Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 31 augustus 2016 om 12:18
woensdag 31 augustus 2016 om 12:23
quote:hatsetats schreef op 31 augustus 2016 @ 12:14:
Ik vond het wel verfrissend. Ik zie liever 'ik vind die en die en die een stel kutwijven, dan 'er zijn sommmigen die...' Dat vind ik zo vaag. Heb de ballen om man en pArd te noemen of zeg lekker niks.
Dat schreef ze niet.
Ze maakte niet een lijst met die en die pruim ik niet maar een lijst met forummers die ánderen volgens haar informatie niet pruimden, met het verzoek die lijst nog even aan te vullen.
Heel ander verhaal.
Ik vond het wel verfrissend. Ik zie liever 'ik vind die en die en die een stel kutwijven, dan 'er zijn sommmigen die...' Dat vind ik zo vaag. Heb de ballen om man en pArd te noemen of zeg lekker niks.
Dat schreef ze niet.
Ze maakte niet een lijst met die en die pruim ik niet maar een lijst met forummers die ánderen volgens haar informatie niet pruimden, met het verzoek die lijst nog even aan te vullen.
Heel ander verhaal.
woensdag 31 augustus 2016 om 12:23
quote:hatsetats schreef op 31 augustus 2016 @ 12:14:
Ik vond het wel verfrissend. Ik zie liever 'ik vind die en die en die een stel kutwijven, dan 'er zijn sommmigen die...' Dat vind ik zo vaag. Heb de ballen om man en pArd te noemen of zeg lekker niks.Man en paard noemen levert een ban op en niet sinds vandaag dat was al zo.
Ik vond het wel verfrissend. Ik zie liever 'ik vind die en die en die een stel kutwijven, dan 'er zijn sommmigen die...' Dat vind ik zo vaag. Heb de ballen om man en pArd te noemen of zeg lekker niks.Man en paard noemen levert een ban op en niet sinds vandaag dat was al zo.
woensdag 31 augustus 2016 om 12:24
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2016 @ 11:57:
Ah, geen topic, maar alleen een lijst? Nou, dat vind ik ook niet slim, eerlijk gezegd. Dan weet je toch dat er gestaft gaat worden.Ja, een lijstje 'gewoon' de namen die hier met enige regelmaat voorbij komen, maar dan in afzonderlijke postings.
Ah, geen topic, maar alleen een lijst? Nou, dat vind ik ook niet slim, eerlijk gezegd. Dan weet je toch dat er gestaft gaat worden.Ja, een lijstje 'gewoon' de namen die hier met enige regelmaat voorbij komen, maar dan in afzonderlijke postings.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 31 augustus 2016 om 12:26
woensdag 31 augustus 2016 om 12:27
woensdag 31 augustus 2016 om 12:27
quote:Eleonora-1 schreef op 31 augustus 2016 @ 12:23:
[...]
Dat schreef ze niet.
Heel ander verhaal.
Dat is eigenlijk best wel raar. De één kan wel met Kloothommeltje32 en Mammievanprinsesjes door één door en de ander niet.
Eye and beholder en al dat soort zaken.
Het was een rare vraag. Ban was te zwaar, gummen was genoeg geweest.
[...]
Dat schreef ze niet.
Heel ander verhaal.
Dat is eigenlijk best wel raar. De één kan wel met Kloothommeltje32 en Mammievanprinsesjes door één door en de ander niet.
woensdag 31 augustus 2016 om 12:29
quote:S-Meds schreef op 31 augustus 2016 @ 12:27:
[...]
ja maar als het over jou gaat is het een ander verhaal. hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Net als yasmijn en halina van rijn.
[...]
ja maar als het over jou gaat is het een ander verhaal. hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Net als yasmijn en halina van rijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 31 augustus 2016 om 12:31
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2016 @ 12:27:
[...]
Precies.
Ik weet het niet hoor maar ik vind het een beetje raar dat het onderscheid tussen 'ik vind' en 'vertel eens, wie vinden jullie nou...' ineens onduidelijk is.
[...]
Precies.
Ik weet het niet hoor maar ik vind het een beetje raar dat het onderscheid tussen 'ik vind' en 'vertel eens, wie vinden jullie nou...' ineens onduidelijk is.
woensdag 31 augustus 2016 om 12:34
woensdag 31 augustus 2016 om 12:53
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2016 @ 09:25:
Oke, ik ga het niet in het modtopic zetten want dan wordt ik toch gegumd, maar ik wil weten waarom de quote verwijderd is dus mijn mail komt eraan.
Oke, ik ga het niet in het modtopic zetten want dan wordt ik toch gegumd, maar ik wil weten waarom de quote verwijderd is dus mijn mail komt eraan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!