Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Haaa

Niet verder vertellen maar wij waren gisteravond naar Wit Licht

Laten we het erop houden dat De Boodschap erg goed en zinnig is, maar dat MB toch beter kan zingen dan acteren .

En jaaaa, we gaan zo richting KerstbomenVerkoop

Dat kerststuk...... wow... het kan dus nóg erger

*kijkt nog eens om zich heen om te checken... inderdaad! *
Peas on earth!
Ooooh, Magnum zou hier met open armen ontvangen worden door Don! Hier dus ook verlicht dorpje en sinds paar dagen geleden ook verlicht reuzenrad met rendier ervoor. Miniatuur, he? Gelukkig.... Maar, heb besloten om de kerstmeuk gewoon helemaal te omarmen. Hoe gekker hoe beter. Het is toch zo weer januari.

Fijn dat het beter gaat met de jongens, Luun! Dat hoesten kan nog best een tijd aanhouden, heb ik begrepen. Hier ook nog veel gerochel. Kinderarts belde gistermiddag nog op om te vragen hoe eht met Vito was. Vind ik echt getuigen van goede zorg, ben erg blij met 'onze' kinderafdeling.

Ik moet nu boodschappen doen, maar moet dat eerst de auto schoonkrabben, dus uitstelgedrag. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 12 december 2008 @ 21:03:

[...]

* Fluister zachtjes zodat Ierenhuis t niet hoort: Martial Art snokt!*

Alleen voor nerds mén, ik zweer ut je Gelukkig is die van mij verder leuk en ehm meer Grappig, die van mij is ook al uitzondering op de nerdregel
Fijn Kess, dat arts even belt. Hier ook boodschappen/kerstboomkopen. Maar ook geen zin. Zit nog in pyjama
WIT LICHT?!?!?!?!??!?!?!

Oeps, zo in shock dat ik het verraden heb

Wij waren naar The day the earth stood still. Keanu Reeves enzo
Vitootje koortsvrij nu? Super dat arts belt!
Wit licht lijkt me enorm snokken Mijn moeder is donderdag geloof ik geweest.

Maar goed, ik mag niet piepen, want volgend jaar ga ik zelf naar Dirty Dancing
Ik dacht dat niemand daar vrijwillig heenging? Dat het als nieuwe martelmethode werd ingezet??

De beste manier om van je snot af te komen is: Je neus ophalen en NIET snuiten. Echt waar.

Hoe nu met Vito?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oe net best wel eng, kind verstaat Frank Boeijen, dat was even schrikken.
Frank Boeijen is bijna net zo erg als MB Vish.

DD Eow, JIJ?!??
Ja maar ja maar die kwam langs op de radio....
Ohhh gemeen dat jullie het hardop zeggen, tssss

Maar hij was wel okee, die film.

De boom stáát! Mooi boompje, is met veel gemartel in kerstbomen-mand-geval gezet. Nu zo maar eens gaan versieren. Eerst even een broodje eten.
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 13 december 2008 @ 10:38:

Maar, heb besloten om de kerstmeuk gewoon helemaal te omarmen. Hoe gekker hoe beter. Het is toch zo weer januari.

Exactly my strategy
Day the earth stood still leuk Star? Sjaf al tijdje ana het speuren of we `m kunnen downloaden. Zo ligt hier ook nog die laatste batmanfilm een Burn after reading, nog steeds niet gezien....
Ik moet nog even naar super om eieren te halen want anders kunnen de geplande muffins niet doorgaan. Maar you guessed it; geen zin
Keanu Reeves is altijd goed Pep.
Hier is Xan eieren halen, anders geen ovenschotel morgen.

Tsskk... Xan vindt mijn kerstboomballensmaak ordinair , rood met goud-accenten. Ik vind een rode kerstboom gezellig

Maar goed, volgend jaar mag Xan kiezen.... dus dit jaar nog een gezellige ordinaire kerstboom
Peas on earth!
Wat krijg je dan, zwart? Da;s ook niet gezellig.
Xan houdt van bruin-tinten, 'want dat staat zo leuk bij de vloer'

Peas on earth!
Ordinairder dan mijn boom wordt hij niet Erwtje Ik zal een foto plaatsen als hij af is, dan kun je Xan vanaf dan dreigen met ook zo'n boom volgend jaar
Houdt ie ook van Abba en het Eurovisiesongfestival? Dan zou ik gaan twijfelen namelijk
Jij hebt een bonte boom zeker Eow?
Abba check

Eurovisiesongfestival niet... hmm... dan blijft ie misschien een twijfelgeval

Ik hou juist van een bonte boom, ik wil er ook dingetjes inhangen van vroeger, met bergen jeugdsentiment enzo!

Ik heb zojuist bedacht dat ik mooi bruine kerstversiersels ga shoppen in de uitverkoop! Kan ik mooi invloed uitoefenen op volgend jaar
Peas on earth!
Ik hou niet van bruine ballen.

Ik probeerde dus hardnekkig de woorden 'bruine ballen' te vermijden en schreef daarom ook 'bruine kerstversiersels'

Maar.... hij heeft ze ook in goudkleurig, cremekleurig en een beetje ecru. Het wordt dus een boom au naturelle

Ik ga even verder versieren.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven