Het stamcafé XX
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:39
Voor dochter had ik van die rekbare stoffen gevallen. Een doodenkel boek had zo'n raar formaat dat dat niet paste, en dan moest er dus worden gekaft. En na een maand moest er weer worden gekaft, want dat kaftpapier van tegenwoordig is ruk.
Gelukkig zit dochter nu op het MBO en mocht ik haar boeken gewoon kopen. Het kost een paar slordige centen, maar dan heb je ook wat en we hoeven tenminste niet meer te kaften.
Gelukkig zit dochter nu op het MBO en mocht ik haar boeken gewoon kopen. Het kost een paar slordige centen, maar dan heb je ook wat en we hoeven tenminste niet meer te kaften.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 augustus 2016 @ 20:34:
[...]
Ik zou best met je dochter kunnen leven .
Mij boeit troep ook niet. Ik ruim altijd wel netjes op, maar dat is meer omdat het nou eenmaal zo hoort.
Ik weet soms niet eens waarom ik opruim.
Nah ja, ik vind netjes wel fijn eigenlijk.
En schoon ook.
[...]
Ik zou best met je dochter kunnen leven .
Mij boeit troep ook niet. Ik ruim altijd wel netjes op, maar dat is meer omdat het nou eenmaal zo hoort.
En schoon ook.
quote:zjeentje schreef op 26 augustus 2016 @ 20:36:
Dan ga ik straks voor de bonte avond een kunstje doen met de fietspomp.
Op hoge hakken.
En een monoloog houden.
En een grapje vertellen.
En mijn spierballen laten zien.
En en en en....als IK maar de prijs win!
Kittens, waren de brownies gelukt, en heb je je serie kunnen kijken?Ik ga truukjes doen met een touwtje.
Op hoge hakken.
En een monoloog houden.
En een grapje vertellen.
Kittens, waren de brownies gelukt, en heb je je serie kunnen kijken?Ik ga truukjes doen met een touwtje.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:41
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 augustus 2016 @ 20:39:
Voor dochter had ik van die rekbare stoffen gevallen. Een doodenkel boek had zo'n raar formaat dat dat niet paste, en dan moest er dus worden gekaft. En na een maand moest er weer worden gekaft, want dat kaftpapier van tegenwoordig is ruk.
Bij haar nieuwe rugzak zaten drie van die enge, rekbare hoesjes.
Wat een naar spul is dat.
Inderdaad, het kaftpapier slaat nergens op.
Het lijkt wel gewoon cadeaupapier.
Zó dun en snel als het scheurt.
Bij haar nieuwe rugzak zaten drie van die enge, rekbare hoesjes.
Wat een naar spul is dat.
Inderdaad, het kaftpapier slaat nergens op.
Het lijkt wel gewoon cadeaupapier.
Zó dun en snel als het scheurt.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:41
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:39:
[...]
En schoon ook.Ik ook wel, maar het duurt altijd maar zo kort. En eigenlijk vind ik stiekem dat die drie minuten netheidsgenot niet opwegen tegen de moeite van het opruimen. Maar ik hou stug vol, als ik zin heb.
[...]
En schoon ook.Ik ook wel, maar het duurt altijd maar zo kort. En eigenlijk vind ik stiekem dat die drie minuten netheidsgenot niet opwegen tegen de moeite van het opruimen. Maar ik hou stug vol, als ik zin heb.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:42
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:44
De brownies waren gelukt Zjeen. Ik heb een stukje mogen proeven. En met wat pauzes tussendoor heb ik een aflevering kunnen kijken.
Na het eten met man naar de Praxis en daarna weer verder kijken. Dacht ik...
Zitten die knullen alsnog voor de TV om een film te kijken.
Ik kijk nóoit een serie in mijn alleentje. Als ik kijk, is het met man. Daar gaat mijn ambitie als Netflixchickie.
Na het eten met man naar de Praxis en daarna weer verder kijken. Dacht ik...
Zitten die knullen alsnog voor de TV om een film te kijken.
Ik kijk nóoit een serie in mijn alleentje. Als ik kijk, is het met man. Daar gaat mijn ambitie als Netflixchickie.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:49
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:51
quote:zjeentje schreef op 26 augustus 2016 @ 20:36:
Op hoge hakken.
En een monoloog houden.
En een grapje vertellen.
Kittens, waren de brownies gelukt, en heb je je serie kunnen kijken?Met zo'n motivatie en voorbereiding ben je natuurlijk al de winnaar! De hoofdprijs komt jouw kant uit: geserveerd in deze
Op hoge hakken.
En een monoloog houden.
En een grapje vertellen.
Kittens, waren de brownies gelukt, en heb je je serie kunnen kijken?Met zo'n motivatie en voorbereiding ben je natuurlijk al de winnaar! De hoofdprijs komt jouw kant uit: geserveerd in deze
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:51
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 20:42:
Het is thans buiten kouder dan binnen. Een wonder gelijk. Ik had allerlei grootse plannen voor de laatste vakantieweek, maar door de warmte alles veranderd in 's ochtends en 's avonds naar het zwembad en tussendoor loom hangen. Best lekker, maar moeilijk voor een calvinist.
Misschien ben ik diep van binnen ook een calvinist.
Ik voel me schuldig bij troep en dan niks doen.
Het is thans buiten kouder dan binnen. Een wonder gelijk. Ik had allerlei grootse plannen voor de laatste vakantieweek, maar door de warmte alles veranderd in 's ochtends en 's avonds naar het zwembad en tussendoor loom hangen. Best lekker, maar moeilijk voor een calvinist.
Misschien ben ik diep van binnen ook een calvinist.
Ik voel me schuldig bij troep en dan niks doen.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:52
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 20:51:
Mijn moeder heeft het eerste jaar mijn boeken gekaft. Omineus sprak ze: "ik doe dit maar een keer en vanaf volgend jaar doe je het zelf." Maar toen was het kaftpapier nog net geen karton. En niet te strak he, en inknippen bij de boven- en onderkant.
Ik had het er stikheet van.
Van al dat inknippen en omdraaien want het patroon zat anders ondersteboven.
Mijn moeder heeft het eerste jaar mijn boeken gekaft. Omineus sprak ze: "ik doe dit maar een keer en vanaf volgend jaar doe je het zelf." Maar toen was het kaftpapier nog net geen karton. En niet te strak he, en inknippen bij de boven- en onderkant.
Ik had het er stikheet van.
Van al dat inknippen en omdraaien want het patroon zat anders ondersteboven.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:52
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 20:49:
[...]
Word leraar in een tekortvak. In de Randstad krijg je dan zelfs een leaseauto. Altijd vakantie, altijd vroeg vrij. Ideale baan.
Krijg ik er dan ook een chauffeur bij? En worden de verhuiskosten vergoed?
Je ziet, ik word al helemaal enthousiast.
[...]
Word leraar in een tekortvak. In de Randstad krijg je dan zelfs een leaseauto. Altijd vakantie, altijd vroeg vrij. Ideale baan.
Krijg ik er dan ook een chauffeur bij? En worden de verhuiskosten vergoed?
Je ziet, ik word al helemaal enthousiast.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:55
quote:Hayek schreef op 26 augustus 2016 @ 20:37:
[...]
Dat schreeuwt om een toelichting!
Verder: goed bezig! kleine lekkere dingetjes waar hij zelf vaak niet aan denkt: druifjes uit de vriezer, glaasje ijswater met munt en limoen, bakje nootjes en zo meteen een stevige espresso met bittere chocola (word ik zelf ook blij van)
[...]
Dat schreeuwt om een toelichting!
Verder: goed bezig! kleine lekkere dingetjes waar hij zelf vaak niet aan denkt: druifjes uit de vriezer, glaasje ijswater met munt en limoen, bakje nootjes en zo meteen een stevige espresso met bittere chocola (word ik zelf ook blij van)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:57
vrijdag 26 augustus 2016 om 21:00