Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoe kun je in godesnaam IN je hoofd zitten? Net zo onintelligent gelul als " dicht bij jezelf blijven " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 19:33:

[...]

Kolere, wat kunnen zelfbenoemde intelligente mensen stom lullen, zeg.
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2016 @ 19:34:

[...]

Is dat zo? Vind van niet. Kijk daar heb je al een probleem.Vind je dat in dit geval of vind je dat in alle gevallen?
quote:simbalabimba schreef op 04 september 2016 @ 18:52:

't Is niet helemaal mij gewoonte/stijl, maar kennelijk ben ik toch geïnspireerd geraakt

Een vrouwtje met laarsjes uit Kampen,

bleef op 't cm topic stampen.

Ze was eigenwijs;

gaat nu naar Parijs,

terwijl de stoom uit haar oren komt dampen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 19:36:

Hoe kun je in godesnaam IN je hoofd zitten? Net zo onintelligent gelul als " dicht bij jezelf blijven " .Hoe dichterbij wil je het hebben. In Bianca, in je eigen hoofd zitten .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:YellowDiamond schreef op 04 september 2016 @ 19:38:

[...]

Vind je dat in dit geval of vind je dat in alle gevallen?In alle gevallen zoals dit geval.
quote:missie_m schreef op 04 september 2016 @ 19:41:

[...]

Nee . Is een erg leuke!
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2016 @ 19:42:

[...]

In alle gevallen zoals dit geval.Natuurlijk..

Hoe kun je in godesnaam IN je hoofd zitten? Net zo onintelligent gelul als " dicht bij jezelf blijven " .Ook vreselijk; in je kracht staan. Yuk
quote:simbalabimba schreef op 04 september 2016 @ 19:32:

[...]

Zoek d'r dan niet op als er hier over haar gepost wordt?

De meesten zouden d'r waarschijnlijk helemaal niet tegengekomen zijn, als er hier geen melding van was gedaan.

Maar goed, ik ging strijken dus.Helaas, ik heb haar niet opgezocht, maar liep er in verschillende topics in korte tijd tegenaan. En die negeerknop is leuk, maar je leest het in quotes toch. Er zijn natuurlijk altijd mensen die haar voor het eerst lezen en dus reageren. Hou je niet tegen.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:-Kia-Ora- schreef op 04 september 2016 @ 19:42:

[...]

Hoe dichterbij wil je het hebben. In Bianca, in je eigen hoofd zitten .Dan kun je geen " head " geven, natuurlijk. Nu heb ik hem door. " nee, sorry : te druk met mijn eigen hoofd " .

Hoe kun je in godesnaam IN je hoofd zitten? Net zo onintelligent gelul als " dicht bij jezelf blijven " .Je hebt gewoon een soulmate nodig
quote:missie_m schreef op 04 september 2016 @ 19:41:

[...]

Wat vervelend zeg, dat je je niet in woorden kunt uitdrukken, alleen in emoticons. Hoe gaat dat in het dagelijks leven? De bakker vraagt wat het mag zijn en dan hou jij je mobiel omhoog met een plaatje van een halfje bruin?
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 19:33:

[...]

Kolere, wat kunnen zelfbenoemde intelligente mensen stom lullen, zeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 19:44:

[...]

Dan kun je geen " head " geven, natuurlijk. Nu heb ik hem door. " nee, sorry : te druk met mijn eigen hoofd " .Nu pas?!
quote:simbalabimba schreef op 04 september 2016 @ 19:20:

[...]

Nee, vind ik niet. 1 pbtje ontvangen waarvan je niet compleet in de rstress hoeft te schieten of een legertje beveiligers in hoeft te huren. Hoefde niet eens beantwoord te worden,laat staan met de bewoordingen waarin dat gedaan werd.

Storm in een glas water, een hoop poeha om niks.Ah. Opzouten uit mijn Pb is erger dan aangifte doen van bedreiging. Ga even terug naar je intelligentie topic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:OliviaMoore schreef op 04 september 2016 @ 19:45:

[...]

Wat vervelend zeg, dat je je niet in woorden kunt uitdrukken, alleen in emoticons. Hoe gaat dat in het dagelijks leven? De bakker vraagt wat het mag zijn en dan hou jij je mobiel omhoog met een plaatje van een halfje bruin?

[...]

Wat is het VF toch leuk met NP voorop!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Wat vervelend zeg, dat je je niet in woorden kunt uitdrukken, alleen in emoticons. Hoe gaat dat in het dagelijks leven? De bakker vraagt wat het mag zijn en dan hou jij je mobiel omhoog met een plaatje van een halfje bruin?Whahahahaha!
quote:OliviaMoore schreef op 04 september 2016 @ 19:43:

[...]

Helaas, ik heb haar niet opgezocht, maar liep er in verschillende topics in korte tijd tegenaan. En die negeerknop is leuk, maar je leest het in quotes toch. Er zijn natuurlijk altijd mensen die haar voor het eerst lezen en dus reageren. Hou je niet tegen.Precies. En sorry Olivia, ik heb haar ook gequoot. En heb me voorgenomen om dat niet meer te doen. Het erge is dat ze 'overheerst' in topics met kwetsbare TO's. En daar word ik nogal 'ambetant' van.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 19:44:

[...]

Dan kun je geen " head " geven, natuurlijk. Nu heb ik hem door. " nee, sorry : te druk met mijn eigen hoofd " .Bingo! De smoes van de eeuw .
quote:Oudblond schreef op 04 september 2016 @ 19:47:

[...]

Ah. Opzouten uit mijn Pb is erger dan aangifte doen van bedreiging. Ga even terug naar je intelligentie topic.Dat stond er niet hè er stond melding van het bericht als bedreiging bij Viva..

[...]

quote:YellowDiamond schreef op 04 september 2016 @ 19:54:

[...]

Dat stond er niet hè er stond melding van het bericht als bedreiging bij Viva..Ja?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven