bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Ik zat een keer tegenover Anouk in de Villa Volta
En had ze nog een mening over je? ;)
Cris Zeegers stond in eens naast me en is heel gewoon-leuk.

Viola Holt....mwhaw....lang geleden en geen mening over.

Bassie van Adriaan.....langer geleden maar een grotere kwal kan ik me zo gauw niet bedenken.

Dolf Brouwers....geen mening over

Giel Beelen.....geen mening over.

Annie Schilder.....heel lang geleden en geen mening over

Volgens mij heb ik meer buitenlandse-bekendheden gezien.

LOEP ME MAAR aub.
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 13:55:

[...]

Waar?

Bijzondere autocorrect

Toen zoonlief zes was reden we door de bossen in Apeldoorn richting de aapjes en zei hij zonder door te hebben wat hij nu werkelijk zei: Waar is die Apenlul nou? Ik zie hem niet.

Sindsdien gaan we ieder jaar een keer naar de Apenlul.
Gisteren Jan de Hoop (nieuwslezer bij RTL) was aan het afrekenen bij de Chinees.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:juubje schreef op 08 december 2015 @ 18:13:

[...]

Toen zoonlief zes was reden we door de bossen in Apeldoorn richting de aapjes en zei hij zonder door te hebben wat hij nu werkelijk zei: Waar is die Apenlul nou? Ik zie hem niet.

Sindsdien gaan we ieder jaar een keer naar de Apenlul.
quote:Mesyn schreef op 08 december 2015 @ 14:49:

Ik heb Sophie Hilbrand wel eens naast me op een terrasje gehad. Vandaag liep Richard Krajicek langs me op 't werk. Hij lachte nog even lief.

Mooi verhaal vind ik wel dat mijn overgroot opa nog een keer met Wilhelmina heeft gekletst. Volgens mij was het aan het begin van de oorlog. En Bernhard is aan het einde van de oorlog nog bij hun in huis geweest om een aantal dingen te ondertekenen.Geboorte aktes 😜
Mijn dochter heeft een aantal weken geleden ook een aantal BN-ers gespot. Maar dat kwam omdat ze naar de rode-loper premiere van de meidenfilm Fashion Chicks is geweest, ze was uitgenodigd door haar vriendinnetje en diens ouders.

Ze heeft toen een hoop BN-ers gezien en is met Jurgen Raymann, Melody Raymann, Liza Sips en Be Brave op de foto geweest, en heeft ook heel even met ze gekletst
Jaren terug was ik met mijn familie in Duitsland op vakantie en daar heb ik Willem van Hanegem gezien. Mijn moeder zei heel vrolijk "hey Willempie". Ik kon wel door de grond zakken. Maar Willem moest lachen en zei heeel vrolijk terug "Hey vrouwtje" Je kon mij en mijn moeder toen opvegen haha

En een keer kwam ik Jeroen van Koningsbrugge tegen in Amsterdam. Nog mee op foto geweest. Super leuke man.

Marian Mudder tegengekomen op vliegveld in de rij te wachten totdat wij het vliegtuig in mochten.

En Def Rhymz trad op in een discotheek waar ik toen was met een groepje meiden. Waren lekker aan het dansen en ineens voel ik een hand op mijn kont. Was hij het!!!
Gezien: Bert Visscher op straat, regelmatig. Lukas en Gea aan de kassa gehad x-D

En wijlen Driek van Wissen, dichter des vaderlands, deed ook altijd bij mij boodschappen. Verder Syb van der Ploeg in een vreetschuur. En nog wel meer maar vergeten.

Ontmoet: Prem Radakishun een hand gegeven en even met hem gepraat op een evenement waar hij en mijn vriend in een panel zaten voor een groot publiek. Aardige man. En Ernst Jansz na afloop van een concert waarbij hij in de begeleidingsband zat. Tijdje mee gepraat, leuke man!

Na afloop van een soort gratis huiskamerconcert van Wouter Hamel kwam ik hem tegen bij het naar buiten gaan. Ik zei bedankt en hij zei graag gedaan. En toen kwam Winfried Baijens, ook al zo'n leukerd, langslopen en ze zoenden elkaar op de mond.
quote:calvijn1 schreef op 08 december 2015 @ 18:55:

Gisteren Jan de Hoop (nieuwslezer bij RTL) was aan het afrekenen bij de Chinees.Ik heb hem aan de telefoon gehad (belde naar mijn werk) wat een vervelende onsympathieke man (was hij tijdens dat gesprek)
Niet dat ik echt weet.. Lijkt me wel grappig om te zien, maar het zijn ook gewoon mensen?
Pluk de dag!
Rob Geus (bij de huishoudbeurs) wat een arrogante man!

Jeroen van Koningsbrugge, hele leuke man

Victor Reinier op die grote markt in Amsterdam (ben even de naam van die markt kwijt) hele sympathieke man.
Aantal weken terug Henk Bleeker, voormalig minister, en zijn "hele jonge vriendin" tegen het lijf gelopen op Schiphol:-)

Ook wel eens samen met onze koning en koningin, kids en een berg beveiligers, in de rij gestaan voor een ijssalon in Wassenaar. Ze kwamen als gezin op de fiets. Iedereen bleef gewoon normaal staan en doen en ik denk dat ze er vaker in de rij staan.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 28 augustus 2016 @ 11:58:

Rob Geus (bij de huishoudbeurs) wat een arrogante man!Die kwam ik ook laatst tegen. Wij gingen naar een plantenhal en stapten in om weg te gaan. Er kwam een grote dikke zwarte SUV aanrijden die blijkbaar niet in vakken hoeft te parkeren, want hij zette hem zo asociaal langs te weg (en ook in de weg!(. Dat zei ik dus ook tegen mijn man:"Lekker asociaal!" En toen stapte hij uit en zag ik dat het Rob Geus was. Daar werd ik niet blij van!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Jochem Meyer ben ik heel vaak tegengekomen, in mijn oude woonplaats. Verder niet.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Een politicus. Ik noem geen namen, maar onze dochters zijn beste vriendinnetjes
Laatst bij een indoor speeltuin liepen Ron Boszhard en Danny Rook, die gingen daar iets opnemen. Wat een kleine mannetjes allebei!
Ik heb een paar maanden geleden naast Rik van de Westelaken gezeten. Die nu het journaal niet meer doet. Telt dat nog?
quote:Kimberliedje schreef op 23 februari 2016 @ 13:55:

Niet dat ik echt weet.. Lijkt me wel grappig om te zien, maar het zijn ook gewoon mensen?

Denk je echt?

Oh, Nada van Nie kwam ik ook pas tegen. Telt die nog mee of is zij ook BN-er af inmiddels?
Patty Brard,

Bij een hema ergens in A'dam Zuid. Ze zag er slecht uit, mensens mina. Daar gaat een mega laag make-up op voordat die op tv komt
Edgar Davids op Schiphol.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ook een kleintje hoor,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben zo'n muts die bij het zien van een BNer denkt:' goh...die komt bekend voor. Waar ken ik die toch van?' Ik geef dan altijd maar een vriendelijk knikje als ze hallo zeggen, omdat ik anders denk dat ik op de eerstvolgende verjaardag die persoon tegen kom en het verwijt krijg dat ik ze weer eens genegeerd had.

Later, als ik ze dan bijvoorbeeld ergens in een artikel zie staan valt het kwartje pas.
Seasick Steve op Down the rabbit hole en Willy Wartaal op Lowlands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven