Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Leuk, Xen, dat doet je dan weer even goed, die aandacht, toch?

Welterusten !!!
quote:Xenia66 schreef op 16 december 2008 @ 22:40:

Pop, volgens mijn verder ongelezen datingboekje...6 maanden!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Waaaaaaaaaardeloze tip vind ik dat!

Ja, we hebben het al over eerdere relaties van hem gehad, en ik weet ook al dat hij niet zo'n versierder is, dat hij niet wanhopig op zoek is naar een relatie, maar wel het knuffelen enzo mist. Maar, dat is info van een poosje geleden, geen idee hoe hij erin staat nu!

Weltrusten lieve mensjes!
Hihi ik ga miss ook zaterdag naar een gala! Straks gaan we naar hetzelfde Dat zou leuk zijn.

Misschien krijgt je 2 weken vrij wel een "grieks" tintje!

Miranda...hoe is het met jouw?
Ach, hij komt nog even speciaal op msn om me weltrusten te wensen........

Zo, nu genoeg ge-ego-post!

Xen, dat gala komt wel ineens heel dichtbij! Fijn dat je ook vakantie hebt! Denk dat het met de juffen en jij wel een drukke boel wordt de komende weken!
En VM....komt ook zomaar ineens spontaan op msn....ook niet meer gebeurd sinds tijden!

En VM vraagt gewoon of we vrijdag kunnen afspreken....nou dat kan
Na 6 maanden pas over intenties beginnen volgens het boekje? Da's wel heeeeel lang wachten zeg... pf.

Xen, volgens mij is er een mooie onderbreking van je sexloze periode in zicht

Leuk dat jullie naar gala's gaan! Ik wil ook :(
Wat leuk zo'n voorstel van VM, WM! Jeeeee!
Hij heeft het ook mega druk met werk....dus ik zeg blij dat je tijd voor mij vrij maakt dan....zegt hij: "Dat doe ik graag!"

Waarom zegt hij zulke dingen nou niet wat vaker? Zou stukken beter zijn voor gemoedstoestand van WM

Moz...ga gezellig mee! Lijkt me wel heel leuk!

Volgens mij wordt het één dolle bende als we met alle forumbabes zouden afspreken
Jaaaa!
Kan je die ene jurk die je hier wel eens hebt gepost kopen!
Jaaaaaaaaaaaa!
Worden ze steeds langer?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Hihi
Ben je melig?
Xenia : ik snap je .. Ik ben alleen even weg gebleven van dit topic omdat het stoom uit beide oren kwam door die 2 posters. Het leek mij beter om mijn ongerief even thuis af te reageren dan hier op het topic, want dat zou alleen maar een hoop gezeur opleveren.

(als je het fijne er nog van wil weten wil ik dat best vertellen, t lijkt mij misschien alleen niet erg zinvol meer )

Verder kan ik jullie net als WM niet missen ;)

Ben wat dat betreft best single topic verslaafd geworden.

WM : fijn nu niet meer zo onzeker zijn.. T komt echt allemaal goed !!
Ik ga maar eens lappietoppie uit doen zo net voor twaalfen, vind ik een mooie tijd

Thanks for the support again

Ja, ben wel soort van melig uit frustratie over die moeilijke keuzes die ik qua werk moet maken. Ik kom er gewoon niet uit wat ik nou moet doen.

PD heeft me daarnet wel enorm geholpen door een uur aan de telefoon mee te denken en me te 'ondervragen' over alles wat ik nou eigenlijk wil en kan en aankan enzo. Daardoor heb ik wel duidelijker op een rijtje dat ik nou eenmaal niet alles kan, en me niet kapot moet hollen voor opdrachtgevers. Ik moet beide partijen gaan teleurstellen omdat ik ze niet zoveel tijd kan geven als dat zij willen. En dat is gewoon best lastig voor mij. Grenzen stellen...

Vleer, ik vind het wel goed dat je de stoom even buiten het topic hebt afgeblazen, het zou er niet gezelliger op worden om nare dingen hier uit te vechten.

Trusten WM (je bent al in je bed denk ik)
Sorry, dat ik zo kom binnenvallen, maar ik snap weer niets van vrouwen. Echt, het lijkt of tegenwoordig iedereen buiten de deur eet, en openstaat voor seksuele contacten als diegene dus eigenlijk bezet is. Maar bij komt er een soort van blokkeringen als ik hoor als iemand bezet is, en aan de andere kant aangeeft dat ze zin in seks heeft. Heeft ze zin in seks dan met mij of is het gewoon iets waar ze zin in heeft om dat maar dan te roepen?

Als een vrouw je uitnodigt om samen met een vriendin van haar te eten en wat wijn en bier enzo te drinken, doet ze dat gewoon just for fun of zou er wellicht misschien iets meer in kunnen zitten? Ehm, snap ook niet zo goed wat ik wil zeggen.
Hoi matamata, grappig: je snapt zelf ook niet zo goed wat je wil zeggen, ik ook niet! Je bent uitgenodigd door een vrouw die bezet is? En je denkt dat ze sex met je wil? Zoiets?

Als reactie op je eerste stukje: Als ik zelf bezet ben, eet ik niet buiten de deur zeg maar. En ook als ik hoor dat iemand anders bezet is, ga ik daar niet aan morrelen. En voor de gein roepen dat je sex wilt is weer wat anders dan het ook echt willen en aansturen erop en katten op spek binden enzo...
Weet niet wie er verder nog wakker is, maar ik ga maar eens pitten. Morgen maar verder piekeren (en beslissen) over de zakelijke sores...

Slaap lekker allen!
Nou, eerlijk gezegd was ik verwonderd over de verhalen hoeveel mensen vreemd gaan in een relatie en ik eerlijk gezegd zelf niet snel kan vreemd gaan (tenzij met goedkeuring natuurlijk, dan is het anders - ben nu ook vrijgezel b.t.w.). A propos, is hoe kun je zien of een bezette vrouw meer van je wil? Komt er eigenlijk op neer dat ik gewoon geen signalen kan opvangen ofzo....Sorry, hier kan je ook niks mee. Weet ook niet zo goed wat ik wil zeggen. Oja, wat ik moeilijk vind is de overgang van intentie om te zoenen tot daadwerkelijk te zoenen. Hoe pakken jullie zoiets aan? Waaraan geef je te kennen dat je er open voor staat? Of pak je gewoon iemand zo op de mond? Volgt er lang eerst oogcontact? Of zeg je dat je wil zoenen? Of doe je maar gewoon mee? Of zeg je dat je seks wilt en wat gebeurd er dan?
Goedemorgen allemaal, hierbij lekker koffie en thee (sorry weet niet hoe dat moet met die plaatjes.....) en brr wat een vieze regen buiten...

Vleer, ik was het niet van plan, maar reageer toch op je laatste posting. Ik ken jou al een tijdje, dus ik weet een beetje hoe je bent, en ik wist wel dat je terug zou komen. Ben ook niet boos (nooit geweest), maar ik vind het niet ok hoe je dat nu doet. Wat Xenia, denk ik, bedoelt (en hoe ik het het ook voel) is dat je hier (in het normale omgangsleven) niet zomaar terug kan komen en

vergeten wat er is gebeurd en wat jij hebt geroepen. Want "die twee posters" die zijn hier toch ook?

Xenia noemt het onbeschoft. Ik vind het heel fair en sterk dat Xenia hier een mening in vormt en het voor anderen opneemt.

Dat hoeft ze niet te doen, maar ze doet het toch. Misschien kan je je eens verplaatsen in de ander. Los het dan bijv. achter de schermen op met die mensen met wie jij kennelijk een probleem hebt en kom dan terug, of zeg iets dat je het wellicht verkeerd hebt gezien, dan is het ook goed, maar zoals het nu gaat is niet leuk...en tja, ook al is het maar internet, we zijn allemaal mensen....
Xen, heerlijke vooruitzichten heb je voor je, feesten en vakantie!!

Mozz, succes met je beslissing !

Matamata, leuk dat je er weer bent enne...single vrouwen zijn toch veel leuker dan bezette?

Erykah, je hebt het druk zeker? Knuf voor jou

WM, leuk dat VM initiatief neemt!! Ben jaloers op je...;-)

Pop, ook lekker aan het daten!

Vleer, ik heb een paar jaar geleden ook mijn oma verloren en herken heel erg dat ik die laatste weken van haar leven ook heel veel bij haar ben geweest. Zeker doen, nu kan het nog! En het zal je herinnering aan haar straks versterken. Over de buurman, ik denk dat je niet verliefd bent op hem, anders zou je je niet zo ergeren. Toch?

Indi en de rest, even een knuf! Zal me wat beter in jullie verhalen gaan verdiepen dan ik de afgelopen tijd heb gedaan door dat harde werken...

Ik had deze week weer contact met een oude vlam. Jaren geleden werden we verliefd, maar deden er niets mee, want hij is getrouwd. Inmiddels is hij dit jaar toch gescheiden en ik heb nog altijd de stille hoop dat het ooit nog iet wordt tussen ons. Bij niemand anders straal ik zo, als ik zijn stem hoor of hem zie. En hij heeft hetzelfde. Dus wie weet........ooit......Hij woont alleen ver weg, dus we rijden niet zo even makkelijk naar elkaar toe. Binnenkort gaan we wel wat eten, hebben we afgesproken. Ben benieuwd! Na de feestdagen maar doen.....
Even snel op werk...maar ik las dit en denk dat moet ik even neerposten

Een mooie dagelijkse gedachte!

"Wanneer alles tegenzit en het lijkt of je het geen minuut langer volhoudt, geef dan vooral niet op, want dat is precies het moment dat het tij zal keren."

voor iedereen!
Hai, WM, ja ik krijg ze ook dagelijks in m'n mailbox en sommige bewaar ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven