Good Luck!
donderdag 11 december 2008 om 09:01
donderdag 11 december 2008 om 09:08
Had je er dan niet beter naast kunnen blijven liggen Amalia? Of slaap je dan niet?
Bam, sterkte met Julian vandaag! Is hij een beetje te doen als zieke?
Mal, hoe was het? Nog een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis?
Bridge, moeder gaat lekker. Gisteravond zelfs de hele avond mee geweest naar Edith Piaf. Leuk hoor, Geert Hoes deed het ook erg leuk.
Jin, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Voor hoeveel uur is het?
Bam, sterkte met Julian vandaag! Is hij een beetje te doen als zieke?
Mal, hoe was het? Nog een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis?
Bridge, moeder gaat lekker. Gisteravond zelfs de hele avond mee geweest naar Edith Piaf. Leuk hoor, Geert Hoes deed het ook erg leuk.
Jin, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Voor hoeveel uur is het?
donderdag 11 december 2008 om 09:36
Neeeee Mamax, dan doe ik helemaal geen oog dicht. En Laurens trouwens ook niet. En daar wil ik ook echt niet aan beginnnen.
Geert Hoes, is die nou wel of geen homo? Hij heeft toch een kind maar laatst ook weer wat met Gerard Joling?
Jin, lekker zeg, die nieuwe baan! Doe je die er dan bij, of ipv die andere?
Ha ha, ik zit hier heel stil met Berend met de deur open omdat ik het wil horen wanneer Laurens wakker wordt. Hoor ik net: stappe stappe stappe stappe, deur open, boven aan de trap: ik ben eeeeer!!!!
Ha ha, grappig. Half 10, nou lekker hoor! Ik is jaloers!
Geert Hoes, is die nou wel of geen homo? Hij heeft toch een kind maar laatst ook weer wat met Gerard Joling?
Jin, lekker zeg, die nieuwe baan! Doe je die er dan bij, of ipv die andere?
Ha ha, ik zit hier heel stil met Berend met de deur open omdat ik het wil horen wanneer Laurens wakker wordt. Hoor ik net: stappe stappe stappe stappe, deur open, boven aan de trap: ik ben eeeeer!!!!
Ha ha, grappig. Half 10, nou lekker hoor! Ik is jaloers!
donderdag 11 december 2008 om 10:06
Morning,
Irri Amalia, maar wel goed dat zijn eerste nacht zo geslaagd is (voor hem dan!). Vanavond dus weer vroeg in het mandje.
Bam, beterschap! Is hij wel aan het spelen?
Mamax, wat knap dat ze al weg is geweest! De hele galblaas is toch weggehaald? Goh, dan herstelt ze heel vlot, goed hoor.
Nee, niet naast de lekkere patatboer (voor de anderen: de patat is lekker, de boer niet!). Het is hier vlakbij, het Speelhofje heet het.
Ze zat vanmorgen onder de diarree en we blijven vandaag thuis. Straks gezellig visite van vriendin.
Irri Amalia, maar wel goed dat zijn eerste nacht zo geslaagd is (voor hem dan!). Vanavond dus weer vroeg in het mandje.
Bam, beterschap! Is hij wel aan het spelen?
Mamax, wat knap dat ze al weg is geweest! De hele galblaas is toch weggehaald? Goh, dan herstelt ze heel vlot, goed hoor.
Nee, niet naast de lekkere patatboer (voor de anderen: de patat is lekker, de boer niet!). Het is hier vlakbij, het Speelhofje heet het.
Ze zat vanmorgen onder de diarree en we blijven vandaag thuis. Straks gezellig visite van vriendin.
donderdag 11 december 2008 om 10:12
Bridges,ha, ha, die Ties, lekker bijdehand.
Mamax, fijn dat je moeder zo goed herstelt. En een gezellige avond gehad, toppie!
Beterschap voor Juul Bam.
Cin, balen dat je zelf niet eens kan schrijven. Online je kaarten versturen, is dat wat? Dan hoef je alleen de adressen in te voeren en kopiëer je de tekst en klaar ben je.
Even wat anders: ik kreeg gisteren een brief van mijn zorgverzekering. Als je sneller behandeld wil worden dan kun je de zorgverzekeraar inschakelen. Misschien heeft jouw zorgverzekeraar dat ook? Ik vind het vreemd dat je zo lang moet wachten, een kennis van mij kon ook helemaal niks en zij is binnen 2 weken geopereerd.
Mamax, fijn dat je moeder zo goed herstelt. En een gezellige avond gehad, toppie!
Beterschap voor Juul Bam.
Cin, balen dat je zelf niet eens kan schrijven. Online je kaarten versturen, is dat wat? Dan hoef je alleen de adressen in te voeren en kopiëer je de tekst en klaar ben je.
Even wat anders: ik kreeg gisteren een brief van mijn zorgverzekering. Als je sneller behandeld wil worden dan kun je de zorgverzekeraar inschakelen. Misschien heeft jouw zorgverzekeraar dat ook? Ik vind het vreemd dat je zo lang moet wachten, een kennis van mij kon ook helemaal niks en zij is binnen 2 weken geopereerd.
donderdag 11 december 2008 om 10:18
donderdag 11 december 2008 om 10:19
donderdag 11 december 2008 om 11:42
Totaal niet belangrijk, maar jullie vroegen ernaar: vent werd gisteren voor algemene controle aangehouden. Geen bon dit keer. Hij belt trouwens altijd handsfree, dus dat kon het niet zijn.
Het is stil in huis zonder mijn meisje. Komt in de namiddag thuis, logeren bij opa en oma. Ga weer, tijd voor flesvoeding.
Het is stil in huis zonder mijn meisje. Komt in de namiddag thuis, logeren bij opa en oma. Ga weer, tijd voor flesvoeding.
donderdag 11 december 2008 om 11:56
donderdag 11 december 2008 om 12:01
Hallo allemaal! We zijn weer terug. Ging allemaal hartstikke goed. Jonathan vond het zowaar leuk en heeft lekker geslapen, en het apparaat werkte heel erg goed. Gisteren ook een gesprek gehad met de mevr die het allemaal heeft geregeld (de opname etc) en zij doet ook ouders begeleiden van zieke kindjes en aangegeven dat het niet zo goed ging en zij gaan nu met mij/ons gesprekken doen. Dus dat is wel fijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 11 december 2008 om 12:20
Ik heb zelf ook wel goed geslapen. Er kwam alleen om de 2 uur iemand binnen om te kijken of de meter goed werkte. Vind het ook wel fijn dat we hier in de woonplaats begeleiding krijgen. Ze zei dat ze heel makkelijk te bereiken is, dus dat is wel prettig (niet dat je belt en dan pas na 3 weken kan komen ofzo). Ik heb de eerste afspraak dinsdag al dus dat is lekker snel.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 11 december 2008 om 12:45