Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 september 2016 om 23:51
donderdag 8 september 2016 om 23:52
donderdag 8 september 2016 om 23:52
quote:Cookielyon schreef op 08 september 2016 @ 23:51:
Om maar een voorbeeld te noemen. In het ene topic kan ik het erg eens zijn met phaedra (ik gebruik jouw even als voorbeeld) en het andere weer niet. Zo is het leven je hoeft niet altijd met elkaar eens te zijn.
Nou jeetje.
En waar is precies het voorbeeld?
Om maar een voorbeeld te noemen. In het ene topic kan ik het erg eens zijn met phaedra (ik gebruik jouw even als voorbeeld) en het andere weer niet. Zo is het leven je hoeft niet altijd met elkaar eens te zijn.
Nou jeetje.
En waar is precies het voorbeeld?
donderdag 8 september 2016 om 23:53
quote:S-Meds schreef op 08 september 2016 @ 23:51:
[...]
ik zit al een uur in je keuken. Heb je nog wat beters in huis dan die muffe kip in de koelkast?Dat is geen kip, dat is de overreden kat van de buren die ik vannacht stiekum moet zien te begraven.
[...]
ik zit al een uur in je keuken. Heb je nog wat beters in huis dan die muffe kip in de koelkast?Dat is geen kip, dat is de overreden kat van de buren die ik vannacht stiekum moet zien te begraven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 september 2016 om 23:56
quote:Goede-Fee schreef op 08 september 2016 @ 23:52:
[...]
Ja maar ik lust alleen cola. Geen water, thee, koffie en wijn en diksap. Ga eens 5 soorten frisdrank en sap kopen anders loop ik niet meer aan hoor. Tss.
Voor jou altijd, GF! Punica, Fernando, Oasis, Taksi en onverdunde limonadesiroop staat ook nog voor je klaar!
(Ha, GF staat ook voor GirlFriend, mooie nick!)
[...]
Ja maar ik lust alleen cola. Geen water, thee, koffie en wijn en diksap. Ga eens 5 soorten frisdrank en sap kopen anders loop ik niet meer aan hoor. Tss.
Voor jou altijd, GF! Punica, Fernando, Oasis, Taksi en onverdunde limonadesiroop staat ook nog voor je klaar!
(Ha, GF staat ook voor GirlFriend, mooie nick!)
vrijdag 9 september 2016 om 00:03
vrijdag 9 september 2016 om 00:16