Het stamcafé XX
vrijdag 26 augustus 2016 om 12:19
vrijdag 26 augustus 2016 om 12:20
vrijdag 26 augustus 2016 om 12:30
quote:-Kittens- schreef op 26 augustus 2016 @ 11:10:
[...]
Jamaar, jamaar, Kees was de 40e toch weer terug? Of gaat ie dan net?
Ik heb verder geen tips. Moet het altijd van tips van anderen hebben.
Keesje komt, blijkt nu, de 41ste terug.
Hij gaat vanavond weg en heeft daar net zoveel zin in als ik.
Twee weken is lang voor van die plakkers als wij.
Normaal gesproken komt en gaat hij weliswaar maar daar zit nooit meer dan een paar dagen tussen.
Alors, het komt vast goed.
Ik ga een spinazie-Boursin-kiptaart en een champignon-prei-spektaart bakken en knoflooksoep maken die ik fijn in porties invries.
Voor mezelf.
Ha!
Maar het bezoek krijgt natuurlijk ook een kopje.
[...]
Jamaar, jamaar, Kees was de 40e toch weer terug? Of gaat ie dan net?
Ik heb verder geen tips. Moet het altijd van tips van anderen hebben.
Keesje komt, blijkt nu, de 41ste terug.
Hij gaat vanavond weg en heeft daar net zoveel zin in als ik.
Twee weken is lang voor van die plakkers als wij.
Normaal gesproken komt en gaat hij weliswaar maar daar zit nooit meer dan een paar dagen tussen.
Alors, het komt vast goed.
Ik ga een spinazie-Boursin-kiptaart en een champignon-prei-spektaart bakken en knoflooksoep maken die ik fijn in porties invries.
Voor mezelf.
Ha!
Maar het bezoek krijgt natuurlijk ook een kopje.
vrijdag 26 augustus 2016 om 12:41
Ik zit als een dikke uitgezakte plumpudding op de bank. Heb paspoort, koffie en ook nog een korte broek en kofferriemen gescoord en ook nog even koffie bij mijn vader gedronken, Pokémon gevangen en net boodschappen gedaan en een salade voor vanavond om mee te nemen naar werk gemaakt.
Spring wel even onder de douche voor ik ga werken en frisse kleren aan.
Het is net sport fietsen en winkelen met dit weer
Spring wel even onder de douche voor ik ga werken en frisse kleren aan.
Het is net sport fietsen en winkelen met dit weer
vrijdag 26 augustus 2016 om 12:51
quote:Woll_Stone schreef op 26 augustus 2016 @ 11:44:
Hier is het heerlijk, lekker in mijn hemdje op de bank. Niet buiten want mijn balkon is op het zuiden en dat is echt te warm.
Net naar de stad, wilde een pakketje ophalen. Half uur na openingstijd van de ophaalwinkel. Niemand te bekennen. Hmmmm, ik hoop dat de eigenaar van de zon aan het genieten is, maar leuk is het niet.
Bloes, wat jammer dat je ons niet meer herkent. Ja, stom he? Kom maar op met die PB'tjes! Overigens herken ik sommigen natuurlijk nog wel en vind ik het nog net zo gezellig als vorig jaar.
Hier is het heerlijk, lekker in mijn hemdje op de bank. Niet buiten want mijn balkon is op het zuiden en dat is echt te warm.
Net naar de stad, wilde een pakketje ophalen. Half uur na openingstijd van de ophaalwinkel. Niemand te bekennen. Hmmmm, ik hoop dat de eigenaar van de zon aan het genieten is, maar leuk is het niet.
Bloes, wat jammer dat je ons niet meer herkent. Ja, stom he? Kom maar op met die PB'tjes! Overigens herken ik sommigen natuurlijk nog wel en vind ik het nog net zo gezellig als vorig jaar.
vrijdag 26 augustus 2016 om 13:55
quote:Woll_Stone schreef op 26 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
Rustig aan mevrouw, geef je lijf de kans om bij te komen Ehh ja! Mijn schop was bedoeld zodat je lief zou zijn voor jezelf! Een dag vrij nemen is niet werken in huis! Dus lekker lui op het balkon of aan een plas. Met een goed (kunst)boek en wat lekkers.
[...]
Rustig aan mevrouw, geef je lijf de kans om bij te komen Ehh ja! Mijn schop was bedoeld zodat je lief zou zijn voor jezelf! Een dag vrij nemen is niet werken in huis! Dus lekker lui op het balkon of aan een plas. Met een goed (kunst)boek en wat lekkers.
vrijdag 26 augustus 2016 om 14:49