Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 31 augustus 2016 om 14:14
woensdag 31 augustus 2016 om 15:23
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld. Grapje. je moet zelf weten waar je je geld aan uitgeeft, maar ik hoop dat je wel snapt dat in het geval van zwangerschapstesten duurder niet beter is. Wat je nu betaalt hebt is een duur mechaniekje in die test die jou het aantal weken kan laten zien, terwijl je niet zwanger bent. En je hebt de dure reclames van CB gesponsord, lang leve de macht van marketing!
Maargoed. Wel heel jammer dat je niet zwanger bent. Wacht het nog een weekje af, doe dan een goedkope test en als die negatief is zou ik je huisarts of gynaecoloog bellen.
Maargoed. Wel heel jammer dat je niet zwanger bent. Wacht het nog een weekje af, doe dan een goedkope test en als die negatief is zou ik je huisarts of gynaecoloog bellen.
donderdag 1 september 2016 om 11:15
quote:Marie87 schreef op 31 augustus 2016 @ 16:30:
21m12, hoe lang ben je met anticonceptie gestopt? Misschien ben je (nog) gewoon erg onregelmatig.
K heb nooit anticonceptie gebruikt.. vandaag dag 5 heb vrouwenarts gebeld. Die zegt dat k eerst positief moet zien. K vroeg hoe lang k moet wachten om gezien te kunnen worden. Ze zeiden 2 weken. Njah hier in duitsland begrijp k het dus niet meer. Misschien is het dat k het verkeerd heb begrepen maar denk het niet. We waren zeer duidelijk.
Misschien is er wat mis met de hormonen ofzo? Enige idee?
21m12, hoe lang ben je met anticonceptie gestopt? Misschien ben je (nog) gewoon erg onregelmatig.
K heb nooit anticonceptie gebruikt.. vandaag dag 5 heb vrouwenarts gebeld. Die zegt dat k eerst positief moet zien. K vroeg hoe lang k moet wachten om gezien te kunnen worden. Ze zeiden 2 weken. Njah hier in duitsland begrijp k het dus niet meer. Misschien is het dat k het verkeerd heb begrepen maar denk het niet. We waren zeer duidelijk.
Misschien is er wat mis met de hormonen ofzo? Enige idee?
donderdag 1 september 2016 om 11:22
quote:GateKeeper schreef op 01 september 2016 @ 10:23:
Jaaaaaaaaaaaaaa Lux!!!! GEWELDIG NIEUWS!!!! Het is je zooooooo gegund wijffie!!! Go plakbaby, go!!!
Thanks! Ben zo happy maar kijk wel telkens naar m'n test omdat ik bang ben dat hij toch naar 'niet zwanger' springt
God wat was dat spannend vanmorgen! Nu naar de eerste echo toeleven had nooit durven dromen dat de eerste IVF meteen raak zou zijn! Dankjewel voor je lieve berichtje!
En dat geldt natuurlijk voor iedereen: thanks voor de felicitaties!
Jaaaaaaaaaaaaaa Lux!!!! GEWELDIG NIEUWS!!!! Het is je zooooooo gegund wijffie!!! Go plakbaby, go!!!
Thanks! Ben zo happy maar kijk wel telkens naar m'n test omdat ik bang ben dat hij toch naar 'niet zwanger' springt
God wat was dat spannend vanmorgen! Nu naar de eerste echo toeleven had nooit durven dromen dat de eerste IVF meteen raak zou zijn! Dankjewel voor je lieve berichtje!
En dat geldt natuurlijk voor iedereen: thanks voor de felicitaties!
donderdag 1 september 2016 om 12:48
Lux, je kent me niet, maar ik heb je verhaal vaak voorbij zien komen en heel vaak met tranen in m'n ogen gelezen hoe je je twijfels, angsten en andere gevoelens omschrijft. Heel veel herkenning, als is mijn verhaal anders dan dat van jou. Maar nu moet ik echt reageren:
Lux, gefeliciteerd!!!
Ik ben zo blij voor je meid. Je verhaal geeft heel veel hoop aan anderen die (gedeeltelijk) in hetzelfde bootje zitten. Waarvoor dank!
Lux, gefeliciteerd!!!
Ik ben zo blij voor je meid. Je verhaal geeft heel veel hoop aan anderen die (gedeeltelijk) in hetzelfde bootje zitten. Waarvoor dank!
donderdag 1 september 2016 om 17:59
Aaaah wat lief zijn jullie allemaal! Ik ben nog steeds helemaal in de wolken haha Heb net nog een test gedaan want ik dacht: straks heeft die cb het fout ofzo. Maar kv2v5 was er binnen 3 seconden ook uit, duidelijk zwanger Zo gek! Echt zó gek! WE hadden dit weekend een weekendje weg gepland dus nu kunnen we het samen lekker vieren met kinderchampagne