Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Dormouse schreef op 11 september 2016 @ 18:10:

[...]

2016 heeft een ban? Dat verklaart waarom ze niet meer reageert op actueel. En ik maar hopen dat ik haat van mijn gelijk had overtuigd

Volgens mij is zij zo'n klassiek geval wat niet te overtuigen valt.
quote:Chevron schreef op 11 september 2016 @ 18:12:

[...]

Geen zon gezien vandaag, alleen maar grijs en een beetje regen.

Bij mij staat de snert nu dus gezellig te pruttelenhet is hier nu wel bewolkt, maar heerlijk weer.
quote:Chevron schreef op 11 september 2016 @ 18:13:

[...]

Of nuance Of ratio
quote:SuzanneSuus schreef op 11 september 2016 @ 17:13:

[...]

Het was een dure Mitsu, geen boodschappenwagentjeIk dacht een SUV, toch? Daar stikt het hier van bij het schoolplein. Maar goed, geen idee wat ie kost verder maar toen ik het plaatje zag vond ik het echt een totaal onopvallende auto en vond het dus inderdaad vrij bizar dat je daarin aangehouden wordt omdat je een kleur hebt.
Am Yisrael Chai!
Oh het gaat nog even door?
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 18:14:

[...]

Volgens mij is zij zo'n klassiek geval wat niet te overtuigen valt.

Jong en naïef als ik ben blijf ik het proberen/propageren. Maar lijkt inderdaad onverbeterlijk haha.

Gelukkig/helaas is ze de enige niet
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 september 2016 @ 18:17:

Oh het gaat nog even door?Ik hoop van niet. Het werd net weer een beetje gezellig.

Oh het gaat nog even door?Ja, nu begint het nadruppelen.

Oh het gaat nog even door?Ja ze gaan gewoon door. Of beginnen weer opnieuw
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 september 2016 @ 18:20:

[...]

Ja, nu begint het nadruppelen.Ik dacht dat alleen oude mannen daar last van hebben.
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 18:23:

[...]

Ik dacht dat alleen oude mannen daar last van hebben.oude vrouwen ook
quote:Chevron schreef op 11 september 2016 @ 18:11:

[...]

Kan haast niet anders dan dat ze dezelfde is, zelfde verhalen, spelfouten, gedrag, naam.Gefixeerd op ons 2...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Oh het gaat nog even door?We moesten even eten hè.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:24:

[...]

oude vrouwen ookOhja
quote:fashionvictim schreef op 11 september 2016 @ 18:16:

[...]

Ik dacht een SUV, toch? Daar stikt het hier van bij het schoolplein. Maar goed, geen idee wat ie kost verder maar toen ik het plaatje zag vond ik het echt een totaal onopvallende auto en vond het dus inderdaad vrij bizar dat je daarin aangehouden wordt omdat je een kleur hebt.Idd heel erg bizar het is idd een SUV. De motief van de politie was ook zijn huidskleur. Typhoon zei zelf omdag mijn auto niet matcht met mijn profiel.
quote:Chevron schreef op 11 september 2016 @ 18:12:

[...]

Geen zon gezien vandaag, alleen maar grijs en een beetje regen.

Bij mij staat de snert nu dus gezellig te pruttelen

Yeeeeh, heb ik je aangestoken met snert maken?

Iedereen in mijn omgeving verklaarde mij voor gek. Blij dat er dan blijkbaar nog een gekkie is.
typhoons bericht

"Net staande gehouden door de politie in Zwolle. Niet door een verkeersovertreding maar, omdat mijn nieuwe auto niet matcht met mijn profiel, lees; verdacht dat een man met mijn kleur in zo'n auto rijdt. De dienstdoende agent, (vriendelijke vent daar niet van) gaf toe dat hij bevoordeeld was, en er rekening mee hield dat het drugmoney kon zijn. Dit is helaas de zoveelste keer dat dit mij overkomt en dan ben ik nog 'bekend' en is de sfeer na herkenning minder gespannen. Velen hebben dat voorrecht niet. Voorheen kon ik er nog boos om worden, nu ga ik er al vanuit dat ik word aangehouden en word ik juist rustig als het weer blijkt dat etnische profilering het motief is. Het is triest. Ik kies ervoor dit nu te delen omdat dit niet een op zichzelf staand iets is. Het is niet alleen de politie, dit is een dikke error in de NL'se samenleving. Eerste stap naar verandering is toegeven dat racisme/discriminatie/onderscheid nog steeds onderdeel van onze cultuur is. We zijn er nog lang niet! #etnischeprofilering #awereness #nederland #racisme #gelijkheid"
Maar je mag wel dubbelnicken als je niet met 2 nicks in 1 topic zit? Of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen? Telt dan voor elke nick weer een schone lei qua bans, nee toch?
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 18:27:

[...]

Iedereen in mijn omgeving verklaarde mij voor gek. Blij dat er dan blijkbaar nog een gekkie is.

Het is helemaal 100% jouw schuld!

(Verzwijgt nu even dat ik vorig jaar in augustus al snert heb gemaakt, dus het kan zijn dat er al iets mis met mij was)
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 18:27:

[...]

Iedereen in mijn omgeving verklaarde mij voor gek. Blij dat er dan blijkbaar nog een gekkie is. hier niet wij eten alle winter producten ook in de zomer, vorige week zuurkool met spek
Ik zal zo eens lekker kop warme choco maken...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:29:

[...]

hier niet wij eten alle winter producten ook in de zomer, vorige week zuurkool met spekOoh zuurkool! Ook een goeie! Heb ook nog boerenkool liggen.
quote:mamsvan schreef op 11 september 2016 @ 18:31:

Ik zal zo eens lekker kop warme choco maken...Ja ook zoiets heerlijk mét slagroom
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:29:

[...]

hier niet wij eten alle winter producten ook in de zomer, vorige week zuurkool met spekHier ook hoor. Als ik zin heb in stamppotten en wintersoepen dan maak ik dat. Al is het ook 30 gr.
quote:Eki12 schreef op 11 september 2016 @ 18:29:

Maar je mag wel dubbelnicken als je niet met 2 nicks in 1 topic zit? Of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen? Telt dan voor elke nick weer een schone lei qua bans, nee toch?Inderdaad je mag meerdere nicks hebben maar niet in hetzelfde topic posten. Voor alle nicks telt 1 bansysteem.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven