Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 23:56
vrijdag 9 september 2016 om 23:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 23:55:
[...]
Sanoma was een paar dagen terug ook nog in het nieuws. Iets met een door GS uitgelekte foto van een blote mevrouw in Playboy, en dat ze daar boos over waren want niemand kocht de Playboy meer want de mevrouw was toch al uitgelekt.Duh. Wie wil nou een vrouw die iedereen al gehad heeft.
[...]
Sanoma was een paar dagen terug ook nog in het nieuws. Iets met een door GS uitgelekte foto van een blote mevrouw in Playboy, en dat ze daar boos over waren want niemand kocht de Playboy meer want de mevrouw was toch al uitgelekt.Duh. Wie wil nou een vrouw die iedereen al gehad heeft.
quote:-Kia-Ora- schreef op 09 september 2016 @ 23:51:
[...]
Of ze zitten lekker mee te lezen en denken eindelijk weten die kleuters zich een beetje te gedragen.
Denk je?
Ik denk dat ze niet verdrietig teleurgesteld zijn.
Laatst was hier een goed pleidooi voor de regulerende werking van de goede ouwe rel.
Ik denk dat ze het gewoon een kans gaven.
Slechts een enkeling deed een poging.
[...]
Of ze zitten lekker mee te lezen en denken eindelijk weten die kleuters zich een beetje te gedragen.
Denk je?
Ik denk dat ze niet verdrietig teleurgesteld zijn.
Laatst was hier een goed pleidooi voor de regulerende werking van de goede ouwe rel.
Ik denk dat ze het gewoon een kans gaven.
Slechts een enkeling deed een poging.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:doornroosje9 schreef op 09 september 2016 @ 23:56:
[...]
Ik zou het niet doen als ik jou was. Alhoewel ik niet denk dat ze bannen gaan uitdelen, maar je weet maar nooit.
Natuurlijk wel. In ieder geval wel wanneer je als een malle in het modtopic gaat posten.
Wij denken dat dat humor is en de mods dat ook wel inzien, maar pavlovmod doet nie aan humor nie.
[...]
Ik zou het niet doen als ik jou was. Alhoewel ik niet denk dat ze bannen gaan uitdelen, maar je weet maar nooit.
Natuurlijk wel. In ieder geval wel wanneer je als een malle in het modtopic gaat posten.
Wij denken dat dat humor is en de mods dat ook wel inzien, maar pavlovmod doet nie aan humor nie.