Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik hoop het voor je!
Hallo

Zooo vandaag is het 4 dagen over mijn menstruatie. Gisteren heb k een test gedaan van cb die weken laat zien. (Niet boos wordeeee k was echt bijna 90% dat ik 1-2 weken erop zou zien!!) Mjah dat was negatief maar steed geen bloeding. K wordt gek.
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld. Grapje. je moet zelf weten waar je je geld aan uitgeeft, maar ik hoop dat je wel snapt dat in het geval van zwangerschapstesten duurder niet beter is. Wat je nu betaalt hebt is een duur mechaniekje in die test die jou het aantal weken kan laten zien, terwijl je niet zwanger bent. En je hebt de dure reclames van CB gesponsord, lang leve de macht van marketing!

Maargoed. Wel heel jammer dat je niet zwanger bent. Wacht het nog een weekje af, doe dan een goedkope test en als die negatief is zou ik je huisarts of gynaecoloog bellen.
21m12, hoe lang ben je met anticonceptie gestopt? Misschien ben je (nog) gewoon erg onregelmatig.
quote:Manoux schreef op 31 augustus 2016 @ 10:09:

Pff.. Werd vanmorgen ongesteld Het bah.. wat een teleurstelling
21m12: Geen bloed, geeft moed
Voor degenen die hier vorige week mijn bericht lazen: ik heb vandaag een positieve test in handen, 1-2 weken zegt hij. Ben 4+1, eerste IVF meteen raak!!

Ben zo in de war haha, ik kan het gewoon niet geloven.
Wauw, wat een bijzonder nieuws! Gefeliciteerd!!!
quote:lux. schreef op 01 september 2016 @ 08:04:

Voor degenen die hier vorige week mijn bericht lazen: ik heb vandaag een positieve test in handen, 1-2 weken zegt hij. Ben 4+1, eerste IVF meteen raak!!

Ben zo in de war haha, ik kan het gewoon niet geloven.
Lux gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!!
Thanks meiden! M'n gevoel gaat alle kanten op haha!
Whoooooohoooo! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Jaaaaaaaaaaaaaa Lux!!!! GEWELDIG NIEUWS!!!! Het is je zooooooo gegund wijffie!!! Go plakbaby, go!!!
@lux: ik ben een meelezer maar ken je van je mooie lieve posts, ik wilde even laten weten dat ik super blij voor je ben! Wat een ontzettend fijn nieuws, van harte gefeliciteerd!!!
quote:Marie87 schreef op 31 augustus 2016 @ 16:30:

21m12, hoe lang ben je met anticonceptie gestopt? Misschien ben je (nog) gewoon erg onregelmatig.

K heb nooit anticonceptie gebruikt.. vandaag dag 5 heb vrouwenarts gebeld. Die zegt dat k eerst positief moet zien. K vroeg hoe lang k moet wachten om gezien te kunnen worden. Ze zeiden 2 weken. Njah hier in duitsland begrijp k het dus niet meer. Misschien is het dat k het verkeerd heb begrepen maar denk het niet. We waren zeer duidelijk.

Misschien is er wat mis met de hormonen ofzo? Enige idee?
Gefeliciteerd Lux!!!
quote:GateKeeper schreef op 01 september 2016 @ 10:23:

Jaaaaaaaaaaaaaa Lux!!!! GEWELDIG NIEUWS!!!! Het is je zooooooo gegund wijffie!!! Go plakbaby, go!!!

Thanks! Ben zo happy maar kijk wel telkens naar m'n test omdat ik bang ben dat hij toch naar 'niet zwanger' springt

God wat was dat spannend vanmorgen! Nu naar de eerste echo toeleven had nooit durven dromen dat de eerste IVF meteen raak zou zijn! Dankjewel voor je lieve berichtje!

En dat geldt natuurlijk voor iedereen: thanks voor de felicitaties!
WAUW Lux! Ik ken je helemaal niet, maar zie jou en je bijzondere verhaal vaak voorbij komen, dus nu toch even reageren op je: van harte gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Lux! Wat een fantastisch nieuws!
(Hier ga ik spijt van krijgen, ik wil dit topic helemaal niet in mijn overzicht, maar hier móet ik wel even op reageren)

Super Lux, gefeliciteerd! Het is jullie zo gegund!
En ook hier even een rondedansje voor onze lux. Go baby!!!
Lux, je kent me niet, maar ik heb je verhaal vaak voorbij zien komen en heel vaak met tranen in m'n ogen gelezen hoe je je twijfels, angsten en andere gevoelens omschrijft. Heel veel herkenning, als is mijn verhaal anders dan dat van jou. Maar nu moet ik echt reageren:

Lux, gefeliciteerd!!!

Ik ben zo blij voor je meid. Je verhaal geeft heel veel hoop aan anderen die (gedeeltelijk) in hetzelfde bootje zitten. Waarvoor dank!
Gefeliciteerd!! Ik dacht eigenlijk dat je eerste terugplaatsing op 2 september was, heb er eentje gemist geloof ik

Fantastisch nieuws, ben erg blij voor jullie.
Aaaah wat lief zijn jullie allemaal! Ik ben nog steeds helemaal in de wolken haha Heb net nog een test gedaan want ik dacht: straks heeft die cb het fout ofzo. Maar kv2v5 was er binnen 3 seconden ook uit, duidelijk zwanger Zo gek! Echt zó gek! WE hadden dit weekend een weekendje weg gepland dus nu kunnen we het samen lekker vieren met kinderchampagne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven