Zwanger! (Juli 2016)

27-07-2016 09:27 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik ben er in Juli achter gekomen dat ik zwanger ben. Geweldig nieuws natuurlijk maar aan de andere kant ook heel spannend! Er zijn al een aantal topic's over zwangerschap maar ik wilde er graag 1 zelf beginnen. Dus, ben jij er ook achter gekomen in Juli dat je zwanger bent en heb je zin om er over te praten met elkaar? Kom er gezellig bij dan!

NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendEchoZeeuwse27&33129-03-2017 19-8Psviva26&27129-03-201711-8HappyMommy27&27223-03-201710-8Little Angel27&33107-03-2017 ...Tamara24&25116-03-2017 ...Laurenn28&29103-03-2017 12-8Ice_Lady28&28126-03-20178/8Mis_Marie24&25120-03-2017 ...Knyn24&31107-04-201731/8...............
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2016 13:20
Reden: Ledenstops zijn niet toegestaan
% gewijzigd
Curretage is een mogelijkheid, want dan is het gelijk weg..alleen dan kan je alsnog er ziek van zijn.. Maar dat willen we liever niet, want het kan voorkomen dat er complicaties van komen..

Vanavond 1 pilletje ingenomen en zondag weer 5..

Dankjewel, we krijgen heel veel steun vanuit onze omgeving
Oww tamara wat erg!

Gaat het een beetje!!

En wat jammer dat je niet op vakantie kan
Inderdaad vervelend van de vakantie Tamara. Ik snap dat je voor pillen kiest en geen complicaties wilt. Het is iig fijn dat je heel veel steun krijgt.

@zeeuwse: fijn dat jouw echo goed was. Nu niet meer stressen he!!
Even een update: binnen vier uur na het inbrengen van de medicatie ben ik het vruchtje verloren, het was goed te zien. Krampen waren erg heftig en pijnlijk, overgeven en heel duizelig.. Ben blij dat het eruit is.. Nu nog aan het vloeien, maar dat is normaal en zal nog wel een paar dagen duren..

Dit is ook mijn laatste bericht op het forum. Wil het nu allemaal een plekje gaan geven. Ik wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige zwangerschap en bevalling! Jullie zijn allemaal toppers

Wie weet kom ik nog eens buurten en lees ik hoe het met jullie gaat!

Heel heftig om te lezen Tamara! Je klinkt heel sterk!

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat het jullie weer snel gegund zal zijn
Fijn dat het eruit is Tamara. Heel veel sterkte de komende tijd en neem de tijd om dit verlies te verwerken. jij bent ook een topper!! Hopelijk is het jullie snel weer gegund en kunnen jullie binnenkort ook een kleintje verwelkomen in jullie leven!
Heel veel sterkte tamara. Wel fijn dat het vlot gegaan is met de medicatie.

Ik wens je voor de toekomst heel veel geluk toe
Voorstel: zal ik vanavond of morgen een nieuw topic aanmaken met een algemene gebruikersnaam rn wachtwoord? Dan krijgen we weer een tabel en alles overzichtelijk.

Uiteraard volgt hier een linkje naar het nieuwe topic.
Ik ben voor, little-angel!
Jeetje Tamara, ik krijg er gewoon kippenvel van! Wat erg vind ik dit voor jullie. Je moet weten dat ik de laatste dagen vaak aan je heb moeten denken hoor. ik wens je ook veel sterkte toe en hoop dat jullie wens weer snel in vervulling mag gaan.

En littel angel; goed plan om een algemeen topic te maken.

Zodra ik meer tijd heb zal ik nog vertellen hoe de bekendmaking is gegaan hoor! Maar ik wilde nu even op Tamara reageren.
nieuw topic met tabel!!

Alser iets mist, let me know...of als ik iets gemist heb.... zit nu nog op tablet om alles aan te kunnen passen
Bedankt dames! Nogmaals ik wens jullie het allerbeste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven