Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Weet ik niet, denk het wel. Mij in ieder geval ook want de nieuwe van de bakker was veel verser dan dat dreuge ding van de flappie



Wel gloeiende lampenkap... ik kom het topic nergens vinden



Wat ik gedaan heb? Zaterdag groot feest van mams die 70 werd, vandaag gechilled, geslapen, gewandeld en ruzie gemaakt met date (een beetje maar)
Ik kom net thuis, gezellig dat er nog leven in het topic is .



Ik mag deze week zoals beloofd niets over mijn liefdesleven zeggen, dus ik zal alleen maar melden dat Finding Dory de moeite van het kijken niet waard was.



En dat een koekkoek een zacht nestje had
Alle reacties Link kopieren
-
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 00:34:

Ik kom net thuis, gezellig dat er nog leven in het topic is .



Ik mag deze week zoals beloofd niets over mijn liefdesleven zeggen, dus ik zal alleen maar melden dat Finding Dory de moeite van het kijken niet waard was.



En dat een koekkoek een zacht nestje had



Jamaarjamaarjamaar dat mag hier wel hoor



Natuurlijk leeft dit topic nog, ik heb genoeg te zeuren en te ouwehoeren
Alle reacties Link kopieren
Alice, behalve het ruzie maken met date klinkt het een fijn weekend! Was het een leuk feest van je moeder?



Iris, wat fijn dat de koekkoek een zacht nestje had, dat maakt de domper van Finding Dory weer goed he? :P



Mijn konijn is verliefd op het hondje van mn ouders. En de liefde is wederzijds. Liggen de hele dag tegen elkaar aan (kooi van konijn zit tussen hun in), en besnuffelen elkaar. Echt zo leuk om te zien heb het hele weekend naar ze gekeken
Kk: wat ontzettend cute !!



Oww nee hoor.... ik noem dat wel ruzie maar dat viel wel mee hoor.

Beter gezegd, ik maakte meer ruzie met hem dan hij met mij

(Ben ik van onder de indruk, dat hij niet erg onder de indruk is van mijn boze buien )



Iris: wil jij mijn lieve poezendiertjes even vertellen dat ik ze erg lief vind maar dat ik ze niet 48 uur in 1 dag ga knuffelen? (Echt, is leuk dat ze me lief vinden maar vooral Mien stalkt me zowat tegenwoordig)
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 00:34:

En dat een koekkoek een zacht nestje had

mmm ik bespeur wat Freudiaanse eehh trekjes/neigingen





Oww nog ff offtopic: ik heb straks een afspraak bij de keukenboer. Mijn broer gaat mee, heel fijn maar we gaan met de motor

Helluuuppp!!!



Oww en mn neefje van 7 maanden heeft me aangestoken, ik heb keelpijn en ben hartstikke verkouden. Grrrrrrrr de jeugd ook van tegenwoordig....
Bleh begin van de werkweek



Ik moet deze week naar de burgemeester met een compleet plan en ik moet alles nog doen. Gaat weer lekker



Nu eerst naar een locatie waar ik met het OV nauwelijks kan komen. Genoeg te zeuren dus .
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 08:21:

Bleh begin van de werkweek



Ik moet deze week naar de burgemeester met een compleet plan en ik moet alles nog doen. Gaat weer lekker



Nu eerst naar een locatie waar ik met het OV nauwelijks kan komen. Genoeg te zeuren dus .
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 08:21:

Bleh begin van de werkweek



Ik moet deze week naar de burgemeester met een compleet plan en ik moet alles nog doen. Gaat weer lekker



Nu eerst naar een locatie waar ik met het OV nauwelijks kan komen. Genoeg te zeuren dus .







Maar hoe ga je dan op de bestemming komen? Nog een stuk lopen?
Alle reacties Link kopieren
Alice vind je het niet leuk dan om op een motor te zitten?

Ga je een nieuwe keuken uitzoeken?

Balen dat je neefje je heeft aangestoken!!



Ik ben al vanaf 6 uur wakker

Dus het wordt weer een lange dag vandaag.
quote:Keukenkast schreef op 12 september 2016 @ 08:56:

[...]









Maar hoe ga je dan op de bestemming komen? Nog een stuk lopen?Nee het laatste stuk word ik opgepikt door een collega, maar hoe ik terug ga weet ik nog niet
Achterop de motor. I feel the need, the need for speed



Voor de jonkies: dit is uit Top Gun
Alle reacties Link kopieren
Taxi op kosten van de zaak? Een kwartier lopen zou ik niet erg vinden maar 45minuten zou me te ver gaan.
Neeee ik hoefde niet op die enge motor, mn moeder ging ook mee



Ik ben helemaal gaar maar het ging erg goed, ff laten bezinken maar de kans is vrij groot dat ik deze week de knoop doorhak.

He ik krijg er helemaal zin in, het gaat supermooi worden!

Ik word best wel ongeduldig
Klinkt geweldig Alice!



Zo ik ben onderweg met de trein naar huis. Er ging voor het laatste stuk gelukkig nog een buurtbus waarin ik het gehele platteland van Noord Holland heb gezien. Dat was dus eens naar nooit weer!
Alle reacties Link kopieren
Is toch leuk nog een tourtje door ons mooie land maar gelukkig ben je op de plek van bestemming gekomen.



Leuk Alice! Spannend! Kan me voorstellen dat je ongeduldig gaat worden.



Ik heb me kapot verveeld vandaag. Wordt tijd dat ik weer helemaal opgeknapt ben!
Nou ik niet... was aardig gaar door dat gedoe haha...

Snap ik wel hoor KK... hoop dat het snel beter met je gaat. (Alhoewel als je bijv. Een beetje overwerkt of overspannen dan is het juist een goed teken als je je wat gaat vervelen...)



Ik zit my cat from hell te kijken (Jackson Galaxy is mijn grote held. Ik leer erg veel van hem..)

Ik zou echt een slechte kattengedragsdeskundige zijn denk ik, ik zou al die beesten mee naar huis willen nemen . (Vooral de gevallen waar bij het baasje geen hol snapt van katten)



Iris: is vast goed voor je topografische kennis... of zoiets, iets in die richting
joeehjoeee!!! zeur zusters ik ben er weer
Alle reacties Link kopieren
Het is een lichamelijk mankement dus verveel me al maanden haha



Cat from hell is leuk om te kijken! Kijk ik in de ochtend altijd. Die man komt soms echt met de meest simpele adviesen (play with your cat) en voila.. probleem opgelost.

Maar bij sommige poezebeesten denk ik ook wel eens dat gaat nooit meer goedkomen en dan komt hij met z'n koffertje en adviezen en dan zijn het opeens lieve poezels geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 20:55:

joeehjoeee!!! zeur zusters ik ben er weer hoe was het in schotland?
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 20:55:

joeehjoeee!!! zeur zusters ik ben er weer

Hé meissie



Hoe was het en hoe was het weer daar?
heeeeel leuk, heb gister een tour door de highlands gemaakt prachtig wilde bijna een villa kopen en er gaan wonen met me 3 katten en 2 husky's





ja het weer was heel goed, veel zon gehad, was ongveer 16/17 graden, alleen gisteravond regende het
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 20:55:

joeehjoeee!!! zeur zusters ik ben er weer



haai sweetypie!! Hoe was ut???

Fijn dat je er weer bent!!



Ach zo moeilijk zijn poezels niet, je moet ze alleen even snappen.

Ik was net met mijn binnenkat aan het spelen (moet nog beetje afvallen maar wandelen/naar buiten wil ze niet), ze heeft zojuist haar speeltje gemolt . (Of liever gezegd ik, ze wilde niet meer loslaten en ik trok te hard )
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!!



Wie weet als je de staatsloterij wint, kun je die villa kopen.



Lijkt me echt een prachtig land.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven