Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:Gus schreef op 13 september 2016 @ 02:30:

Kruidvat. Die stém. Mijn haar gaat er recht van overeind staan

Die is van Hadwijch Minis. Dit is wat ze er blijkbaar zelf over zegt:

http://www.nu.nl/achterkl ... ties-stem-in-reclame.html
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen schreef op 13 september 2016 @ 10:16:

[...]

Het gaat over een rechtsbijstandsverzekering. Ik gok dat je gewoon tegen uurtarief hun juristen kunt inhuren voor juridisch advies en bijstand?Ja ik denk ook zoiets, maar daar wordt niets over gezegd, en dat ergert me. Zoals zij het brengen klinkt het of ze het wel even tussendoor opknappen als je geen klant bent
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Cara Delevingne die in de reclame voor Rimmel zichzelf 'opmaakt' door het mascara-borsteltje een centimeter van haar wimpers af te houden. Ziet er zo debiel uit.
quote:SinDudas schreef op 13 september 2016 @ 11:19:

[...]

Die is van Hadwijch Minis. Dit is wat ze er blijkbaar zelf over zegt:

http://www.nu.nl/achterkl ... ties-stem-in-reclame.htmlIk heb nog nooit van haar gehoord. Of ja wel gehoord maar ik ken haar niet.
quote:appeltjesgroen schreef op 13 september 2016 @ 10:16:

[...]

Het gaat over een rechtsbijstandsverzekering. Ik gok dat je gewoon tegen uurtarief hun juristen kunt inhuren voor juridisch advies en bijstand?Ja dat klopt, maar een rechtsbijstandsverzekering kan je niet gebruiken voor een zaak die al speelt. Wel als ze hem had gehad voordat de verfkwestie speelde. Ik begrijp althans dat ze dus nu belt voor een rechtsbijstand, naar aanleiding van de verfkwestie. Dan zal ze ws. wel het volle pond moeten betalen (en zou ik naar een echte advocaat gaan ipv DAS, maar dat terzijde)
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 13 september 2016 @ 17:14:

[...]

Ja dat klopt, maar een rechtsbijstandsverzekering kan je niet gebruiken voor een zaak die al speelt. Wel als ze hem had gehad voordat de verfkwestie speelde. Ik begrijp althans dat ze dus nu belt voor een rechtsbijstand, naar aanleiding van de verfkwestie. Dan zal ze ws. wel het volle pond moeten betalen (en zou ik naar een echte advocaat gaan ipv DAS, maar dat terzijde)Precies, zo interpreteer ik het ook. Alsnog de verzekering afsluiten kan niet, dus gewoon tegen uurtarief. En ook ik zou dan nooit naar DAS of een andere rechtsbijstandsverzekeraar gaan, teveel prutswerk op dat vlak gezien in mijn werk.
quote:SallySpectra schreef op 13 september 2016 @ 12:14:

Cara Delevingne die in de reclame voor Rimmel zichzelf 'opmaakt' door het mascara-borsteltje een centimeter van haar wimpers af te houden. Ziet er zo debiel uit.Ik vind haar sowieso niet aangenaam om naar te kijken. Ik weet niet wat het is...
Time spent with a cat is never wasted
quote:Gus schreef op 13 september 2016 @ 15:06:

[...]

Ik heb nog nooit van haar gehoord. Of ja wel gehoord maar ik ken haar niet.En haar interesseert het toch niet als mensen haar stem irritant vinden zegt ze in het artikel
quote:Stofmuis schreef op 14 september 2016 @ 08:08:

[...]

Ik vind haar sowieso niet aangenaam om naar te kijken. Ik weet niet wat het is...Ik ook niet, ze heeft een gemeen gezicht volgens mij is ook niet aardig.
Die nieuwe reclame van Hollands Nieuwe is net zo erg als de vorige
Er is er nu een waarin je een circuspiste ziet en een vluchtelingen gezin. De man moet dan om beschermd over een koord lopen en stort naar beneden.

Heel naar

Het gaat erom dat vluchtelingen recht hebben op medische verzorging
Frankly my dear, I don"t give a damn
Die radio reclame van monsterboard is écht heel wazig.
er is een radio reclame met een verhaaltje over autopech en hoe vaak NLers dat hebben en dat riedeltje wordt 3x herhaald als ik het begin al hoor, wordt ik spontaan chagrijnig
quote:Stofmuis schreef op 14 september 2016 @ 08:08:

[...]

Ik vind haar sowieso niet aangenaam om naar te kijken. Ik weet niet wat het is...Ze kijkt altijd heel boos en lacht bijna nooit.
Ik heb hier een tijdje terug lopen zeuren over de gephotoshopte chipszakken van Messi, maar dat valt in het niets bij de nieuwe borrelnootjes reclame.

Waarom niet gewoon een nieuwe reclame opnemen ipv Nederlandse zakken in een buitenlandse reclame plakken?

Bij de chips snap ik nog dat ze Messi willen bewaren maar die nootjes snap ik echt niet!
quote:nijntje021 schreef op 17 september 2016 @ 13:18:

er is een radio reclame met een verhaaltje over autopech en hoe vaak NLers dat hebben en dat riedeltje wordt 3x herhaald als ik het begin al hoor, wordt ik spontaan chagrijnigNou, ik ben blij dat ik niet de enige ben!!! Ik heb 'm vandaag nu twee keer gehoord (x 4 herhalingen per keer = dus 8 keer) en de eerste keer dacht ik serieus dat het spotje per ongeluk op repeat stond in het reclameblok en ik ben naar een andere radiozender gegaan (dat gebeurt eigenlijk nooit), zo irritant vond ik het. Nu komt hij dus weer voorbij en ik word er gewoon agressief van!! Terwijl ik dat niet zo snel word ;) Ik snap werkelijk waar niet wat die reclamemakers dachten.
De dettol reclame vind ik super irritant. Dat liedje blijft dan ook nog in je hoofd hangen.
"Prinses ik kom je redden!"

"Laat maar prins ik kan het zelluf!"

En dan die suffe ouders "Hahahaha" in het publiek.

Niet grappig!
quote:Cuques schreef op 17 september 2016 @ 18:05:

[...]

Nou, ik ben blij dat ik niet de enige ben!!! Ik heb 'm vandaag nu twee keer gehoord (x 4 herhalingen per keer = dus 8 keer) en de eerste keer dacht ik serieus dat het spotje per ongeluk op repeat stond in het reclameblok en ik ben naar een andere radiozender gegaan (dat gebeurt eigenlijk nooit), zo irritant vond ik het. Nu komt hij dus weer voorbij en ik word er gewoon agressief van!! Terwijl ik dat niet zo snel word ;) Ik snap werkelijk waar niet wat die reclamemakers dachten. dat dacht ik dus ook, dat de plaat bleef hangen ofzo. dat vraag ik me sowiso af van reclame hoe verzin je het?
Inderdaad. je gaat bijna hopen dat die twee irriante kutkids beide door de draak worden opgevroten.

Fietsenwinkelpuntenel. Altijd wel één bij u in de buurt. Dan zie je de kaart en dan zijn er precies 9 in Nederland waarvan niet één in Limburg, Groningen, Friesland, Zeeland en Drenthe.

1) waarom zou je een winkel nodig hebben als je online een fiets gaat bestellen.

2) waarom zou je niet liever naar je eigen lokale fietsenwinkel om de hoek gaan als je toch naar de winkel moet voor die fiets.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

die reclame over schakelen, ik trek die stem erg slecht
quote:Deadpool schreef op 18 september 2016 @ 11:13:

"Prinses ik kom je redden!"

"Laat maar prins ik kan het zelluf!"

En dan die suffe ouders "Hahahaha" in het publiek.

Niet grappig!Op zich vind ik het idee wel grappig, maar de uitwerking kon beter
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nijntje021 schreef op 17 september 2016 @ 13:18:

er is een radio reclame met een verhaaltje over autopech en hoe vaak NLers dat hebben en dat riedeltje wordt 3x herhaald als ik het begin al hoor, wordt ik spontaan chagrijnigHet wordt zelfs 4x herhaald
De reclame van FBTO, heb je schade dan app je schade. Waar die vrouw tegen paaltje knalt. Beetje dom, je weet toch hoe je hebt geparkeerd en ze nam afscheid van haar vriendin aan de achterkant van de auto. Dan zie je toch dat daar een paaltje staat. Of ben ik nou dom?
Zalando momenteel met stip op 1 !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven