Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:SuzanneSuus schreef op 25 augustus 2016 @ 20:07:

Op de valreep Leo, van harte meid!Dank je wel hon!
quote:helssing schreef op 25 augustus 2016 @ 19:08:

Wel fijne grote letters daar bij het Libelle forum

Ja, bij Libelle weten ze wel hoe ze hun doelgroep moeten plezieren.

Kijk es, ik forum nog zonder bril!
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 augustus 2016 @ 21:00:

[...]

Ja, bij Libelle weten ze wel hoe ze hun doelgroep moeten plezieren.

Kijk es, ik forum nog zonder bril!

Ik moest nog aan je denken vandaag.

Een vriendin maakte een 'wasgrap'.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 21:02:

[...]

Ik moest nog aan je denken vandaag.

Een vriendin maakte een 'wasgrap'.

Vertel!!!

Ik wasgrappen.
Waarom reageer ik toch altijd weer in luizentopics? Nou verga ik weer van de jeuk
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 augustus 2016 @ 21:15:

[...]

Vertel!!!

Ik wasgrappen.

Was een beetje privé.

Maar erg gelachen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 augustus 2016 @ 18:47:

Ik kwam er vandaag trouwens al Googlend achter dat het Libelleforum er op 1 september mee stopt .

Dus als we hier volgende week een bejaardeninvasie krijgen, dan weten jullie waar die vandaan komt .

http://forum.libelle.nl/forum/list_mess ... 3486105nou ik ben een bejaarde en lees schrijf al een paar jaar mee.
het is nooit te laat om te leven
quote:

Beste,

Je ontvangt deze mail omdat je bij Libelle geregistreerd staat als actief forumlid op de website Libelle.nl. Tot onze spijt moeten we je mededelen dat Libelle stopt met het forum. Doordat het forum met technische problemen kampt, kan Libelle niet de kwaliteit bieden die ze nastreeft voor al haar producten. Daarom is besloten om dit per 1 september te sluiten. Dit betekent dat alle berichten op het forum vanaf die datum niet meer beschikbaar zijn.Ook een Sanoma forum toevallig?
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 22:25:

[...]

Ook een Sanoma forum toevallig?Ja
quote:hatsetats schreef op 25 augustus 2016 @ 19:44:

[...]

Die zijn daar toch allemaal geband?ik zit er nog elke dag, handwerktopics en knutselen met overgebleven materialen zijn mijn favorieten. wat moet ik nu?
quote:Phaedra_ schreef op 25 augustus 2016 @ 22:26:

[...]

JaGoh dan hebben ze dus structureel problemen met het bouwen van een fatsoenlijk forum. Bedoel kijk waar we het hier mee moeten doen
quote:S-Meds schreef op 25 augustus 2016 @ 22:29:

[...]

ik zit er nog elke dag, handwerktopics en knutselen met overgebleven materialen zijn mijn favorieten. wat moet ik nu?klik
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 22:30:

[...]

Goh dan hebben ze dus structureel problemen met het bouwen van een fatsoenlijk forum. Bedoel kijk waar we het hier mee moeten doen Nou zeg nou zelf, dit forum ziet er toch een stuk beter uit dan Libelle
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 augustus 2016 @ 22:39:

[...]

Nou zeg nou zelf, dit forum ziet er toch een stuk beter uit dan Libelle Jaaaaaa
quote:S-Meds schreef op 25 augustus 2016 @ 22:29:

[...]

ik zit er nog elke dag, handwerktopics en knutselen met overgebleven materialen zijn mijn favorieten. wat moet ik nu?

Op de thuis pijler is daar best ruimte voor.

Knutselen met waardeloos materiaal is heel groen en links.

Daar zijn veel van de de vivagleuven dus gek op.
Hmmm er zijn 2 verschillende topics met 2 verschillende TO's met precies dezelfde titel voor het topic op de psyche pijler. Meer dan verwarrend.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 augustus 2016 @ 21:15:

[...]

Vertel!!!

Ik wasgrappen.

Dat WAS maar een GRAP.

Trolltopic, schmolltopic.....

Wat was er nou eigenlijk tegen de regels aan het geobsedeerdtopic? Dat de TO niet helemaal zuiver tikte, was duidelijk, maar als dat al een criterium wordt, kan dit forum wel worden opgedoekt.
Oh dear, how sad, never mind.
Trouwens, die Selfie_Princess, da's toch ook een trollolo, ofnie?
Slik die kikker!
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 22:42:

[...]

Op de thuis pijler is daar best ruimte voor.

Knutselen met waardeloos materiaal is heel groen en links.

Daar zijn veel van de de vivagleuven dus gek op.op de actueel pijler kan dus ook
quote:charlottew88 schreef op 25 augustus 2016 @ 22:37:

[...]

klikdank je. de letters zijn te klein
quote:S-Meds schreef op 26 augustus 2016 @ 21:55:

[...]

dank je. de letters zijn te kleinEen vergrootglas helpt Meds die gebruik ik ook altijd. Hartstikke hanodig hoor ik gebruik dat ding dagelijks.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 26 augustus 2016 @ 22:47:

[...]

Een vergrootglas helpt Meds die gebruik ik ook altijd. Hartstikke hanodig hoor ik gebruik dat ding dagelijks.dank voor de tip.
Godver, kan iemand mij even uit het PVV topic slepen?

Mijn god. Mensen die oprecht zeggen 'ja, maar Wilders vermoord toch geen moslims, dus hij lijkt echt niet op hitler, want hij zegt nergens dat hij moslims wil vermoorden, en dat zei hitler wel in mein kampf, al heb ik dat niet gelezden, en moslims zijn en en gevaarlijk en joden niet, dus er is níets aan de hand.'

Echt.

Ik emirgreer geloof ik, als dit de tendens wordt. Of de PVV moet voorstellen dat iedereen met een IQ beneden de 100 niet meer op internet mag, dan overweeg ik nog op ze te stemmen ook.
Waarom dan wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven