Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ja, waar is Meef. En Mims, waar is Mims?!

Joehoe! Jullie worden gemihist!.

Bring on 2009, Alex heb d'r zin an! Goed zo, je klinkt stuk beter de laatste tijd zonder gekwakkel enzo. Ben je ook helemaal vrij van gekwakkel of niet? Ik mail je zo, word ook wel weer 's tijd, een leuk lang mailtje!

Af en toe zijn die topictitels wel bijzonder..

'oven schoonmaken ZONDER ammoniak'.

Meid, gooi je haar los, doe gek en doe het ZONDER ammoniak! Living on the edge!

(euh, ik heb dat nog nooit mét gedaan eigenlijk.. )

Hmm, Levi weer wakker (lees; krijsend) en heb wel mega-probleem want kan geen oppas vinden terwijl ik om 15.00u geacht wordt op school te kijken naar het optreden van Yentl's klas en daarna uur in zwembad moet doorbrengen voor zwemlessen. Lekker dan. Gaat niet echt met Levi in deze conditie..
Alle reacties Link kopieren
Oeh Bam. Dat is niet fijn... Moeilijk is dat soms he, je moeten opsplitsen en dat kan dan niet...

Niet te snel met die 2009 Alex, ik ben er emosjoneel nog niet aan toen dat het jaar al bijna agelopen is. Ik moet nog van alles

Later meer, nu eerst werkmail checken.
Mims is hier..half, want ook computertroubles en ik willuhnandere! Over consuminderen gesproken, maar dit schiet ook niet op. Blergh....

Snel posten...
Wat wilde ik nou toch typen?
Ha, je bent in elk geval even in tha house en geef die pc van je een rotschop!
ha die toet, en toen bevatte je werkmail zomaar een mailtje van bentetjekids school! Lachen!!

Hoe heb je het uiteindelijk gedaan met Levi bam? Dat vind ik het moeilijke met meer dan 1 kind, het eeuwige opdelen en verdelen van aandacht.

Wat leuk dat festiviteiten voor zoon in goede aarde vielen alex, wat een drukte voor zo`n kind om ook nog jarig te zijn in deze maand. Ik ga zo wandelen om de laatste dingen voor de lichtjestocht (onderdeel van de kerstviering) voor te bereiden. daarna weer werken, kom later nog wel weer langs! Kus!

Oja, inderdaad bam, dat is alweer een jaar terug dat ik dat schreef, zou het wel weer terug willen lezen eigenlijk, ga vannacht wel op zoek, zou ik dat nou kunnen terughalen?
quote:bentetje73 schreef op 15 december 2008 @ 19:18:

Oja, inderdaad bam, dat is alweer een jaar terug dat ik dat schreef, zou het wel weer terug willen lezen eigenlijk, ga vannacht wel op zoek, zou ik dat nou kunnen terughalen?Tuuluk kun je dat: Cheers!

En Alex heb er inderdaad zin an, Bam! De feestdagen zijn blijkbaar toch een heel stuk beter te doen als je niet gammel bent en bol staat van de stress

Lalalalalala, kerstmeuk staat/hangt ook. Kerstkaarten zijn zelfs al geschreven en van een postzegel voorzien en geheel volgens belofte krijgen jullie er ook allemaal één. Sjemig, wat ben ik georganiseerd bezig, zeg. Lalalalalala.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik hoop dat Dot beter genoeg is

en Bloesem ook,

zodat ik deze Cheersdames

morgen op het werk kan zien.

Dag iedereen hier in de kroeg,

die nog ''s nachts of morgenvroeg langs komt.

Ik ga een half uur puinruimen en duik dan mijn bed in. Doeg!
quote:Alex schreef op 15 december 2008 @ 20:11:

[...]

Tuuluk kun je dat: Cheers!

.

Dank lieve Alex...Jeumig...heb even een traantje gelaten (stilletjes hoor, anders schrikken mijn collegae zo )Best heftig om weer te lezen, vind eigenlijk dat ik het best mooi geschreven heb destijds.

Wauw alex, ik ben trots op je! Ik heb van een foto een kerstkaart laten maken en die komen pas de 21e. Mochten ze lelijk zijn of te laat komen dan volgen er dus helemaal geen kerstkaarten van mijn kant, zijn ze wel mooi dan moet ik ze nog op tijd de deur uit zien te krijgen.....
môgge.

trusten.

werk ze.
Goedenmorgen!

Ik ben in gedachten al 2 weken bezig met de kerstkaarten, maar ze zijn nog niet gemaakt ofzo.. eerst nu nog cartridges kopen en Elvis zou steviger papier meenemen. Dat is dus ook nog weer afwachten. Ach.. ik stuur toch meestal nieuwjaarskaarten

Ben vandaag vrij en heb het toch druk. Moet hardlopen, boodschappen doen, koken (voor mezelf en Zoy) tussendoor kinderen opvangen (dat houdt in dat ik rekening moet houden met tijden enzo.. anders voelt het veel minder hectisch, vind ik altijd) en dan ook nog weer naar waterpolo.

Om alvast uit te rusten, eerst maar een spelletje..

tot later!

Later is nu
Alle kerstkaarten in dit huishouden zijn met de Bloesjes naar school verdwenen! Iedereen heeft daar een kerstkaart nu maar ik heb er geen meer. "vroolek kerstfeest, Jongste" in hanepoten,

Straatvraag; hoeveel geven jullie uit aan kerstkaarten?

Ik denk dat het bij ons zo'n 50 euro is.....

Nou ja, dus jullie krijgen géén kerstkaarten. Ik doneer het bedrag dat ik anders kwijt ben aan postzegels en kaarten aan KiKa.

~gaat nog even tiepen en dan hopen dat de files oplossen want zit opgedoft klaar voor KantoorKerst met Mims, Toet , Lil en De baas ~
Ahh. gezellig zeg, samen kerst op het werk

ik ben bang dat wij toch iets meer kwijt zijn aan kerstkaarten dan 50 euro. Alleen aan de zegels al

Goede actie, trouwens, geld doneren aan kika ipv kerstkaarten.
Later is nu
Heb ik zelf ook niet bedacht hoor. Een vriendin deed het vorig jaar maar toen had ik al die zegels al gekocht.
We moeten ook brainstormen op het werk. Zou De Baas doorhebben dat de kerstborrel en de brainstorm dan beter in deze volgorde kan, gezien onze gewoonte?
Jaaaaren geleden heb ik een "laatste" kerstkaart geschreven met daarop uitgelegd dat ik in het vervolg het geld over ging maken naar een goed doel. Het duurde enkele jaren voordat ik het "durfde" om ook daadwerkelijk bijna geen kaarten meer te kopen cq sturen, maar tegenwoordig gaat het best goed. Een donatie van 50,= euro aan een goed doel, enkele kaartjes voor mensen-die-ECHT-eentje-moeten-hebben ((over)grootouders bijv.) en klaar ben ik.

Heeeeel fijn. Man, ik zat altijd een lange avond sjachrijnig kaartjes te schrijven. Mopperend dat ik grotendeels al die lui toch met de Kerst enzo wel zag, dat het teveel tijd en geld kostte, dat het commerciele uitbuiting was, dat ik eigenlijk een persoonlijke tekst op ieder kaartje wilde zetten maar dat dat teveel tijd nam enz....

Anyway, om op de straatvraag terug te komen ; ongeveer 55,= euro als je de donatie meetelt.

WAUW, Bloes, een KantoorKerst met Mims, Toet en Lil.... Jij hebt het goed voor elkaar !!

Bent... ik weet je posting van vorig jaar nog goed. Prachtig (hm, zoek eigenlijk een ander woord) vond ik het. Toen je twee jaar geleden zo ziek was, zat ik nog niet op een barkruk. Maar volgde het wel zijdelings vanwege de Juli 'o4 dames die hier wel aan de bar hingen. Man, dat was me toch wat.... Kan me dus ook goed voorstellen dat je af en toe flashbacks of hoe je het noemen wilt hebt!

Dream alvast uitgerust om de drukke dag aan te kunnen ?

See you!
Tuurlijk, eerst borrels, dan brainstormen. Gaat echtecht bewezen het allerbeste
Ik doe niet aan kerstkaarten dit jaar, ik was altijd te laat, of die dingen bleven tot pasen in mijn tas zitten.Mezelf kennende zal dat nu ook wel weer zo zijn en ik ga ervan uit dat iedereen heus wel snapt dat ik de gehele menschheid een heul vrolijk kerstfeest wensch.

Maar wel goed idee, Bloes, doneren aan KiKa.

Man oh man, Bent, ook nog een lichtjestocht aan het organiseren, hoe doe je dat toch allemaal! Ubermutti!

Heb Levi maar gewoon meegenomen naar school om naar de klas van Yentl te kijken en daarna de zwemlessen geskipt. Wist het anders ook niet. Hij is nu weer opgeknapt gelukkig.
Och jee.... Kon ie wel een tijdje stilzitten en stilzijn dan? Of hoefde dat niet voor deze voorstelling.... Man, als Sophie (zijn ze niet bijna even oud, L & S?!) ietsie ziek is, jammert/mekkert/zeurt/dreint ze zo ontzettend, dat ik er niet over zou piekeren om haar mee te nemen naar een voorstelling . Tja, als ze ECHT ziek is, ligt ze als een stil muisje in mijn armen (heul lekker!) maar ja.... da's ook niet erg verantwoord om dan op stap te gaan.

Inderdaad vind ik dat dus ook een van de lastigste dingen met 2 kids (en een man die veel van huis is); dat je altijd in enorme spagaten moet om alles een beetje in goede banen te leiden.
Af en toe is het zelfs onmogelijk. Zoals dat paardrijden van Yentl op maandag.. 2x geprobeerd maar echt geen succes.

Zwemles Y om 15.30 (halfuur), zwemles N. om 16.00u (halfuur), 17.00u paardrijden Y. 17.30u thuis en snel eten, 18.15u. Noah voetbal, om 19.30u zijn we dan weer thuis en kan het bad en bedritueel alweer beginnen..

En ondertussen Levi overal mee naartoe slepen die het ook een keertje zat wordt natuurlijk. En ik had het ook wel gehad, zeker omdat Bambi-man zelden voor 21.00u thuis is.

Wel sneu voor Yentl want ze is een echt paardenmeisje aan het worden en paardrijles is voor haar alleen op maandag. Nu gaan we binnenkort op zaterdag maar 's kijken bij de manege, ons oppasmeisje heeft 2 verzorgpony's dus da's alvast iets. Zal blij zijn als die zwemlessen 'n keertje klaar zijn, scheelt al een hoop!
Ja, is inderdaad wel jammer voor Y. Hopelijk wordt het dan op zaterdag wat.

Pff. nou, hardlopen is gebeurd en nu moet ik dus vlug douchen anders ben ik te laat met boodschappen. En ik háát ff vlug douchen en aankleden. Maarja.. om de kinderen nou straks voor een dichte deur te laten staan .. is ook weer zoiets.

Normaliter worden dus op zaterdag de boodschappen gedaan, door Elvis, maar die had een toernooi. En ik kan 'took niet meer uitstellen want er is van alles niets. Slechte planning, kan ik wel zeggen.

Ik zou wel met kerstkaartjes willen stoppen, maar ik vind het krijgen van kaartjes zo leuk.. dus blijf ik sturen

Zo klinkt het wel heel egoïstisch.. maar ik vind het voor de ontvangers natuurlijk ook hartstikke leuk dat ze een kaartje van ons krijgen (ja, hier wordt het niet beter van, ik heb het door )

Ben weer weg

toedels
Later is nu
Hier klets je je niet meer uit, Dream

Jeetje, Bam, dat maandagschema is echt niet te doen! Er gaat me opeens een licht op; misschien is dat de reden dat ik al heel veel moeders heb gehoord dat de kids EERST hun zwemdiploma moeten halen, alvorens ze op iets anders mogen?! Hmm...Lieke en Sophie zitten beide op gym..... En Lieke gaat in maart 2009 op zwemles.....
Ik dacht, ik doe eerst wat essentiele boodschappen en dan de rest morgen. Ben ik van de essentiele een aantal vergeten.. een lijstje, dat zou misschien wel eens handig zijn met mijn warrig brein.

~gaat op zoek naar een braintrainer ipv die stomme bubbles.. ik wil nu overal bolletjes tussen schieten ~

Thee, iemand?
Later is nu
zo dan. Waarom gaat een wekker niet af als je hem wel aanzet? Heerlijk geslapen hoor daar niet van, maar tenauwernood op tijd wakker om grut van school te halen. Bovendien niet even eerst kunnen acclimatiseren, pfff. Nu dus maar gauw naar school!

Hier dit keer voor het eerst dus kertkaarten laten maken, ben zo`n 25 euro kwijt en moet nog postzegels kopen, bij elkaar iets van 40 dus. Koop anders altijd de goedkoopste van goedkoopste kaarten.

Jemig bam, dat is too much...hopelijk vindt je iets op zaterdag voor haar! Hier inderdaad ook de regel dat ze eerst hun dilpma`s moeten hebben voor ze iets anders mogen. Bevalt best eigenlijk.
Kom even melden dat de Baas echt heeeeeerlijk marokkaans kan koken, Bentetje.

En inderdaad Xop; dát is de reden.X-D

Petje af voor Bam, dat ze het geprobeerd heeft. Dat had ik denk ik niet eens gedaan.
Ik heb vandaag ongeveer vijfendertig kerstkaarten in de postbakjes van collegae gedaan. Simpel, maar wel zelfgemaakt. Jullie snappel wel dat ik voorlopig genoeg gefreubeld heb en dat jullie nieuwjaarskaarten krijgen

Men, wat is het toch leuk dat er zoveel Cheersers bij mijn werk werken

Ik net uurtje weer thuis, ouders afgelost. Lief over vijf minuten thuis. Dan spullen klaarleggen voor kinderen voor morgen.

Jullie zijn LEUK! Allemaal dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven