Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Beste Lini68,

Wellicht handig om even onze "relatie" te schetsen. Kennen elkaar al jaren met soms tijden van zeer intensief contact en dan weer even radiostilte. Beide getrouwd en zeer happy met onze eigen partner echter in volle overgave voor elkaar gevallen bij onze eerste ontmoeting.

Kortom: nee, we zijn zeker niet verliefd op elkaar. Wel ben ik zeer gesteld op hem en is er in al deze jaren toch iets gegroeid. Kan dan ook van mijn kant zeker beamen dat ik ook van hem hou, heb dit alleen nog nooit uitgesproken. Dat hij dit nu ineens tegen me zei.........vind het eigenlijk heel mooi en kan er wel een potje om janken :-)
Misschien ten overvloede: het gaat ons dus alleen om de sex :-)
Houden van bestaat ook in verschillende gradaties.

Ik houd/hield ook van al mijn SV's/minnaressen. Ze hebben allemaal een plaatsje in mijn hart. Maar wel allemaal met een relatieve waarde. Ik kan dus tegen allen van hen oprecht zeggen dat ik van ze houd. Niet onvoorwaardelijk en exclusief, maar wel echt.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Thomba, mooi gesproken!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit tegen een SV of minnares heb gezegd: "Ik hou van je" (of en variatie daarop)

Daarvoor wegen die woorden voor mij ook te zwaar. Maar toch hou ik van ze met eerder genoemde relatieve waarde.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Thomba,

Bedankt voor je reactie!!! Voel het precies hetzelfde als jij.

Hou zonder enige twijfel ook van hem maar aangezien ik de woorden "ik hou van jou" of iets in die strekking ook een behoorlijk lading vind hebben, nog nooit uitgesproken. Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat hij na 5 jaar dit ineens tegen me zegt.

Vandaar ook dat ik even snakte naar wat reactie's van hier op het forum. Is zo lastig bespreken met vrienden/familie aangezien niemand van ons weet

Liefs,

Kvinne
Je hoeft je geen zorgen te maken, woorden vervliegen als parfum en dan lijkt het of ze nooit bestonden.

Ze tevergeefs willen koesteren, dat is pas pijnlijk.
BM wat zeg je dat mooi....
Oh, BM, wat mooi gezegd!
Sorry jongens ik kom even dwars door alle romantiek en poetische woorden heen met keiharde seks! :-)

Ik heb vannacht mn minnaar weer gezien, hij is lekker blijven slapen. Nou ja slapen, dat kwam er niet echt van! We hadden elkaar alweer bijna twee weken niet gezien (geproefd, gevoeld) dus t was vuurwerk. Eigenlijk meteen vanaf het moment dat hij binnenkwam, niet te houden!

Heerlijk de hele nacht liggen seksen, toen hij net weg ging nog een laatste zoen en al snel zaten zn handen weer onder mn bloesje.

Nu hang ik slaperig op de bank, heerlijk de hele avond voor mezelf lekker beetje nietsdoen en terugdenken. Mmmm, hij is heerlijk!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat doe je als je minnaar van 12 jaar geleden je opeens weer opspoort via hyves....?
krabbelen
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Hebben al een paar berichten gestuurd, merk wel een zekere 'mood' op.....

PS. Jouw seksavondje klinkt absoluut niet verkeerd, Spijker!
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 14-12-2008 17:03
Reden: toevoeging
% gewijzigd
*** nee, ik had het toch al gezegd ! ***
via hyves vind je een hoop terug.....

wel spannend en heel gevaarlijk....

What's up Uwish? Niet huilen hoor...

Morgen zie ik SC weer, maar dan wel met iedereen erbij!

Maarja, woensdag heb ik hem weer voor mij alleen

(vraag me steeds af wat BM nou geschreven had...)
Toy, ik zit hier gewoon jaloers te zijn. Jij hebt 'm gewoon voor jezelf woensdag, bij mij wordt dat pas in het nieuwe jaar ergens. Maar zien ga ik 'm ook, heel vaak, in gezelschap van beide partners waarschijnlijk.. haha. Damn!

Het is toch oneerlijk, helemaal gek gemaakt en heerlijke hete stampende sex, moet ik het nu voorlopig met de herinneringen doen. En stuurt-ie af en toe nog een spannend mailtje ook, om het makkelijk te maken.. Zucht.
Met veel geluk heb ik hem 1 keer in de 2 weken voor mezelf, dus dat valt mee (jammer genoeg!) Woensdag, als t doorgaat, de laatste keer dit jaar. Misschien volgend jaar wat gemakkelijker... wie weet...

Heb hem trouwens nog maar 1 keer voor mezelf gehad hoor, bedenk ik nu, haha, veel te weinig nog!

Heel vaak in gezelschap van beide partners, pfff, daar ben ik niet jaloers op geloof ik!
Geheim: al reactie op je foto gehad? Ik zou woedend zijn! Ik heb het ook een keer gehad, hij zeuren, zeuren, zeuren om een foto en gewoon twee dagen geen reactie! Maar meestal is hij wel erg snel met daarop reageren.

Het is inmiddels al weer even geleden, maar we hebben weer heerlijke sex gehad. Ineens stond hij voor mijn deur. We hadden helaas weinig tijd, maar hebben die tijd goed benut! Ik vind het overigens geiler bij hem thuis.
Hahaha, ik heb hem op dit moment op msn.

Laat de reactie zo weten....
Oke, de reactie is wat 18+, maar hij vond het wel leuk begrijp ik eruit....
En Mac, heerlijk joh, dat het er eindelijk weer eens van kwam.

Het is jammer dat je niet heel lang de tijd had, maar het zal toch wel goed geweest zijn denk ik zo...
Hallo,

zie dat er een poosje niet gepost hier,

maar wil toch mijn verhaal kwijt.

Ik ben sinds eind 2004 ziek geworden en kunnen we niet meer de leuke dingen doen die we daarvoor samen deden, ook de de sex staat op een laag pitje, nu heb ik gezegd dat hij van mij de leuke dingen en de sex met een ander mag doen.

Nu heeft hij sinds kort een vriendin waar hij leuk dingen meedoet en ook de sex.

Moet zeggen dat het me wel pijn doet, maar gun het hem wel, we praten er veel over, maar heb toch van die dagen dat ik er niet zo goed mee om kan gaan.

Zijn er hier mensen die dit herkennen??
Poosje niet gepost? 9 minuten eerder nog...

Dat is een vervelend verhaal Kobiaatje, naar voor je.

Ik moet zeggen dat de mensen op dit topic veelal aan de andere kant staan. Er zijn hier wel een aantal schrijvers met een open relatie die je wellicht een antwoord kunnen geven op hoe je hiermee omgaat. Misschien is het een idee om dit verhaal ook eens op het topic van de swingers te plaatsen. Zij zullen hier vast een hoop tips over hebben.

Succes, hou dit topic in de gaten, er zijn er vast een aantal die hier wel op reageren.
Kobiaatje, wat een naar gevoel moet dat zijn!

Ik kan je idd ook geen tips geven, sta ook aan de andere kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven