Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja het is balen Maar goed, het is niet einde van de wereld gelukkig Heb wel even wat vriendinnen gebeld, maar ja iedereen al wat te doen. Is ook wel logisch, leven allemaal via de agenda. Weinig spontaans!

Sint goed doorgekomen, nu op naar de kerst en dan VAKANTIE

Hoe is het met jouw?
Hey WM, nog even over die onzekerheid...

Ik ben nu echt aan het proberen om te genieten van de tijd met RP2 en niet bang te zijn om het te verliezen. Want ik heb niks te verliezen, alleen te winnen. Want ik heb nog geen relatie met hem, en dat is wel wat ik kan winnen. En verder kan ik ook wel tevreden zijn met mijn eigen leven (ook al weet ik dat het er niet ecth op lijkt met al mijn mannen de laatste tijd :-))

Vorbeeldje (dit keer uit de situatie met RP2, maar het is een patroon wat ik met meer mannen heb): ik had RP2 een sms gestuurd gisteren, waarvan ik bang was dat het nog wel eens verkeerd kon aankomen. Daar ga ik me dan heel onzeker door gedragen. Dan zou ik het liefste willen dat hij zegt: Pop, ik wil je nu zien. Dat hij plannen heeft en het daar gewoon druk mee heeft zie ik dan gewoon even 'voor het gemak' over het hoofd. Daardoor ga ik me rot voelen, terwijl het nuchter gezien NERGENS op slaat. Ik ga dan zijn contacten met mij helemaal overanalyseren en dan ga ik een beetje 'vissen' zodat hij antwoorden geeft die ik wil horen. En dan gedraag ik me helemaal niet als mezelf en daar kan ik flink van balen.

Hij sprak me vanavond weer aan op msn, even een korte beschrijving van zijn dag gehad, en ik merkte aan mezelf dat ik weer ging lopen 'vissen' en niet mn gewone leuke zelf was. Heb hem gezegd dat ik een beetje een piep/klaagbui had en dat ik weer lekker in mijn boek ging kruipen. Hij reageerde heel prima. Ik weet zeker dat als ik was doorgegaan, dat ik me alleen nog maar vervelender had gevoeld. En hij is ook niet op zn achterhoofd gevallen en had vast wel iets gemerkt.

Nou ja, conclusie: ik moet mezelf af en toe een schop verkopen en niet onzeker doen. Want dan krijgt RP2 alleen maar een beeld van me wat ik niet ben.

Voor zover de analyse!

WM, jammer dat je stapmaatje heeft afgezegd, maar misschien wel zo verstandig met je verkoudheid!

Ingel, veel plezier vanavond!

Erykah, was je musical leuk? Hopelijk helpt de melatonine met het terug vinden van je slaapritme!

En voor de rest: Haaaaiii!!!
Wat een lieve uitgebreide post

Ik heb dat ook met VM heel erg. Wat je misschien al heb gelezen de afgelopen tijd. Feit is wel dat VM en ik in een hele andere en iets apartere situatie zitten maar toch.

Als we samen zijn dan is het wel weer ontzetten fijn. Ook had hij vrijdagmorgen gelijk een sms gestuurd dat hij het gezellig vond.

Gisteravond heeft hij mij nog wel een sms gestuurd dat hij ging slapen etc. aan het einde stond dan ook slaap zacht lieve WM. Daarop heb ik een sms terug gestuurd gelijk, want ik was toch een borrel doen.

Nu heb ik (express) de hele dag niets gestuurd, maar dan krijg ik niets van hem terug. Diep van binnen wil ik dan nu smsen....jeetje het is ook stil rondom jouw (heb ik al eens gedaan ) maar misschien is dat ook niet verstandig!

Maar ik vind het dan wel weer raar dat ik de hele dag niets maar dan ook niets van hem hoor..........

..........misschien sms ik wel ook gewoon niet!
Trouwens RP2 klinkt wel als een hele fijne man! Jullie hebben, zoals jij hier post, wel lekker veel contact!

Inderdaad, je moet er goed van genieten! Hebben jullie al een nieuwe date gepland?
Nee, nog geen nieuwe date, dat zat me ook n beetje dwars

maar goed, hij een druk weekend, en we hebben echt elke dag een aantal smjes en msn contact (van 4 regels tot een uur ouwehoeren, over onze menu's van de dag, over stomme dingen op je werk, over grappige dingen of geheel verzonnen onzinverhalen).

Na donderdagavond kreeg ik een sms met oa "volgende keer bij mij?"

Ik merk ook dat hij heel open is, weet niet of hij dat iedereen heeft, maar ik vind het wel prettig, dan weet je snel veel van elkaar!

Ben je lekker op de bank aan het hangen?
En ik moet er ook even bij zeggen dat ik een stel vrienden heb die mijn gezever over mn dates allemaal met liefde aanhoren en me tips geven. Een vriend had RP2 helemaal 'onderzocht' via hyves (RP2 gaf ook aan dat zn zus me even gecheckt had via hyves), en daaruit een hele persoonsanalyse gemaakt over hem. Het klopte aardig, maar ook al had hij er helemaal naast gezeten dan vind ik het nog heel lief dat hij er zo mee bezig is!
Haai! Hier nog een bankhanger...Mijn vriendin moet morgen werken, dus ik ben alweer alleen..

ik heb net lekker veel Lush besteld, want dit weekend hoef je geen verzendkosten te betalen..

Ik denk dat ik nog maar een flesje wijn open trek..

Ik kan helaas niet meepraten over jullie datingperikelen..maar ik denk dat het allemaal vast wel wel goed komt!
Indi, ik merk dat de afgelopen tijd (met WWZE en ontbijtman en nu RP2) ik een bepaald patroon aan het ontdekken ben. Grappig, nu ik ze allemaal op rij zet merk ik dat WWZE een soort oefenmateriaal was, Ontbijtman degene op wie ik mn patroon heb proberen te verbreken, en het nu bij RP2 al wat beter gaat!

Jij komt vast over een poosje ook wel weer in het datingcircuit. Hoe is het met Paiq eigenlijk? Hoe lang ben jij vrijgezel (want dat weet ik niet meer)?
Ik ben nu 7 maanden vrijgezel na een relatie van 11 jaar..tot nu toe ook mijn enige relatie..

Ik hoop van harte dat ik binnenkort ook weer aan de man ben, al vind ik dat ook wel erg spannend..

Op Paiq ben ik al even niet geweest..misschien toch ook een andere datingsite proberen...nog tips?
Even ego post....maar zal ik VM smsen of gewoon afwachten wanneer hij smst?
Ik heb op lexa gestaan, maar tsja ik vond de stap naar afspreken zo ontzettend lastig!
Pop...ik vind het echt super trouwens dat je zoveel vooruitgang boekt met jezelf!! Petje af!!
Ik 'zoek' op RelatiePlanet. Kan je ook gratis lid zijn, maar ben je in je mogelijkheden beperkt. Maar daar kan je redelijk omheen werken, vooral als je een echte naam hebt en handig bent in zoeken op hyves en google! En als mannen wel fullmembership hebben krijg je vaak een emailadres.
Wat wil je van VM? Wil je gewoon even contact? Dan smsen. Maar wat ga je smsen?
Gewoon even contact hoe zijn dagje was vandaag, of hij opgeschoten is met werk en veel plezier vanavond. Hij is even stappen met vrienden als ik me niet vergis. Staat me iets van bij namelijk.

Maar aan de andere kant, baal ik ervan dat ik dan WEER de eerste ben......
Volg gewoon je gevoel, Wm! Zo'n sms lijkt me prima1

Iemand ook een wijntje??

Relatieplanet dus...mmm..ik vind het best eng allemaal
Gewoon doen! Ik heb een beetje de pest aan al die regels, over wie wanneer moet smsen. Als hij je berichtje krijgt zal hij heus niet denken: pfff.. heb je WM weer!
Ja, Indi doe me maar wijn!

en WM, lief dat je dat zegt over mn vooruitgang!
Indi, je kan ook een profiel aanmaken, zonder foto en zonder veel details, dan kan je even kijken hoe het eruitziet. Niemand die weet dat jij dat bent. Je profiel kan je elk gewenst moment ook aanpassen!
Mijn sigaretten zijn bijna op. Loop zo denk ik even richting 24uurs tankstation. Kan ook fietsen, maar dat is nog kouder dan lopen. Frisse neus halen!

Tot zo!
Weet je wat het probleem is..Ik ga echt wachten tot iemand op mij gaat reageren...en dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk..ik moet ook actief zijn.

Ik voel me soms wel heel wanhopig..
Indi...je bent pas 7 mnd vrijgezel...na een relatie van 11 jaar! Dan ben je echt niet wanhopig! Het is natuurlijk best een stap zo een datingsite. Maar net wat Pop zegt, gewoon doen. Je hoeft niet gelijk een foto erop plaatsen!

Ik ben aan de karnemelk vanavond Heb je dat ook in huis

Pop tot zo!

Ik twijfel echt of ik een sms moet sturen
Nee, geen karnemelk..

Nou..ik ga een accountje aanmaken..gewoon met foto..we zien wel!

misschien moet ik het eerst gewoon eens even rustig aandoen, maar ik mis wel een relatie..
Indi, een accountje aanmaken is lekker vrijblijvend! Gewoon doen.

Rustig aan doen...tsja alleen jij weet hoe je jezelf voelt en of je eraan toe bent! Ben je je ex helemaal te boven?
Op het moment gaat het heel erg goed! Begin me steeds gelukkiger te voelen in mijn eigen gekochte huisje..

Het heeft me heel veel moeite gekost voor ik zover was..vooral omdat hij na 3 weken al een ander had waar ie gelijk mee is gaan samenwonen.

Ik heb er nu bewust voor gekozen geen contact meer met hem te hebben en daar voel ik me heel goed bij. Hij wilde graag vrienden blijven, maar daar ben ik nu (nog) niet toe in staat..

Ik zei straks al tegen mijn vriendin: 2009 wordt mijn jaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven