Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 september 2016 om 20:06
dinsdag 13 september 2016 om 20:06
quote:Cookielyon schreef op 13 september 2016 @ 20:04:
Maakt niet uit of het je vriendin is of je zus. Dergelijke grappen kunnen niet.Ja,ja, ja, nou weten we het wel, we hebben het net uitgebreid besproken.sommigen vonden van wel en anderen vonden van niet. Of wou je graag de boel opjutteren ?
Maakt niet uit of het je vriendin is of je zus. Dergelijke grappen kunnen niet.Ja,ja, ja, nou weten we het wel, we hebben het net uitgebreid besproken.sommigen vonden van wel en anderen vonden van niet. Of wou je graag de boel opjutteren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 13 september 2016 om 20:07
dinsdag 13 september 2016 om 20:07
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 20:06:
[...]
Ja,ja, ja, nou weten we het wel, we hebben het net uitgebreid besproken.sommigen vonden van wel en anderen vonden van niet. Of wou je graag de boel opjutteren ?Hoezo opjutten ik wil ook mijn zegje als je dat al opjutten vindt dan ben je wel snel opgejut.
[...]
Ja,ja, ja, nou weten we het wel, we hebben het net uitgebreid besproken.sommigen vonden van wel en anderen vonden van niet. Of wou je graag de boel opjutteren ?Hoezo opjutten ik wil ook mijn zegje als je dat al opjutten vindt dan ben je wel snel opgejut.
dinsdag 13 september 2016 om 20:08
dinsdag 13 september 2016 om 20:08