I love Christmas
donderdag 8 september 2016 om 06:59
donderdag 8 september 2016 om 07:04
quote:Roosjetulp schreef op 08 september 2016 @ 06:59:
Oh heerlijk! Iedereen verklaart mij voor gek, maar ben ook gek op de kersttijd. Moet eerlijk bekennen dat in mijn auto ook een kerstCD zit haha.
Kan ook al niet wachten tot de eerste dingen in de winkels liggen!
Bij 1 winkel al gezien, meeste tuincentra gaan pas oktober open...Ik ook niet, dit jaar wil ik een echt grote boom, ik moet alleen nog kijken welke kleur het zal worden dit jaar
Oh heerlijk! Iedereen verklaart mij voor gek, maar ben ook gek op de kersttijd. Moet eerlijk bekennen dat in mijn auto ook een kerstCD zit haha.
Kan ook al niet wachten tot de eerste dingen in de winkels liggen!
Bij 1 winkel al gezien, meeste tuincentra gaan pas oktober open...Ik ook niet, dit jaar wil ik een echt grote boom, ik moet alleen nog kijken welke kleur het zal worden dit jaar
donderdag 8 september 2016 om 07:47
Wel in Brussel, echt heel mooi vond ik.
Verder vind ik kerst altijd een teleurstelling In het echt zit je gewoon met je eigen gezin aan je niet perfecte tafel met je niet gestileerde familie en regent het gewoon buiten, terwijl alle kinderen tegen de muren opvliegen van de suiker.
De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.
Verder vind ik kerst altijd een teleurstelling In het echt zit je gewoon met je eigen gezin aan je niet perfecte tafel met je niet gestileerde familie en regent het gewoon buiten, terwijl alle kinderen tegen de muren opvliegen van de suiker.
De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.
Hallo?!
donderdag 8 september 2016 om 07:49
quote:_Doortje_ schreef op 08 september 2016 @ 07:47:
De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.Treffende omschrijving
De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.Treffende omschrijving
donderdag 8 september 2016 om 08:03
quote:_Doortje_ schreef op 08 september 2016 @ 07:47:
De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.Zo is het precies! Ik vind de kerstperiode superleuk en gezellig, ik bezoek graag kerstmarkten en tuincentra, maar kerst zelf vind ik echt geen reet aan. Nee, Sinterklaas is meer mijn feest!
De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.Zo is het precies! Ik vind de kerstperiode superleuk en gezellig, ik bezoek graag kerstmarkten en tuincentra, maar kerst zelf vind ik echt geen reet aan. Nee, Sinterklaas is meer mijn feest!
donderdag 8 september 2016 om 08:20
Super, ik kijk er nu al naar uit. Gisteren op Pinterest maar beginnen zoeken naar herfstinspiratie om mijn huis al wat gezellig te maken. In afwachting van... Want kerstversiering mag pas na Sinterklaas het huis in, principieel, maar toch. En nu maar hopen dat tegen oktober de herfst een keer wil beginnen. :p
donderdag 8 september 2016 om 08:40
Present! Vooral gek op de voorbereidingsperiode inderdaad, kerst zelf vind ik weinig aan. Te veel zitten en eten en sociaal doen. Ik heb leuke familie hoor, daar niet van, maar als introvert mens kost het me gewoon veel energie. Qua feest vind ik Oud & Nieuw leuker. De tijd tussen kerst en Oud & Nieuw vind ik ook altijd heerlijk. Ik neem altijd vakantie en geniet echt van de aanloop naar Oud & Nieuw. Het evalueren van het oude jaar, de opwinding over het nieuwe jaar dat er nog vol hoop en verwachtingen bij ligt.
Ik geniet nu nog even van de verlate zomer trouwens. Maar zodra het weer omslaat ga ik m'n Pinterestborden erbij pakken en een oplossing zoeken om mijn eigenlijk iets te kleine kerstboom groter te laten lijken.
Ik geniet nu nog even van de verlate zomer trouwens. Maar zodra het weer omslaat ga ik m'n Pinterestborden erbij pakken en een oplossing zoeken om mijn eigenlijk iets te kleine kerstboom groter te laten lijken.
donderdag 8 september 2016 om 09:03
Ik vind de aanloop naar kerst ook altijd wel leuk. Na Sinterklaas (waar ik een hekel aan heb) wil ik altijd meteen een kerstboom en kerstliedjes. Maar de kerstdagen zelf (en de hele kerstvakantie trouwens) vind ik geen ruk aan. Oud en nieuw ook niet. Maar dat komt door het weer. Mijn droom is om eens 4 weken rond kerst en oud en nieuw in Australië door te brengen; lekker buiten met kerst, tot laat barbecuen, in je hemdje naar vuurwerk kijken. Dat lijkt me nou de ultieme kerst