Mode & Beauty alle pijlers

De perfecte krullenmousse!!

28-08-2016 20:04 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Een tijd terug is m'n favo mousse van L'Oréal eruit gegaan. Tot op heden niets kunnen vinden wat echt fijn werkt.

Mega mega pluis!

Dus wie heeft een fijne mousse of überhaupt krul producten?

Liefs birdie
Do it with passion or not at all.
Ik weet geen nieuwe mousse voor je maar wat wel soms wil helpen is winkels zoals de Action en Big Bazar en Op=Op in de gaten te houden want daar vind je nog wel eens oude of restverpakkingen :-) En dan inslaan ! Zo heb ik ook wel eens geluk gehad met creme e.d. Hopelijk heb je iets aan deze tip !
Gewoon van etos huismerk .Is blauw in een doorzichtige flacon . Iets met frizz er op.

Is ideaal spul tegen pluizen terwijl het toch niet plakt of hard wordt.
Ik gebruik een flacon vd Hema.

Ook al is het geen mousse, ik vind deze zelf wel prettig om te gebruiken na het douchen.
Ik zou een winkel kunnen beginnen met alle krulproducten die ik heb staan maar uiteindelijk grijp ik toch altijd terug naar Andrelon. Mousse in nat haar, laten drogen, beetje föhnen en als afwerking nog wat krullencreme.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
De krullen producten van Andrelon zijn fijn.
Tvp
Ik heb laatst een spulletje van Kardashian Beauty bij de kapper meegenomen, curl defining cream gel heet het. Ben er erg tevreden over.
Mijn favoriete kleur is glitter
quote:MrsNiceGuy schreef op 28 augustus 2016 @ 21:05:

Ik zou een winkel kunnen beginnen met alle krulproducten die ik heb staan maar uiteindelijk grijp ik toch altijd terug naar Andrelon. Mousse in nat haar, laten drogen, beetje föhnen en als afwerking nog wat krullencreme.
Do it with passion or not at all.
Kerastase! Helemaal top, van shampoo tot styling!
Socrates: Onwetendheid is de bron van alle kwaad.
quote:Gnothi_Seauton1980 schreef op 28 augustus 2016 @ 21:43:

Kerastase! Helemaal top, van shampoo tot styling!Wel duur, denk ik?
quote:Wintertime16 schreef op 28 augustus 2016 @ 21:19:

[img]https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 040542.jpg[/img]Word je haar hier niet plakkerig van?
Ook hier een meer dan trieste hoeveelheid krullenpotjes, poeders, schuimpjes, crempejes etc. Ik kan er een mooie boot van kopen inmiddels

Maar dit is de fijnste. Te koop bij de tropische winkel a 7 euries. Verdikt, geeft grip, mooie krulcontour en wordt niet hard.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja, ti's prijzig... Maar je hebt er weinig van nodig en gaat dus lang mee.. Langer dan andere goedkopere merken.
Socrates: Onwetendheid is de bron van alle kwaad.
quote:Gnothi_Seauton1980 schreef op 28 augustus 2016 @ 21:43:

Kerastase! Helemaal top, van shampoo tot styling!Yep, dat is ook het enige wat bij mijn krullen werkt. Je doet er id lang mee en via internet genoeg aanbiedingen / kortingen te vinden.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met krullen - mijn haar is dit jaar krullend terug gegroeid na uitgevallen geweest te zijn en ik heb inmiddels ook al aardig wat geprobeerd. sinds een paar weken gelden gebruik ik elvive voor krullen, met shampoo, olie, conditioner etc. Vooral de reinigende conditioner, wat je gebruikt in plaats van shampoo, vind ik erg fijn.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
quote:ira schreef op 29 augustus 2016 @ 17:26:

[...]

Yep, dat is ook het enige wat bij mijn krullen werkt. Je doet er id lang mee en via internet genoeg aanbiedingen / kortingen te vinden.Wat vind je dan precies zo fijn aan?
Ik vind Moroccanoil Curl Defining Cream erg fijn! Ik kneed het in nat haar, dan aan de lucht laten drogen en als het droog is een beetje olie van Syoss erin. Werkt perfect!
quote:lindaatje1900 schreef op 30 augustus 2016 @ 01:06:

[...]

Wat vind je dan precies zo fijn aan?

Ik behoud volume en een stevige Krul zonder pluis. Bij producten op olie basis valt bovenop mijn hoofd het haar plat, en mis ik volume.

Ik gebruik nooit cremespoeling of maskers of dergelijke. Ik was hooguit 1 maal per week met shampo, en 2 maal alleen met water ( moet wel na het sporten, dan is mijn haar nat van het zweet) daarna een beetje mouse bij de haar aanzet. Ff kort bovenop föhnen, en de rest laten drogen aan de lucht. Met mijn vingers breng ik het een beetje van soort in model.
quote:patchouli_ schreef op 28 augustus 2016 @ 21:13:

De krullen producten van Andrelon zijn fijn.

Na alles al geprobeerd te hebben, gebruik ik ook alle producten van Andrélon.

Eindelijk iets wat echt goed is voor mijn krullen.
Qua mousse vind ik ook die van Andrelon fijn. En wat betreft krullencreme heb ik er één van Tigi (curls rock amplifier).
Ik heb jaren die van Andrelon gebruikt maar nu over op elvive. Die geeft meer volume aan m'n krullen ipv dat het gaat hangen.

Verder was ik mijn krullen maar 1x per week en ook alleen dan borstel ik het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven