Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste forummers,

Zoals sommige van jullie misschien al via het Centraal Moderatortopic hebben vernomen gaat het Libelle Forum per 1 september stoppen. Aanstaande maandag wordt hierover nog een mailtje gestuurd naar de actieve gebruikers. Hieronder het complete bericht.

Beste,

Je ontvangt deze mail omdat je bij Libelle geregistreerd staat als actief forumlid op de website Libelle.nl. Tot onze spijt moeten we je mededelen dat Libelle stopt met het forum. Doordat het forum met technische problemen kampt, kan Libelle niet de kwaliteit bieden die ze nastreeft voor al haar producten. Daarom is besloten om dit per 1 september te sluiten. Dit betekent dat alle berichten op het forum vanaf die datum niet meer beschikbaar zijn.

Indien je graag in contact wilt blijven met andere Libelle-lezeressen, wijzen we je graag op onze groepen op Facebook: Libelle Leest, Libelle Groene Vingers en Libelle Loopt. Ook is er een chat-functie op onze vernieuwde spelletjespagina: libelle.nl/spelletjes.

Graag willen we je hartelijk bedanken voor je bijdrage(n) aan het forum. We hebben jouw inbreng en betrokkenheid enorm op prijs gesteld. Heb je nog vragen over de sluiting? Neem dan contact op met ons informatiecentrum via redactie@libelle.nl.

Met vriendelijke groet,

Libelle.

In dit topic willen we jullie een plek geven om het sluiten van het forum na te bespreken.

Als er nog vragen zijn over het forum kun je ze hier plaatsen. Wij gaan dan ons best doen om ze te beantwoorden.

We willen jullie heel erg bedanken voor jullie aanwezigheid op het Libelle forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Libelle Forum
Dus dan komen ze hier
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2016 @ 15:12:

Dus dan komen ze hier Ja dat was vorige week hier op het VF al bekend.
Heb jij soms een eigen leven Yasmijn?
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2016 @ 15:12:

Dus dan komen ze hier Gezellig. Kumbaya enzo.
quote:helssing schreef op 30 augustus 2016 @ 15:13:

[...]

Ja dat was vorige week hier op het VF al bekend.O dat is mij ontgaan dan.
quote:helssing schreef op 30 augustus 2016 @ 15:14:

Heb jij soms een eigen leven Yasmijn? Het schijnt van wel.
Ik vind dit zo'n debiele topictitel.

Raak schieten in 2016
Spuit 11
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Is het de bedoeling dat we vandaag al napraattopic 65 openen?

Jullie doen vandaag ijverig je best
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2016 @ 15:02:

[...]

Dat is inmiddels wel duidelijk, zuigert.

Ze doelden op mijn bericht ja. Ik heb het toch gezegd?

Relzoeker.En wat is er mis met jouw bericht? Niks toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Solomio schreef op 30 augustus 2016 @ 14:25:

[...]

Jij krijgt je ban ook nog wel hoor, geen paniek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2016 @ 15:02:

Jij gaat ook maar eens onder de negeer, ajuus.Handig he zo'n negeerknop, bestond die irl ook maar. Even op een knopje drukken en zuigerts/rellers/racisten/huIlies en ander gespuis voor altijd verdwenen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 16:52:

[...]

Handig he zo'n negeerknop, bestond die irl ook maar. Even op een knopje drukken en zuigerts/rellers/racisten/huIlies en ander gespuis voor altijd verdwenen.Nou idd wat een zegen zou dat zijn..
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 15:24:

Ik vind dit zo'n debiele topictitel.

Raak schieten in 2016Doen ze aan lange afstandseks? En dan een topic met tips om dan toch nog zijn zaad in haar vagina te krijgen?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 30 augustus 2016 @ 17:00:

[...]

Doen ze aan lange afstandseks? En dan een topic met tips om dan toch nog zijn zaad in haar vagina te krijgen?Je zou denken dat het over de schiettent op de kermis gaat.
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 17:01:

[...]

Je zou denken dat het over de schiettent op de kermis gaat.Met een gweer met n scheve loop zodat je never nooit raak schiet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 13:42:

Eindeloos heeft een perma ivm provocerende en ongepaste reacties.

Nonny heeft een 48u ban ivm provocerende en ongepaste reacties.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumHè-hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2016 @ 20:32:

[...]

Hè-hè Is een maandban geworden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 30 augustus 2016 @ 20:35:

[...]

Is een maandban geworden. Ja, beetje jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe vaak kun je eigenlijk onder dezelfde nick geband worden? Of is de nick in dit geval ook het antwoord?
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2016 @ 20:42:

[...]

Ja, beetje jammer.Ik vraag mij af waarom de permaban is teruggedraaid. Ik vind het jammer dat ik mij zo vergist heb in Eindeloos. Ik vond haar een leuke forummer. Maar dat komt misschien omdat ik niet meer zo heel veel op de actueel pijler kom. Daardoor heb ik de uitspraken die zij heeft gedaan gemist
quote:hebjehaarookweer schreef op 30 augustus 2016 @ 20:45:

Hoe vaak kun je eigenlijk onder dezelfde nick geband worden? Of is de nick in dit geval ook het antwoord?
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 21:00:

[...]

Ik vraag mij af waarom de permaban is teruggedraaid. Ik vind het jammer dat ik mij zo vergist heb in Eindeloos. Ik vond haar een leuke forummer. Maar dat komt misschien omdat ik niet meer zo heel veel op de actueel pijler kom. Daardoor heb ik de uitspraken die zij heeft gedaan gemist

Het is ook wel raar. Ik heb haar ooit onder de negeer gehad. Maar ik kom dus ook bijna niet op actueel meer. En op mode en bii entertainent is ze echt erg gezellig kwam ik later achter.

Dus ik snap je wel.
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2016 @ 21:00:

[...]

Ik vraag mij af waarom de permaban is teruggedraaid. Ik vind het jammer dat ik mij zo vergist heb in Eindeloos. Ik vond haar een leuke forummer. Maar dat komt misschien omdat ik niet meer zo heel veel op de actueel pijler kom. Daardoor heb ik de uitspraken die zij heeft gedaan gemist

Lees hier dan ook wat vaker!

Het verbaasde mij echt van jou dat je zo 'dik' met haar was, had ik niet verwacht. Maar logisch als je de hele tijd onder het hunebed lag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven