Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
enne, ik heb van iemand Gooische vrouwen geleend en kom er maar niet aan toe om te kijken, Zit iemand anders erop te wachten of heeft de uitlener haast? Dan neem ik hem mee terug namelijk.
Ik ben uitlener van GV. Heb geen haast.
Oh ja, Lil. ik neem 24 de 16e wel mee!
quote:Toet schreef op 11 december 2008 @ 13:55:

Jep, 24 ligt klaar voor de 23e. Pimpel, deel 4 niet vergeten hoor, Lief vond het al veel te lang duren

Hahaha, ik krijg zo wel leuk wat complimenten binnen

Oh ja, Belastingen. Moekooknogdoen. Ook maar gelijk dan? Dan moet je me wel echt die dag er voor nog een keer helpen onthouden, want ik ben vreselijk in de dingen!!!
Deal!
Hihi, de grote uitruilactie

Wat begon met het opzoeken van het overzicht kosten kinderopvang 2007 is ontaard in verschillende stofwolken en diverse verzamelingen en subverzamlingen papier. Help! Ik heb gevonden wat ik zocht, maar ik heb ok nog zo veel meer gevonden waar ik misschien ook iets mee moet! Of ergens op moet bergen en dan liefst zo dat ik het als nodig ook weer terug kan vinden! En ik vind overal stapels tijdschriften, soms van meer dan 10 jaar geleden, die GG kennelijk mee verhuisd heeft en die wil ik zo graag weggooien!! Hij merkt het vast niet. Toch?
Heb ook het sportkatern van een zaterdagVolkskrant uit 1997 gevonden. Geen idee waarom die bewaard moest worden. Maar wel opmerkelijk hoe gedateerd de opmaak van die krant eruit ziet, een Ander Tijdperk.

~vreest dat ze de werkuren 's avonds moet gaan inhalen en ploegt nog even verder door de stapels~

O wacht, vanavond moet ik ruzie maken met GG, dat is ook zo. Niet vergeten. Toen we vanochtend allemaal op punt van huis verlaten stonden (GG bracht Dochter weg, ik stond Dot creche-klaar te maken) was keuken één ontploffing van ontbijttroep. Overal open pakken melk, yoghurt, sap, beleg all over the place, borden, bekers losse boterhammen. Ik was beetje vinnig tegen GG & Dochter dat ze hun deel van de troep niet even bij elkaar hadden geveegd, zegt GG oprecht verbaasd tegen mij: "Maar jij kwam toch weer thuis, na Dot wegbrengen? Of heb je afspraak elders?" Ja, ik wérk thuis, ja! Ik kom niet thuis om iedereen z'n zooi op te ruimen! Grmbl.
Oeh Lil. Sterkte. Ik heb die ruzie dinsdagavond al gehad Heb vanmiddag in stad het dobbelspel van Kolonisten gekocht voor Lief. Kunnen we een spelletje doen vanavond in plaats van ruzie maken
oef, dat is dus blijkbaar hèt nadeel van thuis werken?

Zo dan, net plannetjes gemaakt voor de kerstvakantie, djiezzz wat gaat de tijd toch snel, voor ik het weet zitten zelfs die 2 weken alweer vol! wel met leuke dingen dat wel. Hebben jullie plannen voor de feestdagen?

Ik moet met kerst werken overdag, ben dus van half zeven tot vijf weg. Eerste kerstdag eten wij bij mijn ouders, tweede komt schoonfamilie hier. Met oud en neiuw hebben we niets. NIETS! Ik zou dat jaren saai gevonden heben, maar tot mijn schrik kijk ik er nu naar uit. Dit is het dus: ik wordt echt oud. Ik verheug me op lekkere hapjes met mijjn vent voor de haard en met de kinders vuurwerk bewonderen....leuk. Kortom, alles is hartstikke burgerlijk, maar best leuk en gezellig.
Ik doe lekker brgerlijk met je mee op Oudjaarsavond hoor Bentetje. Steken we gewoon hier in de kroeg gewoon lekker wat kaarsjes aan en laten we de barman oliebollen bakken!
tis misschien wat laat, maar ik heb eindelijk mijn paar foto`s toegevoegd op het slempweekend album. Hierdoor heb ik weer even nagenoten!
Ja, en nu moet ik zeker nog weten waar ik dat slempalbum kan vinden? Geef eens een link via mail als je wilt?
Haihai

ja, linkt van slempweekend graag weer! Ik weet wel dat ik 'm gemaakt heb, dat album.. maar .. eh. nahja..

pff, hier alle spits weer opgelost en ik alleen thuis. ik luister naar 2 voor 12 en lees hier mee.

Wij op oudejaarsavond ook thuis. Wilde ik vorig jaar ook (met schoonzus en neefje) maar toen wilde Elvis wél naar feest bij broer. Nu stelde hij zelf voor thuis te blijven.. of ik dat erg vond.. nou..nee, gráág zelfs. Ook hier wordt de vakantie voller en voller, terwijl ik zo uitkeek naar 2 weken rust.

KJong, wat Ely zegt: konden we maar eens wat meer doen dan "achbah wat bálen" zeggen en schrijven en typen.

Toet, die vrouwen die afvielen en minder mooi werden, die hadden toen ze dik waren een veeel boller hoofd dan jij. Volgens mij komt dat bij jou helemaal goed!

Ik heb pijn, aan de binnenkant van m'n ringvingerknokkel (hoe heet zoiets, in de hand dus) en het voelt als een peesontsteking. Dus eigenlijk moet ik rusthouden (is rechterhand) en éigenlijk mag ik dan dus geen L of O enz meer typen. Denk ik dan. Hmmm.. Hoe ik daar nou ook weer aan kom

Dus.. tot later!
Later is nu
Ha Dream, dat klinkt pijnlijk!

Wat deed dat eerste koppel lang over het woord raden he? Ik had globetrotter al na twee letters. Maar ja, ik weet alle antwoorden dan weer niet....
Ik heb alleen geluisterd, dus heb geen letters gezien

ben er al achter hoe het komt, die pijn.. ben ineens weer verslingerd aan bubbelsgame, sinds ik 'm van de week voor de éérste keer uitkreeg. Da'sniegoenie voor m'n toch al niet zo jofele gewrichten en pezen aan de 'muizhand'

Later is nu
zie dat het ook alweer 10 uur is

Truste!

(over saai en burgelijk gesproken.. om 22 uur naar bed ik kom aan 't einde van de week zo moeilijk m'n bed uit, vandaar.. morgenvroeg weer fris en fruitig naar het werk, aftellen.. nog 1 week niet eens volledig werken en dan 2 weken vrijvrijvrij .. )
Later is nu
quote:Toet schreef op 11 december 2008 @ 21:11:

Wat deed dat eerste koppel lang over het woord raden he? Ik had globetrotter al na twee letters. Maar ja, ik weet alle antwoorden dan weer niet....

Toet, wat ben je toch een lekker ding.

Hee, waar is iedereen op deez' vroege morgen? Koffie, iemand? Koppie thee?

Ik ga even collegiaal tikken en Zoon + vriendje halen; het vriendje waar Dot zo dol op is Ik vertelde het haar vanmorgen (de jongens moeten dan ook even mee haar van de creche halen) en ze was zo blij, heel schattig. "Komt Vriendje? Mij halen? Is héél gezellig mama, dat vind ik héél leuk!"
ach wat lief, en vindt het vriendje dot ook leuk?
Morguh meisjes,

Kwam met mail opschonen van de week dat mailtje van Dreamer nog tegen met slempweekend-fotoalbum-link dus ik ben maar zo vrij geweest om dat naar jullie mail door te sturen.

Leuke foto's, Bent!

Schattig die Dot, en wat praat ze al goed, zeg. Ze is een kleine jaar jonger dan Levi maar die dikkie dik van mij kletst echt nog niet zo!

Hahahaha die GG van jou die sleept van alles dat huis binnen he? Ouwe verzamelaar! Hoe ist met de kano's?

Zaten gisteravond ineens met Yentl bij de spoedeisende hulp. Ze had haar vinger tussen de deur gehad en niet te zuinig ook.. pijnlijk moet dat zijn geweest, oh man. Kippenvel. Vinger helemaal dik. Arm ding. Moest fotootje van gemaakt worden maar bleek gelukkig niet gebroken maar zwaar gekneusd, gaat vanzelf over. Vanmorgen vond ze 't wel interessant, die dikke blauwe vinger, ze stond te springen om naar school te gaan en erover te vertellen.
Dot is echt zeer cute. Heb ze van d'r moeder!

Kinderen zijn vrij hier vandaag. Ik typ en mail wat tussen de bedrijven door. Ik vind het zo leuk dat ze, nu ze wat ouder zijn, zichzelf zo goed en leuk kunnen vermaken. Ze spelen al een uurtje samen gezelschapsspelletjes en dat gaat zo goed en leuk. Word ik helemaal blij van, van die twee blije guppies.

Vannacht ongesteld geworden. Totaal out of cyclus en onverwacht. Verklaart wel meteen de dinsdagdip, en mijn positievere blik op de wereld van vanochtend. Damn hormonen!
Oeh Bam, arme Yentl!
BJ zit ondertussen te bouwen met Duplo en rijmt daarbij:

Ik maak een gele deur

en hoop dat ze daar van houwe

als het de verkeerde is

dan maak ik wel een blauwe

ach arm ding! Gelukkig was ze vanmorgen het verdriet alweer vergeten...

Hier zitten ze gewoon op school, ze zijn van boomstammetjes kerstmannen/kabouters aan het verven ipv kerststukjes. Lijkt erg leuk. Ik moet zo werken en ben even wat sociale contacten aan het aanhalen. Heb momenteel regelmatig het gevoel dat ik nogal tekortschiet in van alles. Geen idee hoe het komt en eigenlijk ook niet zo heel erg wat ik er aan kan veranderen ....gek want ik heb dat nooit zo gehad.
quote:Toet schreef op 12 december 2008 @ 11:17:

BJ zit ondertussen te bouwen met Duplo en rijmt daarbij:

Ik maak een gele deur

en hoop dat ze daar van houwe

als het de verkeerde is

dan maak ik wel een blauwe

ach, dat is wel heel lief (en knap!)
Au, arme Yentl! Kreeg kippenvel toen ik het las, arm meisje

Hier 2 drukke jongetjes aan het spelen. Zoon zo doof als een kwartel, verstaat echt helemaal niks en schreeuwt alleen maar; ik kijk gewoon uit naar die buisjes.

Ja, GG bewaart alles. er is één kano naar een overbuurman gegaan, gelukkig, maar die andere 2 hangen hier gewoon, aan de zijkant van het huis dus niet echt in de weg of zo Je ziet het volgende week wel Bam.

Dot was stralend toen ze Vriendje zag, en hij is ook altijd erg lief tegen haar (heel verstandig meisje: valt op jongens die aardig zijn tegen haar). Ze ligt nu te slapen, maar die komt straks blij uit bed, weet ik zeker.

Heb ook in de kerstvakantie. Nog wat drukke dagen voor de boeg, dacht volgende week nog allerlei tijd te hebben voor afronden van klussen maar meer dan de helft van de week is zomaar al foetsie. Ach ja, het leven doet zoef. Wel veel leuke afspraken ook, ik heb er zo'n zin in! Maar alleen al 2 weken geen brenghaal-gedoe lijkt me al heel fijn, ook al zit de vakantie al behoorlijk vol afspraken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven