zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
@Sue, denk gewoon spannend en dat ik het groter in mijn hoofd maak dan nodig is. Werk nu bijna 2 jaar bij dit bedrijf en 1,5 jaar in de functie waarin ik nu zit. Valt allemaal mee, maar denk dat de meesten het niet zien aankomen. En wellicht ook wat vroeg vinden. Bedrijf waar ik werk is echt gericht op door blijven groeien helemaal rond mijn leeftijd. Heel gek eigenlijk normaal komen medewerkers naar mij toe met dit soort zorgen en nu heb ik ze zelf

Desalniettemin, kijk ik er wel naar uit om het openbaar te maken en niet meer geheimzinnig te moeten doen.
Fijn Chantilly; goed dat je ook mee blijft schrijven En een hele dikke knuffel voor jou! Wat is het toch vervelend dat ongesteld zijn; ik herken het zo goed :( Echt, knuffel! En wat leuk naar Stockholm; schijnt heel erg leuk te zijn Nog nooit geweest zelf, maar ben benieuwd hoe het je bevalt.

Whoops, fijn die goeie echo Leuk dat je al wat kon zien

Natas, fijn dat de echo goed was zeg en kan me ook wel voorstellen dat het toch even spannend is om aan je werkgever te vertellen: maar ook dat komt goed en dan is het ook gewoon 'out in the open', da's ook wel lekker!

Sue, hopelijk blijft de migraine niet de hele tijd hangen, hopelijk gaat het snel beter!

Hier alles wel oké, wat last van m'n onderbuik, beetje 'n zeurderig gevoel. Niet echt pijn, maar alsof er van alles aan het oprekken is enzo (wat natuurlijk ook klopt als het goed is ).

Fijne zaterdag nog allemaal!
@ Chantilly: wat naar zeg dat je zoveel last hebt van je menstruatie. Ik herken dat, niet fijn! Met een deken en kruik op de bank wil misschien helpen? En Feminax helpt bij mij ook altijd goed. Fijn dat je man je zo nuchter houdt met betrekking tot het zwanger worden. De mijne (heel gek nog om hem mijn man te noemen) is het grootste deel van de tijd ook zo (al wordt hij soms wat ongeduldig omdat hij zo graag een kindje wil). Heel fijn, dat zorgt er inderdaad voor dat ik niet helemaal wappie wordt.

@ Sue: mijn nod zou rond 10 sept moeten zijn. Al ga ik nu wel twijfelen. Mijn vruchtbaar slijm kwam namelijk een paar dagen na mijn laatste menstruatiedag. Heel gek, maar ik weet zeker dat het vruchtbaar slijm was. Kon er echt draden van trekken. Anyhow, ik rek het testen nog een paar dagen (als ik dat volhou). Heb ook nog geen last van kwaaltjes of iets dergelijks.

@ Natas: ik snap wel dat je het spannend vindt om het te vertellen aan je werkgever. Aan de andere kant: daarna hoef je er ook niet meer geheimzinnig over te doen. Da's dan wel weer fijn!
@Swirls, dat lijkt me ook echt raar om je vriend dan ineens 'm'n man' te noemen Wat leuk!
@ Gecko: ja, het is heel leuk, maar ook heel raar! Net als dat we nu meneer en mevrouw Mijn Naam zijn. Ook al zo gek, maar ook heel erg trots ben ik erop!
Leuk Swirls! Is ook even wennen, elkaar man en vrouw noemen .

Sue en Chantilly wat balen dat jullie je niet goed voelen door de migraine en menstruatie. Veel beterschap gewenst!

Gecko, ik voel ook af en toe zo'n zeurderig, bijna menstruatie-achtig gevoel onderin mijn buik. Zal inderdaad wel door veranderingen in de baarmoeder zijn.

Dadelijk ga ik eens kijken hoe we kraamzorg kunnen aanvragen (moet blijkbaar voor 16 weken zwangerschap). Kan via de zorgverzekering dacht ik. En eens uitzoeken wanneer we ons voor een KDV moeten inschrijven, geen idee wat daar gangbaar in is. Komende week wil ik ook een paar collega's inlichten, blijft toch wel spannend inderdaad. Het is nog vroeg (10 weken) maar na komende week zit ik een paar weken in het buitenland en ik wil het toch even persoonlijk vertellen.
happiness = reality - expectations
Hoii dames! Hoe is het met jullie allemaal? Ik heb afgelopen weekend een babyshower gehad van een vriendin. Super leuk! Maar jeeminiee, wat maken m'n eierstokken een herrie zeg En daarom heb ik vandaag besloten dat ik, mocht ik deze ronde niet zwanger zijn, ovulatietesten ga gebruiken. Ik ben toch wel heel erg benieuwd wanneer m'n eisprong is, zodat ik het voor m'n gevoel iets meer in de hand heb.
Jaa hier het zelfde knotje. Had laatst ook een babyshower van een vriendin! Ik weet niet of ik ovulatie testen ga gebruiken, misschien nadat we een half jaar 'bezig' zijn. Kijk het eerst nog even aan. Hopelijk deze maand raak, ook voor jullie allemaal natuurlijk!!
Hier gaat alles goed! Echt een fantastische bruiloft gehad. We hadden het over 2 dagen verdeeld en het was alleen maar super. Zo fijn. Mijn man had voor de ceremonie een liedje ingestudeerd en gezongen (terwijl hij normaal nooit zingt) echt zo speciaal! Hij is heel muzikaal en kan redelijk zingen en had speciaal zangles genomen. De ceremonie was heel ontroerend en heel persoonlijk. Het feest was super tof! Geweldige sfeer. Zo gaaf!

Was wel heel grappig, we hadden gastenboek kaartjes waar gasten een wens konden opschrijven. Er zijn veel baby wensen voorbij gekomen haha.

Morgen vertrekken we op vakantie, heerlijk 2 weken weg.

Vruchtbare dagen zijn waarschijnlijk geweest afgelopen weekend en mijn nod is richting het einde van de vakantie dus heb en een test mee genomen en tampons. Toch gek om daar aan te moeten denken!

Hopelijk hebben jullie de ovulatietesten niet nodig dames!
Wauw, dat klinkt als een geweldige bruiloft, Sfietje! lekker nagenieten op vakantie! Veel plezier! En hopelijk heb jij alleen de test nodig
Klinkt als een geweldige dag Sfietje! Nu lekker genieten van de vakantie

Hier gaat alles OK Ongesteld geworden, vlak nadat ik een positieve test in handen had. Moet dus heeeel vroeg zijn misgegaan. Nou ja, beter zo dan over enkele weken.

Vind het verder ook niet erg ofzo, het is niet anders.

Op naar de volgende ronde! 26 september mijn NOD Hopelijk mijn vruchtbare dagen pas nadat ik terug ben uit Stockholm, lijkt er wel op in ieder geval! Aanstaande vrijdagochtend vlieg ik die kant op met zusje

Thermometer gaat wel mee, de ovulatietesten blijven thuis Man is toch niet aanwezig

Zusje is gelukkig sinds zondag op de hoogte van e.e.a., dus erg vreemd kijkt ze niet op van die thermometer!
Gefeliciteerd sfietje, mooi! En chantilly dat is toch wel heftig, maar idd beter zo vroeg dan over een paar weken. En fijn dat je schoonzus op de hoogte is. Veel Plezier in Stockholm!

Ik begin toch wat zenuwachtig te worden voor mijn reis enzo. Komt allemaal wel goed. Zometeen bloedafname voor nipt.
happiness = reality - expectations
@Sfietje: klinkt als een super dag! En straks lekker met je man op reis! Geniet ervan .

@ Chantilly: jeetje, wel heftig hoor dat het dus waarschijnlijk zo vroeg is misgegaan. Maar wel beter zo dan wanneer je verder bent inderdaad. Op naar de volgende ronde!

@Whoops: succes zometeen!
@Chantilly: rationeel bekeken is het inderdaad beter zo. Al lijkt het me wel heftig omdat je al een positieve test in handen had.

Veel plezier in Stockholm! Lijkt me wel fijn dat je zusje op de hoogte is, dan kan je er toch eens met iemand over praten.

@Sfietje: Dat klinkt als een heerlijke dag! Veel plezier op reis. Hopelijk heb je die tampons niet nodig

@Whoops: Fijn dat je toch nog de nipt kan doen voor jouw vertrek. Jouw reis zal wel voor voldoende afleiding zorgen tijdens het wachten op de resultaten. Hoe vindt je partner het dat je zo lang weg bent? Vertrekken zonder en terugkomen met een buikje. Toch best bijzonder.

Situatie hier:

13 weken ver , erg ongeduldig aan het wachten op de resultaten van de nipt (één week geleden bloedname)

Veel last van kwaaltjes, maar ik kijk er erg naar uit om het te delen met de hele wereld. Nu het tweede trimester begonnen is kan ik meer genieten.

Hopelijk staan jullie binnenkort allemaal in de zwanger-tabel.
Ahh Chantilly wat naar dat je een positieve test in handen hebt gehad, maar toch ongesteld bent geworden. Maar inderdaad is het wel beter dat het nu gebeurt in plaats van over een paar weken. Veel plezier in Stockholm!

Spannend, Whoops, nog net voor je reis de nipt! Wel fijn dat het kan voordat je weggaat!

Sue, wat zal het fijn zijn voor je als je het dadelijk eindelijk kan delen met je zoons en de rest van de wereld! Hoelang duurt het wachten op de nipt? Ik heb geen idee namelijk.
@Knotje: Gemiddeld duurt het 10 tot 14 dagen, maximaal drie weken. Ik moet dus nog wel even geduld hebben.
@Sfietje: wat leuk om te horen dat je bruiloft zo geweldig is geweest!

@Chantilly, inderdaad heel erg jammer van de vroeg positieve test.. :( Ik wil je heel veel plezier wensen in Stockholm!

@Knotje en dekentje; ja vooral na die babyshower kan ik me goed voorstellen dat je last krijgt van je eierstokken ;) Wel leuk zo'n babyshower natuurijk, maar ook wel even confronterend dat je zelf ook heel erg graag wilt!

@Whoops, fijn inderdaad dat je nu de test nog hebt kunnen doen voor je weggaat, spannend!
Even gauw vanaf ons vakantieadres...

Chantilly balen zeg! Had je echt een duidelijke positieve test? Omdat ik eerder iets las van tuurstreepjes..

Sfietje leuk dat jullie zo genoten hebben!

Succes met wachten op alle nipt uitslagen. Duim voor goede uitslag!
Choccolientje, ik had op dag 1 een vage tuurstreep, op dag 2 een duidelijk, lichtroze streepje.

Daarna werd ik behoorlijk snel en zwaar ongesteld. Nog nooit eerder meegemaakt, veel pijn en geen normale MS bloedingen.

Nou ja, op naar ronde 5!
Oké dat had ik dan gemist. Jammer! Maar inderdaad beter zo, dan een paar weken later. Maar alsnog een teleurstelling! Idd op naar volgende ronde...
Whaaaaaaaa hier had ik dus vanmorgen een positieve test!!

Misschien is mijn 'menstruatie' de innesteling geweest. Direct een 2e test gedaan en die was ook positief, geen knaltest maar wel duidelijk zichtbaar.

Voelde mij de hele week al beetje raar, vandaar de test vanmorgen.

Zo even verloskundige bellen.
Gefeliciteerd dekentje!!!
Dankje Swirls
Gefeliciteerd Dekentje!!
Wauw Dekentje, gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven