Centraal Moderatortopic
vrijdag 6 mei 2016 om 16:08
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
woensdag 24 augustus 2016 om 23:12
quote:Chrissiefur schreef op 24 augustus 2016 @ 23:01:
Mods, zouden jullie in het topic 'Bedenken bedrijfsnaam creatieve industrie', in het door Bambi gequote bericht van mij de bedrijfsnaam willen verwijderen? Alvast dank.Die bedrijfsnaam wordt ook nog in meerdere berichten daarna genoemd, dat je het weet.
Mods, zouden jullie in het topic 'Bedenken bedrijfsnaam creatieve industrie', in het door Bambi gequote bericht van mij de bedrijfsnaam willen verwijderen? Alvast dank.Die bedrijfsnaam wordt ook nog in meerdere berichten daarna genoemd, dat je het weet.
woensdag 24 augustus 2016 om 23:14
quote:Chrissiefur schreef op 24 augustus 2016 @ 23:01:
Mods, zouden jullie in het topic 'Bedenken bedrijfsnaam creatieve industrie', in het door Bambi gequote bericht van mij de bedrijfsnaam willen verwijderen? Alvast dank.
Verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mods, zouden jullie in het topic 'Bedenken bedrijfsnaam creatieve industrie', in het door Bambi gequote bericht van mij de bedrijfsnaam willen verwijderen? Alvast dank.
Verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
donderdag 25 augustus 2016 om 10:08
De topics 'Why Skilled Assistance is obviously necessary for a Safe' en 'Economical Shifting with Packers and Movers in Delhi' zijn verwijderd ivm spam.
Het topic 'Dunne bovenbenen krijgen' is verwijderd ivm een te jonge TO.
Het topic 'Spannendste ooit!' is verwijderd ivm ongepast gedrag.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het topic 'Dunne bovenbenen krijgen' is verwijderd ivm een te jonge TO.
Het topic 'Spannendste ooit!' is verwijderd ivm ongepast gedrag.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 25 augustus 2016 om 10:51
quote:Barbaa schreef op 24 augustus 2016 @ 16:51:
[...]
Maar blijkbaar beoordelen jullie de posts van Vrouwke als prima? Ik zie niets veranderen tenminste. Dan vraag ik me oprecht af wat jullie wel ongewenst vinden.
Ik zou hier ook wel graag een antwoord op hebben, of hebben jullie nog niets besloten?
Zelf mijd ik te schrijven waar zij schrijft (en dat zijn inmiddels meerdere serieuze topics) ook al kan ik de negeer gebruiken.
Omdat ik anders waarschijnlijk niet meer te stoppen ben en d'r zo erg van langs wil geven, dat ik onmiddellijk een permaban zou krijgen.
De negeer helpt trouwens niet, omdat ze zo vaak wordt gequoted, (hoe schrijf je dat) dus........
[...]
Maar blijkbaar beoordelen jullie de posts van Vrouwke als prima? Ik zie niets veranderen tenminste. Dan vraag ik me oprecht af wat jullie wel ongewenst vinden.
Ik zou hier ook wel graag een antwoord op hebben, of hebben jullie nog niets besloten?
Zelf mijd ik te schrijven waar zij schrijft (en dat zijn inmiddels meerdere serieuze topics) ook al kan ik de negeer gebruiken.
Omdat ik anders waarschijnlijk niet meer te stoppen ben en d'r zo erg van langs wil geven, dat ik onmiddellijk een permaban zou krijgen.
De negeer helpt trouwens niet, omdat ze zo vaak wordt gequoted, (hoe schrijf je dat) dus........
donderdag 25 augustus 2016 om 11:04
quote:zjeentje schreef op 25 augustus 2016 @ 10:51:
[...]
Beste forummers,
wij doen hier geen verdere uitspraken over ons beleid. Het enige dat wij kunnen aangeven is dat de huisregels leidend zijn in ons beleid, www.viva.nl/huisregels
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Beste forummers,
wij doen hier geen verdere uitspraken over ons beleid. Het enige dat wij kunnen aangeven is dat de huisregels leidend zijn in ons beleid, www.viva.nl/huisregels
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 25 augustus 2016 om 12:24
Beste forummers,
zoals in de OP staat beschreven staat het beleid niet ter discussie. Vragen en/of opmerkingen (en dus ook een kritische blik) zijn welkom op de mail. Wij gummen omdat dit niet de plek is voor die opmerkingen.
We zien jullie mail graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zoals in de OP staat beschreven staat het beleid niet ter discussie. Vragen en/of opmerkingen (en dus ook een kritische blik) zijn welkom op de mail. Wij gummen omdat dit niet de plek is voor die opmerkingen.
We zien jullie mail graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 25 augustus 2016 om 12:35
quote:ZombieQueen schreef op 25 augustus 2016 @ 12:30:
Mods, is een 'vragen ovet het beleid' topic ofzo iets geen goed idee? Beleidsvragen worden altijd naar de achterkant geschoven doormiddel van moeten mailen. Maar sommige antwoorden van jullie kant kan ook interessant zijn voor meer mensen.
Zo blijft er openheid.
Beste ZombieQueen,
dat is op zich een goed idee. Echter, het beleid is geen onderwerp van discussie. Een dergelijk topic zou zoiets wel kunnen uitlokken dat is een van de belangrijkste redenen om een dergelijk topic niet toe te staan.
Onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods, is een 'vragen ovet het beleid' topic ofzo iets geen goed idee? Beleidsvragen worden altijd naar de achterkant geschoven doormiddel van moeten mailen. Maar sommige antwoorden van jullie kant kan ook interessant zijn voor meer mensen.
Zo blijft er openheid.
Beste ZombieQueen,
dat is op zich een goed idee. Echter, het beleid is geen onderwerp van discussie. Een dergelijk topic zou zoiets wel kunnen uitlokken dat is een van de belangrijkste redenen om een dergelijk topic niet toe te staan.
Onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 25 augustus 2016 om 14:20
quote:zjeentje schreef op 25 augustus 2016 @ 13:36:
Mods,
Misschien heb ik een waarschuwing gekregen voor mijn post van 10:51
Misschien ook niet.
Maar waar krijgen forummers een waarschuwing?
Per mail?
Want ik weet mijn mail van VIVA niet meer en ik wil zo graag geen andere nick meer
Beste zjeentje,
Waarschuwingen/bans worden via de mail gegeven. Je zou je mailadres kunnen laten wijzigen. Dit kun je via de mail laten doen.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mods,
Misschien heb ik een waarschuwing gekregen voor mijn post van 10:51
Misschien ook niet.
Maar waar krijgen forummers een waarschuwing?
Per mail?
Want ik weet mijn mail van VIVA niet meer en ik wil zo graag geen andere nick meer
Beste zjeentje,
Waarschuwingen/bans worden via de mail gegeven. Je zou je mailadres kunnen laten wijzigen. Dit kun je via de mail laten doen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
donderdag 25 augustus 2016 om 14:25
quote:ModeratorViva schreef op 25 augustus 2016 @ 14:20:
[...]
Beste zjeentje,
Met vriendelijke groet,
Dank!
Dan ga ik nu een mail versturen, en dan weten jullie dus zeker dat ik het ben.
Want anders kan het toch ook iemand anders zijn die jullie mailt?
Sorry voor ongemak.Ik ben soms niet snugger. Heel soms.
Moderator Viva
[...]
Beste zjeentje,
Met vriendelijke groet,
Dank!
Dan ga ik nu een mail versturen, en dan weten jullie dus zeker dat ik het ben.
Want anders kan het toch ook iemand anders zijn die jullie mailt?
Sorry voor ongemak.Ik ben soms niet snugger. Heel soms.
Moderator Viva
donderdag 25 augustus 2016 om 16:20
quote:ModeratorViva schreef op 25 augustus 2016 @ 14:20:
[...]
Beste zjeentje,
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaHuh, ik kon gewoon niet meer forummen tot ik de waarschuwing 'accepteerde', is dat niet meer dan?
[...]
Beste zjeentje,
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaHuh, ik kon gewoon niet meer forummen tot ik de waarschuwing 'accepteerde', is dat niet meer dan?
donderdag 25 augustus 2016 om 16:42
quote:SpringDing schreef op 25 augustus 2016 @ 16:20:
[...]
Huh, ik kon gewoon niet meer forummen tot ik de waarschuwing 'accepteerde', is dat niet meer dan?
Na een waarschuwing kun je gewoon blijven forummen. Bij een ban kun je tijdelijk niet forummen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Huh, ik kon gewoon niet meer forummen tot ik de waarschuwing 'accepteerde', is dat niet meer dan?
Na een waarschuwing kun je gewoon blijven forummen. Bij een ban kun je tijdelijk niet forummen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva