Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 21:46:

We hadden hier laatst ook een food truck festival, maar toen was het kudtweer. En ach, thuis hebben we ook een frietpan en een radio
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier van allerlei geboember en geflits in de verte. Het ging ook een beetje waaien, dus zoon heeft zijn Geräte maar naar binnen gedragen. Maar desalniettemin lijkt het noodweer niet door te willen zetten, jammer genoeg.
We zijn al ff thuis. Geflits in de verte maar verder niks. Was gezellig samen.

Foodtruck dingesen zijn er inderdaad elke week wel ergens.
Hier was het noodweer. De grootste tak van mijn prachtige Hibiscus is geknakt. Hopelijk blijft de rest heel. Ook hoop ik dat de pas geverfde schutting niks geleden heeft en we niet overnieuw hoeven te beginnen.
Het mag nu wel ophouden met regenen! Dadelijk is alle verf van de schutting gespoeld.
quote:duende12 schreef op 28 augustus 2016 @ 00:02:

Hier was het noodweer. De grootste tak van mijn prachtige Hibiscus is geknakt. Hopelijk blijft de rest heel. Ook hoop ik dat de pas geverfde schutting niks geleden heeft en we niet overnieuw hoeven te beginnen.

Hier ook noodweer. Geen schade deze keer.
Life is short. Eat dessert first.
Hier nog steeds geen drup..
Zo, weer thuis vanuit het zonnige zuiden. Geen regen gezien.
Goedemorgen.

Hier nog geen regen gezien, maar als het goed is gaat dat vandaag wel komen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Zat met noodweer in auto, was niet echt fijn.

En dan aankomen in leuke kleren, toch nog eind door snertweer lopen, en meteen zag ik eruit als een klein zielig, bezweet volgeltje

Duende, je moet even tegen je verf gaan zeggen :" BLIJF op de schuutting, anders krijg je met de
Goedemorgen. Waarom kan ik niet meer uitslapen?
Dat vroeg ik mij dus ook af dit weekend, dolfje
quote:yette schreef op 28 augustus 2016 @ 00:58:

Zo, weer thuis vanuit het zonnige zuiden. Geen regen gezien.Vraag me af in welk deel van het zuiden je zat. Of je was op het goede tijdstip gegaan.
quote:zjeentje schreef op 28 augustus 2016 @ 07:02:

Zat met noodweer in auto, was niet echt fijn.

En dan aankomen in leuke kleren, toch nog eind door snertweer lopen, en meteen zag ik eruit als een klein zielig, bezweet volgeltje

Duende, je moet even tegen je verf gaan zeggen :" BLIJF op de schuutting, anders krijg je met de Haha, dat had ik voordat het heel hard ging regenen moeten zeggen. Ik ga zo eens kijken of de verf het gehouden heeft.
Goedemorgen.
Morning.

Vannacht drie verschrikkelijke onweersbuien gehad en ik kan opnieuw gaan hogedrukreinigen.

Bergen troepjes, modder en vuil tegen deuren en ramen opgespat.

Mijn jongste Mexicaan haat regen en kou, dus toen ik hem gisteravond snel naar buiten liet bij de eerste regenspetters en ik daarna de deur dichtdeed, had hij zich alweer omgekeerd om naar binnen te gaan en zat hij tussen de deur.

Een Mexicaanse gil die door merg en been ging was het gevolg.

Gelukkig heeft 'ie verder niks.

Kees is in Turkije en heeft geen WiFi én problemen met het netwerk.

Hij was zo van streek dat hij gisteravond (heel lief hoor) belde en een half uur bleef hangen. Dat wordt een fikse rekening.

Bah, ik mis 'm zo.

Straks mijn verjaarsvisite en ik moet nog boodschappen doen.

Ik heb geen zin jongens, ik heb zooooo geen zin. In niks.
Kun je de visite niet afbellen?
Geinige van Kees:

Om uit te drukken hoe erg hij baalt van de no WiFi situation, noemde hij het appartement waar hij verblijft 'een grot met electra'.

Vond ik grappig.
Leo, arme Mexicaan. Gelukkig heeft hij niks. Waarom was Kees van streek? (ah, geen WiFi) En voor jou een
quote:Woll_Stone schreef op 28 augustus 2016 @ 09:22:

Kun je de visite niet afbellen?

Het zijn mijn zusters zo'n beetje.

Ik wil ze zo graag zien.

Ik heb gewoon geen zin in boodschappen doen en koken en zo.

Het is denk ik verder wel goed dat ik visite krijg.

Ik sluit me de laatste tijd weer erg op.

In mijn grot mét WiFi.....
Ik voel me verloren en onrustig.

Doet me denken aan dat liedje "je weet niet wat je mist, tot ze er niet is, dan pas weet je wat je mist"

Alleen gaat het bij mij over een telefoon

Zo raar om te merken hoe vaak je zo'n ding ff pakt en voor hoeveel verschillende functies. Even snel iets opzoeken, appje versturen, rekenmachientje, facebook, forum, bankzaken, muziek luisteren.
Het regent hier, heerlijk.

Leo, kudt dat je nergens zin in hebt. Ik herken het, maar ja, je moet hè.

Brrrrrrrrrrrrr, ik klink als iemand waar ik een hekel aan zou hebben.

quote:duende12 schreef op 28 augustus 2016 @ 09:23:

Leo, arme Mexicaan. Gelukkig heeft hij niks. Waarom was Kees van streek? En voor jou een

Omdat hij geen WiFi heeft, mij niet kan appen en bellen en zijn sms-jes niet doorkwamen.

Vindt 'ie rot.
quote:Eleonora-1 schreef op 28 augustus 2016 @ 09:24:

[...]

Het zijn mijn zusters zo'n beetje.

Ik wil ze zo graag zien.

Ik heb gewoon geen zin in boodschappen doen en koken en zo.

Het is denk ik verder wel goed dat ik visite krijg.

Ik sluit me de laatste tijd weer erg op.

In mijn grot mét WiFi.....Ah, ja, dan even door de zure appel heenbijten Leo. Kun je geen patat of pizza laten bezorgen en via appie de boodschappen? Het jezelf wat makkelijker maken, zodat je het volle profijt van je zusters hebt, zonder teveel gedoe van boodschappen?
quote:Woll_Stone schreef op 28 augustus 2016 @ 09:25:

Ik voel me verloren en onrustig.

Doet me denken aan dat liedje "je weet niet wat je mist, tot ze er niet is, dan pas weet je wat je mist"

Alleen gaat het bij mij over een telefoon

Zo raar om te merken hoe vaak je zo'n ding ff pakt en voor hoeveel verschillende functies. Even snel iets opzoeken, appje versturen, rekenmachientje, facebook, forum, bankzaken, muziek luisteren.

Kan me voorstellen dat je daar last van hebt.

Heb ik al als ik een nieuwe foon heb, en dan heb ik nog gewoon al mijn gegevens overgezet.

Alles kwijt zou ik heel naar vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven