Good Luck!
donderdag 11 december 2008 om 14:15
er staat zo'n kleintje op MP voor 30 euro. Dat is misschien iets geborgener. Ik kan me nog herinneren dat Zoyla toen ook zo'n problemen had met de jongste qua slapen als baby, daar werden veel goede tips gegeven, maar ja dat topic is allang weer weg natuurlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 11 december 2008 om 14:38
quote:Star schreef op 11 december 2008 @ 13:46:
Mr Bean = Blackadder = Rowan Atkinson
House = Prince Regent uit Blackadder.
Uitspraak is van Prince Regent uit Blackadder, niet van Blackadder zelf.Juist, dan is het toch knap van mij dat ik zomaar raad dat Mr Bean hier ergens een rol in speelt zonder dat ik dat kon weten?
Mr Bean = Blackadder = Rowan Atkinson
House = Prince Regent uit Blackadder.
Uitspraak is van Prince Regent uit Blackadder, niet van Blackadder zelf.Juist, dan is het toch knap van mij dat ik zomaar raad dat Mr Bean hier ergens een rol in speelt zonder dat ik dat kon weten?
donderdag 11 december 2008 om 14:40
Arme Juud, 5x... En ik dacht dat ik het zo zwaar had toen Berend 4x kwam terwijl hij al 5 mnd was...
Dat is toch geen nacht meer? Hoe hou je het vol? Koffie? RedBull? --> Kan Cas natuurlijk ook weer wakker van liggen
Maarre... inbakeren had je al gedaan (kom ik nog eens met mosterd of niet?). En iets zwaars in de laatste voeding, pap ofzo? Laten huilen (boehoeoeoe, vreselijk!) Water geven ipv wat melk zodat hij niet aan het eten in de nacht went? Niet uit bed halen maar bij hem zitten en over zijn bollie aaien?
Erg moeilijk en vermoeiend allemaal, I know!!
Dat is toch geen nacht meer? Hoe hou je het vol? Koffie? RedBull? --> Kan Cas natuurlijk ook weer wakker van liggen
Maarre... inbakeren had je al gedaan (kom ik nog eens met mosterd of niet?). En iets zwaars in de laatste voeding, pap ofzo? Laten huilen (boehoeoeoe, vreselijk!) Water geven ipv wat melk zodat hij niet aan het eten in de nacht went? Niet uit bed halen maar bij hem zitten en over zijn bollie aaien?
Erg moeilijk en vermoeiend allemaal, I know!!
donderdag 11 december 2008 om 15:50
Hai!
Zo de Ikea is weer wat rijker! Al heb ik me goed gedragen, kussens voor op de bank met hoesjes. En heb zo'n kartonnenhuisje. Stond daar als reclame materiaal en na heel lief kijken hebben we hem mee. Dus Ties heeft nu een huisje hihi. Hij is helemaal blij!
Mal: Hé dat klinkt goed! Fijn dat ze iets voor je kunnen betekenen. En fijn dat de meter werkt.
Zo de Ikea is weer wat rijker! Al heb ik me goed gedragen, kussens voor op de bank met hoesjes. En heb zo'n kartonnenhuisje. Stond daar als reclame materiaal en na heel lief kijken hebben we hem mee. Dus Ties heeft nu een huisje hihi. Hij is helemaal blij!
Mal: Hé dat klinkt goed! Fijn dat ze iets voor je kunnen betekenen. En fijn dat de meter werkt.
donderdag 11 december 2008 om 15:51
Oh ja Juud: blgh dat zijn geen nachten meer. Blgh! Succes met je cursus vanavond. Hier geen tips. Wij hebben meisje op een gegeven moment wel laten huilen (met pijn in mijn hart) maar toen was ze al wat ouder en ik wist zeker dat ze geen honger had want ze dronk d'r flessen niet eens leeg. En als we bij d'r kwamen werd het vaak zelfs nog erger, tot ze beneden zat, dus dat is ander geval denk ik...
donderdag 11 december 2008 om 17:34
Mal bedankt voor het kijken. Dan leg ik hem morgen wel even in die van Jonathan.
Cin ik wil die van jou dan wel lenen . Lief van je. Lukt dat vanavond nog een sprintje naar het postkantoor . Grapje hoor, ik moet natuurlijk nu wel een beetje lief voor je zijn .
Leuk Bridge zo'n huisje! Moet je hem nog zelf opleuken?
Cin ik wil die van jou dan wel lenen . Lief van je. Lukt dat vanavond nog een sprintje naar het postkantoor . Grapje hoor, ik moet natuurlijk nu wel een beetje lief voor je zijn .
Leuk Bridge zo'n huisje! Moet je hem nog zelf opleuken?
donderdag 11 december 2008 om 20:14
Compu, stuur maar zonder doos op als je zou willen (het is toch alleen een verpakking)? Wil je dan heel snel je rekeningnummer mailen? Dan maak ik het naar je over. Ik vind het heel erg lief van je.
Star, getver vies kind met je melk, brrrr.
Bam, beterschap voor Juul!
Juud, sterkte met de nachten. Geloof me, ik weet hoe het is. En het wordt ooit beter, echt waar. Sinds ik kleintje niet meer zelf voed slaapt ie wat beter, echt houd vol!
Mal, wat een geweldige vent hebben jullie toch, wat fijn dat het goed is gegaan.
Star, getver vies kind met je melk, brrrr.
Bam, beterschap voor Juul!
Juud, sterkte met de nachten. Geloof me, ik weet hoe het is. En het wordt ooit beter, echt waar. Sinds ik kleintje niet meer zelf voed slaapt ie wat beter, echt houd vol!
Mal, wat een geweldige vent hebben jullie toch, wat fijn dat het goed is gegaan.
donderdag 11 december 2008 om 20:16
Het bleef bij een eenmalige diarree-actie. Vanmiddag begon het bij mij te krampen in mijn buik. En daar blijft het ook bij. Hopen dat het erbij blijft.
Mal, lekker dat het achter de rug is en dat het meeviel! Heb je de meter al mee naar huis of werkt dat niet zo?
Goed dat je dinsdag terecht kunt. Ga je alleen?
Jinny, geen braakfestijn meer?
Juud, moe van de cursus? Wat was het precies?
Mal, lekker dat het achter de rug is en dat het meeviel! Heb je de meter al mee naar huis of werkt dat niet zo?
Goed dat je dinsdag terecht kunt. Ga je alleen?
Jinny, geen braakfestijn meer?
Juud, moe van de cursus? Wat was het precies?
donderdag 11 december 2008 om 20:16
Bridges, leuk kussenhoesjes! Die heb ik vandaag toevallig ook gescoord (en geen ikea dit keer). Wat goed van dat huisje, leuk zeg!
Net weer terug van een Glühwein op de kerstmarkt (ik krijg er maar geen genoeg van haha). Samen met Jinnyman dit keer. En in een reuzenrad van vijftig meter boven Jinnystad geweest, echt zo gaaf!
Net weer terug van een Glühwein op de kerstmarkt (ik krijg er maar geen genoeg van haha). Samen met Jinnyman dit keer. En in een reuzenrad van vijftig meter boven Jinnystad geweest, echt zo gaaf!
donderdag 11 december 2008 om 20:17
donderdag 11 december 2008 om 21:11
quote:Star schreef op 11 december 2008 @ 20:46:
Wat is er nou vies aan melk vers van de koe? Jullie denken zeker dat melk uit de fabriek komt hè?
Grappenmaker. Ik heb toevallig om half 6 's ochtends op de boerderij koeien staan melken... ehhh nouja, eigenlijk durfde ik niet maar ik keek hoe lief het deed .... en geloof me: daar wilde ik niet lekker onderhangen.
Viespeuk, ha ha.
En dan dat verhaal wat volgens mij in Viva heeft gestaan over dat vingerhoedje.. Do I need to say more?
Wat is er nou vies aan melk vers van de koe? Jullie denken zeker dat melk uit de fabriek komt hè?
Grappenmaker. Ik heb toevallig om half 6 's ochtends op de boerderij koeien staan melken... ehhh nouja, eigenlijk durfde ik niet maar ik keek hoe lief het deed .... en geloof me: daar wilde ik niet lekker onderhangen.
Viespeuk, ha ha.
En dan dat verhaal wat volgens mij in Viva heeft gestaan over dat vingerhoedje.. Do I need to say more?