Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 september 2016 om 15:09
quote:SallySpectra schreef op 14 september 2016 @ 14:50:
[...]
Op een forum schrijf je.
En een post met enkel een kleine pauze in het spreken vind ik wat ehm... bijzonder. Ik hoor het je zeggen.
[...]
Op een forum schrijf je.
En een post met enkel een kleine pauze in het spreken vind ik wat ehm... bijzonder. Ik hoor het je zeggen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 14 september 2016 om 15:11
woensdag 14 september 2016 om 15:20
quote:simbalabimba schreef op 14 september 2016 @ 14:48:
[...]
........ is bij mij even ademhalen, kleine pauze in het spreken.
deze blik vind ik wel leuk, maar de beschrijving erbij 'sarcastisch' niet; zal 'm daarom niet (vaak) gebruiken.Mijn excuses dat ik puntjes had geplaatst of een enkele smilie.Zie de puntjes als relativeringspuntjes en de smilie als humor. Maar vandaag heb ik les gekregen in:
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2016 @ 13:29:
[...]
Juist over leed worden de meeste grappen gemaakt. Relativering is nl één van de belangrijkste functies van humor.
[...]
........ is bij mij even ademhalen, kleine pauze in het spreken.
deze blik vind ik wel leuk, maar de beschrijving erbij 'sarcastisch' niet; zal 'm daarom niet (vaak) gebruiken.Mijn excuses dat ik puntjes had geplaatst of een enkele smilie.Zie de puntjes als relativeringspuntjes en de smilie als humor. Maar vandaag heb ik les gekregen in:
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2016 @ 13:29:
[...]
Juist over leed worden de meeste grappen gemaakt. Relativering is nl één van de belangrijkste functies van humor.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 14 september 2016 om 15:31
quote:SuzanneSuus schreef op 14 september 2016 @ 15:28:
Ligt het aan de temperatuur dat ik er geen reet van snap?
Kan he, kan
Ik zeg maar zo......het kan....zo maar.....je weet het niet, ....maar kunnen, dat kan wel, zo kennen we het hier. Ken jij het? Ik wel hoor, lieve heertje, ik kon het wel wel.
Ligt het aan de temperatuur dat ik er geen reet van snap?
Kan he, kan
Ik zeg maar zo......het kan....zo maar.....je weet het niet, ....maar kunnen, dat kan wel, zo kennen we het hier. Ken jij het? Ik wel hoor, lieve heertje, ik kon het wel wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 14 september 2016 om 15:33
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 15:31:
[...]
Kan he, kan
Ik zeg maar zo......het kan....zo maar.....je weet het niet, ....maar kunnen, dat kan wel, zo kennen we het hier. Ken jij het? Ik wel hoor, lieve heertje, ik kon het wel wel.Misschien dat zwemmen in het kanaal verfrissend is nu.
[...]
Kan he, kan
Ik zeg maar zo......het kan....zo maar.....je weet het niet, ....maar kunnen, dat kan wel, zo kennen we het hier. Ken jij het? Ik wel hoor, lieve heertje, ik kon het wel wel.Misschien dat zwemmen in het kanaal verfrissend is nu.
Je bent zelf een theepot
woensdag 14 september 2016 om 15:39
woensdag 14 september 2016 om 15:40
woensdag 14 september 2016 om 15:41
woensdag 14 september 2016 om 15:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 15:31:
[...]
Kan he, kan
Jij moet bij de TV Kantine.
[...]
Kan he, kan
Jij moet bij de TV Kantine.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 14 september 2016 om 15:45