Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, die Jonathan! Dat zijn nog eens positieve berichten!
quote:amalia schreef op 11 december 2008 @ 21:59:

Maar hij is er wel Bridges! Even op F5 drukken.

He Vishnu!! Als dit geen goed voorteken is

Hoe is het met jou dan? Analiteiten ging het over toch? (Daar gaat mijn goede naam weer )
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
He, dat is stoer zo'n stokoude schildpad die nog regelmatig achter de vrouwtjes aangaat! Ik wist dat ze oud konden worden maar niet zo oud.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je wordt wel met een geweldig niveau geassocieerd Vish
Amalia: die avatOr heeft iemand anders toch ook al?

Ga naar bed. Trusten!
Ja ik ken die avatOr ook.
Trust Brug!
Amalia, het is juist heel lief bedoeld. Ik heet toch ook geen Jinster ? Niet wisselen, vinnik niet leuk als je dat doet .

Mogge allemaal!
Goeiemorgen!

Gisteravond heerlijk met vent in onze eigen bioscoop gezeten. We hebben de Blu-Ray van Batman begins gekeken (nog nooit eerder gezien ). Wat een beeld zeg! Net of je echt in de bioscoop zit, maar nu zonder krakende mensen en met kaarsjes aan. Ik ben er helemaal blij mee!

Het niveau was weer erg hoog gisteravond zag ik .

Iemand van jullie al eens wat bij Gap.com besteld? Ik ben op zoek naar een leuke polo voor Max en zag er daar 1. Enig idee hoe lang het duurt voor je het in huis hebt?
Èn hoe valt het? Is 3 jaar gelijk aan maat 98?
Gap roels
quote:mamax schreef op 12 december 2008 @ 10:01:

Èn hoe valt het? Is 3 jaar gelijk aan maat 98?Bij Ralph Lauren is dat wel zo. Daar is maat 3, 3 jaar, en valt als een ruime 98.
Meurning Malletje
Morning. Het huis is een slagveld en Juud komt zo, heb geen zin om op te ruimen (Jonathan heeft zijn speelgoedkist weer leeggegooid in de kamer vanmorgen)
Morguh,

Mal, goed geslapen? Veel plezier meis.

Compu, gelukkig is de diarree weer over. Knuf voor je meisje.

Juud, hoe was de cursus?

Jin, leuk dat je de baan hebt gekregen.

Bridges, lekker geshopt. Ties helemaal blij met zijn huisje?

Mamax, gezellig met vent filmpje gekeken.

Gisteravond met vriendin naar Mama Mia! geweest, hier in het filmhuis. Wat een leuke film, tranen over mijn wangen van het lachen.

Aha, Lianne heeft een plas op het potje gedaan. Dan kunnen we nu naar buiten (met luier om, kleren aan uiteraard . Ciao.
Ik vind het zo knap al die kinderen op het potje. Jonathan vindt het wel heel fijn om te plassen als de luier af is, hij doet het alleen altijd naast het potje.
Nou dan moet je Juud maar afbellen

Kokos, zag arme Lianne al met blote billen naar buiten gaan
quote:Maleficent schreef op 12 december 2008 @ 10:14:

Ik vind het zo knap al die kinderen op het potje. Jonathan vindt het wel heel fijn om te plassen als de luier af is, hij doet het alleen altijd naast het potje.Dat komt vast door die pielemuis.
Nee dat komt niet door de pielemuis. Ik zet hem op de pot. Dan gaat hij ergens anders in de kamer staan, en dán gaat hij plassen (bij voorkeur op zijn vloerkleedje)
Vindt hij het niet leuker op de wc? Ik heb toen zo'n verkleinbrilletje gekocht en dat vond Max zo interressant dat hij daar wel op plaste.
Of pot in de wc zetten en dan samen plassen. Ook wel interessant voor die hummels.
quote:Maleficent schreef op 12 december 2008 @ 10:26:

Nee dat komt niet door de pielemuis. Ik zet hem op de pot. Dan gaat hij ergens anders in de kamer staan, en dán gaat hij plassen (bij voorkeur op zijn vloerkleedje) Gat maken in vloerkleedje, potje er onder en walla! Klaar.

Wij gaan eten. En dan lekker naar buiten, heerlijk weer.
Mamax, Lianne plast over de wc-bril-verkleiner heen en ze heeft niet eens een piemeltje......
CD, hoe gaat het met het dochtertje van je vriendin en met jou?
Hoi,

Zucht.. nou hier nog niks op het potje hoor. Vanmorgen op het kdv had hij gewoon een sticker gekregen omdat hij alleen maar op het potje is gaan zitten ( 10 sec).

Hier wordt Tobias echt boos en huilen als ik hem op het potje zet. Ook de wc bril verkleiner weigert hij op te zitten. Ik heb echt geen idee hoe ik dit nu moet aanpakken. Ik baal er echt van. Cadeautjes oid helpt hier ook al niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven