Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
hahaha winter, die heb ik ook in huis gehaald maar durf die nog niet zo goed te doen... maarrrrrrr ik heb net wel 1 van de kruidvat gedaan en er kwam toch echt heel licht een plusje!! ik weet het zeker!

maar morgenochtend doe ik er nog 1. ik ga vanavond niet veel drinken zodat het goed geconcentreerd(?) is... en heel de avond kauwgom eten want dan heb ik geen zin in een sigaret..

ik ga nu toch ook wel denken dat het zo is hoor.. maar pas als ik een duidelijke streep of plus heb ga ik juichen! en dan doe ik de digitale test pas!!

poeh, het zweet staat op mijn voorhoofd!
Man ik vreet mijn nagels bijna op (of wat daar uberhaupt van over is!)

Ik begin al in lichte jubelstemming te komen hoor. Plusje is plusje, streepje is streepje enzzzz... Dus je kunt net zo goed nu nog een keer digitaal testen

Hoe laat test je morgenochtend? Dan weet ik of ik nog even moet komen kijken voordat ik naar mijn werk ga. Lukt het je om voor 8.30 uur te testen? Hahahaha, moet je mij horen!!!!! Nee hoor lieverd, ik zie het wel.

Oooohhh... wat zou dat een prachtig eindejaarsgeschenk zijn!

KUS!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
nou wat dacht je van mij? de zenuwen gieren door mijn keel!! nee hoor, valt wel mee... ben er gewoon nog steeds niet zeker van!

morgen ben ik al om half 7 op mijn werk dus zal om half 6 al testen denk ik... of eerder want lief is dan meestal al gaan werken en het is misschien wel leuk als hij er bij is. dus als ik tijd heb dan zal ik zeker de pc nog even aanzetten om het jullie te laten weten.

wat lijkt jullie de beste test om te doen? clear blue, clear blue digitaal, predictor of kruidvat? hahahaha ja ik heb even ingeslagen! en als er dan 1 overduidelijk positief is dan gaat de rest er ook aan hihihi!
Ik zeg: Clear Blue, digitaal. Hahahha, lachen dat je ze gewoon allemaal hebt gehaald!

Ik moet nu door, morgenochtend zet ik bijtijds de wekker voor de uitslag. KUS!!! toi-toi-toi
Ooooooooooooooooh..... wat spannend hier!!!!!!!! Die Troela toch!! Ben benieuwd meid! Ik hoop het toch zo ontzettend voor jou!

Inci, leuk dat jij je wat uitgebreider voorstelt!! Ik werk ook met kinderen (kdv) en heb ook 2 katten. Ben ook gek op spelletjes (catan, kaarten, etc.).

Sungirl, zo te lezen heb je gisteren een heerlijke dag gehad!! Welverdiend ook!

Hier gaat alles weer oké, vriend is weer door zijn dip heen..... Gelukkig maar! Veel praten erover heeft hem enorm geholpen, daar ben ik èrg blij mee! Ook zat hij wat met zijn werk in z'n maag... ook dat is opgelost.

FIJNE AVOND!!
Oh ja, ik zeg ook Clear Blue digitaal!!!
Jee troela, de spanning is echt te snijden nu hier op t forum!!!

Ik heb geen idee welke je het beste kan gebruiken... Nou, even kijken of t mij ook lukt om voor t werk de pc aan te zetten (ik kom met de kou zo moeilijk mijn bed uit...) maar ik kan helaas op mijn werk niet meer op te forum komen grrrrrr!!! maar anders kan ik t pas erna lezen!!!!

Dread, gelukkig dat je vriend al weer wat over t dipje heen is, het is altijd naar om iemand in een dip te zien... En praten heeft vaak wel een positief effect ja...
TROELA! sjongejonge, jij geeft mij zenuwkriebels in mijn buik en het gaat niet eens over mijn buik hihi.......

Morgen met z'n allen vroeg voor de pc ! Wat spannend, ik hoop het zo voor je...

Ik heb ook hyves, maar hoe kan ik dat aan jullie doorgeven zonder dat half Nederland dat ook kan zien?

(sorry ik ben een groentje als het hier over gaat)

x Inci
ps ik zou zelf de "zwanger/niet zwangertest" gebruiken. Dat kan niet duidelijker lijkt mij i.p.v. al die stomme minnetjes en plussen...
ik heb gelezen dat je voor die cb digitaal veel hcg in je lijf moet hebben... dus ik denk dat ik die van de kruidvat pak, die was het duidelijkst tot nu toe.

dread, ben blij dat het weer goed gaat met je mannetje!! wat zijn jullie toch een goed team.. heb echt respect voor jullie!

nou bloem, ik heb dus ook moeite om mijn bed uit te komen met deze kou.. dus als ik morgenochtend nog even lekker lig dan heb ik geen tijd om nog achter de computer te kruipen. maar ik ben pas 's avonds rond 6 uur weer online dan en dat duurt zo lang! dus ik weet ook niet of het me lukt hoor om zo vroeg weer hier te zijn...

inci, ik zal je even een berichtje sturen ok? dan kun je mij toevoegen en dan schrijf ik ook wel even wie wie is zodat je die ook uit kunt nodigen!
Hihihi, troela regelt de hyves connecties wel! !!!

Maar het blijft leuk om iedereen zo te zien, dat je iets meer hebt dan alleen die nickname...

Zo, maar dr is ook een kans dat ik dan morgen voor noppes vroeg mijn bed uit kom??? hmmm de kans is steeds groter dat ik dan ook blijf liggen! hihihi! Ik sta echt op t aller laatste moment dat ik kan op! hahahahaha!
jaaaa maar volgens mij was jij ook al stiekem op hyves aan het kijken zag ik net hihihi!!!

nou dat heb ik dus ook... en dan moet ik me altijd haasten! maar goed, als ik nou vet positief test dan ben ik helemaal hyper dus ik geloof niet dat ik dan nog rustig op bed kan liggen. in ieder geval weten jullie sowieso morgenavond rond 6 uur meer!!

ik kan het echt niet beloven dat ik morgenochtend al hier ben.. sorry!!

maarreeehh inci??!!!! waar blijf je nou? ik ben nieuwsgierig naar je!!
Troela: spannend!!!!! Die CB digitale test is trouwens wel erg fijn hoor! En ik heb daarmee al positief getest op dag 21 van mijn cyclus, dus ik denk dat het wel meevalt met de hoeveelheid hcg die je moet hebben. Oehhhhh...maar ik ben zoooooo benieuwd!!! Ik kom morgenochtend snel ff kijken!
goeiemorgen!

geen nieuws onder de zon hoor...

lief kon op de kruidvattest een heel licht verticaal streepje ontdekken maar net zo licht als de andere dagen. dus hebben we er nog zo'n digitale tegenaan gegooid en die zei niet zwanger.

en we gaan weer door met afwachten.... wachten op een menstruatie of wachten op een positieve test. we zullen het zien!
Nou zeg! En je bent nu toch echt overtijd.... Nouja, je hoort het inderdaad wel eens, dat je soms te weinig hcg hebt om te kunnen testen.

Morgen maar weer dan. Wat een thriller zeg...
Tjee het is dat ik geen test meer heb liggen van kruidvat maar anders had ik zo getest om te kijken of er dan ook een heel ligt streepje kwam.

En je bent al bijna een week overtijd.Echt om gek van te worden.Lichaam van troela wordt nu maar ongesteld of geef een dikke vette streep,plus of zwanger op de testen.En laat haar niet zo zitten tobben!!!!!!!!
Troela, troela toch! Had al een tijdje niet meer meegelezen en nu lees ik het spannende nieuws hier...

Tja een streep is een streep.... Ik had de laatste keer ook met een goedkope test van internet getest en had ook een licht streepje. Moet eerlijk toegeven dat ik daarna niet nog met andere testen getest heb, een streep is een streep vonden wij. Er is niets anders dan het HCG-hormoon dat het streepje kan veroorzaken.....

Ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met goedkope testen en ze hebben me altijd de waarheid vertelt.....

O ja en de pijnlijke borsten, had ik ook heeeeel erg!

Ik blijf dit volgen, en hoop het zo voor je!

liefs kusje
ach ik ga er gewoon van uit dat ik elk moment ongesteld kan worden, dan kan het niet tegenvallen ook... en ik moet eerlijk zeggen dat ik dan ook maar graag nu meteen ongesteld word, des te eerder heb ik dat onderzoek!

als ik niet zwanger ben dan vraag ik me toch af wat er dan aan de hand is? maar voorlopig doe ik geen test hoor! mocht ik donderdag of vrijdag nog steeds niet ongesteld zijn dan doe ik het pas weer.. alleen heb ik stiekem het gevoel dat het er aan zit te komen. nou afwachten dan maar weer..

vind het wel superlief dat jullie allemaal zo meeleven!!!!!!
Lieve Troela, ik heb dat een hele tijd geleden ook gehad... 10 dagen overtijd!! En maar geen positieve test... uiteindelijk toch ongesteld geworden... wat de oorzaak daarvan was weet ik niet. Kan stress zijn geweest of wat anders? Dus laat je niet gek maken... het kan alle kanten nog op!

Pfff... ben moe en beetjhe chagrijnig vandaag... bah! Gelukkig morgen een dagje vrij! Ga eerst uitslapen!!! Verder weet ik het nog niet...
Maar je hebt toch twee keer een licht streepje gehad troela?
ow eerlijk dread? nee, ik laat me ook niet gek maken... ik zou het wel erg frappant vinden als ik wél zwanger zou zijn. ik ben ook al eerder een keer 4 dagen overtijd geweest, geen positieve test en toen had ik een hele erge menstruatie... ik had toen zoveel pijn, heb de hele dag lopen huilen. dus ik wil eigenlijk gewoon nu ongesteld worden, heb geen zin in weer zoiets!

ik ben ook niet echt vrolijk vandaag!! ik heb een mede-teamleider die het werk niet echt aankan en alles komt altijd op mijn schouders terecht.. nu heeft hij gebeld en zei dat hij er een paar weken niet zal zijn want zijn schouder zit op slot(hoe ironisch haha) hij werkt 40 uur en dat missen we nu en we hebben er geen mensen voor en weer moet ik het oplossen.. ik heb dus heel veel stress gehad vandaag! de mensen die we wel hebben verrekken het nog om te werken ook... oh en dan heb ik zo'n zin om flink uit mijn naad te gaan!!! ik kan daar niet zo goed tegen(maar ik ben dan ook zo gek om daar bijna te wonen) anyway, ik kreeg een heel raar gevoel over dat schouder verhaal.. volgens mij was er meer aan de hand en dat heb ik tegen mijn manager verteld. hij had hetzelfde! wat blijkt nou? de beoordeling van mijn collega komt er aan en hij weet dat die negatief is! ik wil zo van die eikel af!!!!!!!!!!!!!!!!! kan me hier echt over opwinden!

maar goed, voor ik er teveel over door ga, het komt er dus op neer dat ik er maar voor moet zorgen dat die 40 uur elke week opgevuld worden en het liefst door ook een teamleider... en laat ik nou net de enige teamleider zijn! tuurlijk, troela werkt wel 70 uur hoor.. geen probleem! gaat echt niet ten koste van mijn relatie en huishouden.. ik heb nog genoeg tijd om schoon te maken en eten te koken. (voor de duidelijkheid, dit was sarcastisch)

morgen ben ik ook lekker vrij en ga ook eerst even uitslapen. en dan maar alles schoonmaken.. de eerstvolgende keer dat ik daar tijd voor heb is 1e kerst. tot die tijd werk ik hele dagen!

kusje, ja heb wel een licht streepje gehad, maar dat was bijna niet te zien.. zo licht! dus ik vraag me af of het er wel echt was. als er maandag of dinsdag nog niks is kan ik weer naar de gyn bellen. en dan zullen we weer wel zien...

gaan jullie vanavond naar de film maybe baby kijken? als ik het zo las in de gids gaat dat een beetje over ons allemaal!
hey troela, ik heb nog eens op andere forums gelezen en daar zijn er wel meer die zwanger bleken met een niet duidelijke streep. Alleen er zijn er ook die wel een duidelijke streep hadden en later toch ongesteld werden.

Met andere woorden: het zou heel goed kunnen dat je zwanger nu bent alleen het kan net zo makkelijk nu nog mis gaan met het vruchtje...

Ach, jou lijf houd alles lekker mysterieus! hihihi!

Ik kan me ook voorstellen dat je nu even een paar dagen wil wachten met testen. want hoe dan ook heb je nu (te)weinig van het hormoon om een duidelijke streep te krijgen en dat zal met 1 dag verschil waarschijnlijk ook niet veel uitmaken.

Het Dread, iedereen heeft wel eens een grrr-dag! wel lekker dat je dan morgen vrij bent! Dan kan je lekker even tot jezelf komen!

xxx
hey toevallig bloem!! ja het kan nog alle kanten op gaan! ik vroeg vanavond nog aan lief "waarom is het bij ons nou zo gek? ik wil gewoon een duidelijke positieve test of nu ongesteld worden!" als antwoord kreeg ik "ja wij zijn gewoon rare mensen, bij ons zal nooit iets normaal verlopen" hahah had ie wel gelijk in... maar wel frustrerend!

ik heb die forums ook wel eens bekeken en het verschilt gewoon echt per persoon... je kan er gewoon niks over zeggen. leuk of niet leuk, er is niets aan te doen!
hahaha nu ik even zo terug zit te lezen komt de zin: ow eerlijk dread? wel erg bitchy over! maar zo bedoel ik het niet hoor... het is een reactie op die keer dat je 10 dagen overtijd was. ik had beter kunnen zeggen: goh dread, dat wist ik helemaal niet!

dus vat het please niet verkeerd op hihihih!!

xxxx (slijm, slijm haha)
precies... dus gewoon relaxed blijven, goed voor jezelf zorgen en dan zien we gewoon wel hoe het uitloopt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven