WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.

Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.

van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.

Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Mijn honden willen niet eten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn driekwart broek is te groot..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:clemance schreef op 25 augustus 2016 @ 14:43:

Als je nou even snel je wasmachine volgooit en aanzet, dan kan je het dadelijk ophangen en is je was in een mum droog!Ben niet thuis
Ik vind het buiten heerlijk nu, maar oh wat een drama binnen. Verschrikkelijk dat de boel standaard boven de 26 graden zit. Alles dichthouden met een gigapartij ramen waar de zon de hele middag op staat is echt geen doen. Lamellen zijn geen succes...
quote:clemance schreef op 25 augustus 2016 @ 14:38:

Zie je, dat krijg je van dat warme weer, gekattekop.

DP, sommige vrouwen kunnen om uiteenlopende redenen geen tampons dragen, da's soms al lastig genoeg voor ze.ik viel haar ook niet aan vroeg uit interesse waarom ze geen tampons gebruikt maar ik hou er inderdaad rekening mee dat sommige mensen een kort lontje krijgen van het warme weer,sneu voor ze ik zal wel extra voor hen genieten
quote:duopennoti schreef op 25 augustus 2016 @ 14:21:

[...]

mischien heb je dan een grotere formaat tampon nodig Het lijkt alsof je me een aardige tip geeft en tóch net niet. Geloof me maar, ik kan geen tampons dragen. En het waarom en wat gaat je geen donder aan. En nee, zo ben ik altijd, ook als ik niét ongesteld ben.
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 14:53:

[...]

Het lijkt alsof je me een aardige tip geeft en tóch net niet. Geloof me maar, ik kan geen tampons dragen. En het waarom en wat gaat je geen donder aan. En nee, zo ben ik altijd, ook als ik niét ongesteld ben.

komt het mischien omdat iemand zat te stoken dat je het zo opvat want je reageerde eerst wel normaal op mij

iemand toont interesse waarom dan meteen zo reageren dat het mij geen donder aangaat
quote:KingsAndQueens schreef op 25 augustus 2016 @ 14:49:

Ik vind het buiten heerlijk nu, maar oh wat een drama binnen. Verschrikkelijk dat de boel standaard boven de 26 graden zit. Alles dichthouden met een gigapartij ramen waar de zon de hele middag op staat is echt geen doen. Lamellen zijn geen succes...Lamellen werken inderdaad niet. Die zijn eerder een soort straalkacheltje die de zonnewarmte bijna 1 op 1 doorzetten naar de woonkamer. Ouderwetse gordijnen werken nog altijd het best vind ik als je de warmte een beetje buiten wilt houden.
quote:mamsvan schreef op 25 augustus 2016 @ 14:45:

Mijn driekwart broek is te groot.. Dan is dit het moment om die driekwartbroek weg te doen en gewoon een bermuda of lange broek te dragen. Maar niet zo'n ding er tussen in :-)
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 12:11:

Ik ben gek op heet weer maar toch even klagen: ik ben ongesteld geworden en het is alsof de kraan openstaat

Ik moet me serieus elke drie kwartier verschonen en ik heb al drie onderbroeken versleten omdat ik doorlek. En dan steeds maar even spoelen onder de douche. Gelukkig geen klanten vandaag en ik hoef er ook niet uit. Maar bah zeg, bah

He gatver!

Alsof dat al niet vervelend genoeg is. Dan wil je eigenlijk de hele dag op de pot blijven zitten.

Heb je weleens een menstruatiecup geprobeerd? Ik kan slecht tegen tampons, voor mij is het echt een uitkomst.
Ik kom niet om te zeiken over de warmte, het kan me niet lang genoeg duren, maar om te zeiken over de enorme wisselvalligheid. Bah, je kan niets plannen. We wilden aanstaande zondag gaan varen, en nu zijn de berichten ineens waardeloos
quote:elf12 schreef op 25 augustus 2016 @ 15:12:

[...]

He gatver!

Alsof dat al niet vervelend genoeg is. Dan wil je eigenlijk de hele dag op de pot blijven zitten.

Heb je weleens een menstruatiecup geprobeerd? Ik kan slecht tegen tampons, voor mij is het echt een uitkomst.voel je dat niet heel erg zitten
quote:Dragisa schreef op 25 augustus 2016 @ 15:18:

Ik kom niet om te zeiken over de warmte, het kan me niet lang genoeg duren, maar om te zeiken over de enorme wisselvalligheid. Bah, je kan niets plannen. We wilden aanstaande zondag gaan varen, en nu zijn de berichten ineens waardeloos Waar zijn de berichten waardeloos? Op mijn weerbericht staat nog 28 graden met zon.

Ik kom niet om te zeiken over de warmte, het kan me niet lang genoeg duren, maar om te zeiken over de enorme wisselvalligheid. Bah, je kan niets plannen. We wilden aanstaande zondag gaan varen, en nu zijn de berichten ineens waardeloos B-radar zegt inderdaad warm met regen en onweer, maar een andere geeft weer prachtig weer en maandag pas bleek. Zo weet je het nooit inderdaad
bewolking en kans op regen en onweer. http://www.weerplaza.nl/nederland/amsterdam/5575
quote:elf12 schreef op 25 augustus 2016 @ 15:12:

[...]

He gatver!

Heb je weleens een menstruatiecup geprobeerd? Ik kan slecht tegen tampons, voor mij is het echt een uitkomst.Ja, al wel geprobeerd, maar helaas, hetzelfde verhaal. Ik bloed gewoon heel heel erg.
quote:duopennoti schreef op 25 augustus 2016 @ 15:19:

[...]

voel je dat niet heel erg zittenDaar was ik ook bang voor, maar niet dus. Het is even oefenen maar voor mij werkt het perfect. Veel fijner dan tampons (krijg ik een droge doos van) of maandverband (dan voel ik dat ik leegloop).

Ik kom niet om te zeiken over de warmte, het kan me niet lang genoeg duren, maar om te zeiken over de enorme wisselvalligheid. Bah, je kan niets plannen. We wilden aanstaande zondag gaan varen, en nu zijn de berichten ineens waardeloos Ik zou gewoon plannen te gaan hoor, zekerheid mbt het weer krijg je toch nooit!
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 15:38:

[...]

Ja, al wel geprobeerd, maar helaas, hetzelfde verhaal. Ik bloed gewoon heel heel erg.Helaas, dan heeeeel veel sterkte
Het is 32
Ik wil ook klagen

Ik word zo moe van het moe zijn. Al die hitte slurpt extra energie en is gewoon irritant. Het meeste ideale, dat bepaal ik even voor iedereen hier op het forum/in Nederland is max 25 graden en een beetje wind in de zomer. Iedereen blij

Ik kan mijn warmte niet zo goed kwijt, ik zweet wel, maar te weinig. Dus daar word ik ook beroerd van.

De warmte is 1 ding, maar die ZON!!!!!!!!! Fuck, wat is het heet als de zon op je schijnt. Kunnen we de wel de zon hebben, maar niet die zinderende hitte?
quote:elf12 schreef op 25 augustus 2016 @ 15:50:

[...]

Daar was ik ook bang voor, maar niet dus. Het is even oefenen maar voor mij werkt het perfect. Veel fijner dan tampons (krijg ik een droge doos van) of maandverband (dan voel ik dat ik leegloop).

ja bah alles beter dan maandverband vind het een heel naar gevoel om iets uit me te voelen druipen

maar genoeg over dit onderwerp moet zo aan het avond eten gaan beginnen
bij mij 33 graden jeetje hee heb zo geen zin om te koken vandaag

snap ook niet dat mensen nog kunne bbqen met dit weer krijg je het nog warmer van
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 15:38:

[...]

Ja, al wel geprobeerd, maar helaas, hetzelfde verhaal. Ik bloed gewoon heel heel erg.

Plakkerige knuffel

Vrouw zijn sucks in de hitte. Plakkende binnenbenen (hoor mannen er zelden over), zweetplekken onder je boobs en dan ook de maandelijkse ongemakken.

Het is maar een ideetje, maar tampons én maandverband?

Leeglopen doe je toch wel, maar elke keer dat doorlekken, verschonen en douchen is een crime. Misschien voorkom je het hiermee?
Echt geen zin in eten met dit weer. Wat eten jullie zoal als het warm is?

Heb echt geen zin om in een hete keuken te staan koken, helemaal niet als ik geen eens trek heb, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven