Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:kyralon schreef op 15 september 2016 @ 22:04:

[...]

Zij zit daar voor werk gerelateerd, maar het daar fantastisch aan de foto s te zien en het weer ook. Het is hier fantastisch inderdaad. Een stuk kouder dan in Nederland, maar alsnog lekker weer en een zonnetje.
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 21:59:

[...]

Ja ik woon hier sinds drie jaar nuEn bevalt het daar om te wonen en werken?
quote:kyralon schreef op 15 september 2016 @ 22:06:

Heb net gegoogled voor ik hier op het forum kwam maar wat een mooie stad!Umeå bedoel je nu toch? Ik vind het centrum mooier dan de wijken bij de universiteit. En het deel zuidelijk van de rivier is ook erg mooi
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 21:44:

[...]

Dh en jj zijn op anoniem en terug onder een andere naam. Rb heb ik laatst nog gezien op de kinderpijler maar vecht op het momemt tegen kanker dus zal daarom wel minder online zijn. Mrs Walker weet ik niet maar volgens mij is ze recent nog online geweest.

Rb klonk als vanouds. Vrees dat het pittig voor dr is momenteel.

Dh nog niet herkend. Jolly ook niet. Blijkbaar schrijft hij nu anders.
quote:kyralon schreef op 15 september 2016 @ 22:08:

[...]

En bevalt het daar om te wonen en werken?Ja het bevalt mij super goed. Ik woon inmiddels (parttime) samen met mijn Zweedse vriend hier, dus de kans dat ik hier blijf is best groot. Blijft je dochter hier ook voor langere tijd of niet?
quote:barbaracartland schreef op 15 september 2016 @ 22:05:

Ik vind het wel jammer dat dat topic weg is. Ik ben ook een geeky mama. Ik ben ongelooflijk intelligent, sociaal volstrekt incapabel, ken alle afleveringen van The Big Bang Theory uit mijn hoofd én ik heb mijn bril met plakband bevestigd.

the big bang theory is dan weer echt hilarisch
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:08:

[...]

Umeå bedoel je nu toch? Ik vind het centrum mooier dan de wijken bij de universiteit. En het deel zuidelijk van de rivier is ook erg mooi Ja U, zij zit idd midden in het centrum
quote:OmeHenk schreef op 15 september 2016 @ 22:09:

[...]

Rb klonk als vanouds. Vrees dat het pittig voor dr is momenteel.

Dh nog niet herkend. Jolly ook niet. Blijkbaar schrijft hij nu anders.Neuj, JJ schrijft nog gewoon hetzelfde hoor .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:09:

[...]

Ja het bevalt mij super goed. Ik woon inmiddels (parttime) samen met mijn Zweedse vriend hier, dus de kans dat ik hier blijf is best groot. Blijft je dochter hier ook voor langere tijd of niet?Leuk toch, lijkt mij heerlijk, als ik ooit nog de kans krijg ben ik echt weg hier. Nee zij blijft er enkele dagen en dan weer huiswaarts, vind je familie het ook leuk dat je daar woont of missen ze je hier, je hoeft niet te antwoorden hoor
quote:kyralon schreef op 15 september 2016 @ 22:11:

[...]

Ja Umeå, zij zit idd midden in het centrumDan heeft zij een appartement op een goede/leuke plaats te pakken!
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 22:13:

[...]

Neuj, JJ schrijft nog gewoon hetzelfde hoor .Wat suf van mij dan.
quote:kyralon schreef op 15 september 2016 @ 22:15:

[...]

Leuk toch, lijkt mij heerlijk, als ik ooit nog de kans krijg ben ik echt weg hier. Nee zij blijft er enkele dagen en dan weer huiswaarts, vind je familie het ook leuk dat je daar woont of missen ze je hier, je hoeft niet te antwoorden hoorHet is gelukkig niet zo ver vliegen en ik ga elk jaar met kerst naar Nederland. En mijn familie vindt het geweldig dat ik hier zit. Zij hebben er een vakantie adres bij voor in de winter bijvoorbeeld. Je kan hier in de buurt namelijk goed skieën
quote:OmeHenk schreef op 15 september 2016 @ 22:15:

[...]

Wat suf van mij dan.Vind je? Ik mis ook weleens wissels of kom er pas maanden later achter. Ik vind het niet suf hoor.
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:16:

[...]

Het is gelukkig niet zo ver vliegen en ik ga elk jaar met kerst naar Nederland. En mijn familie vindt het geweldig dat ik hier zit. Zij hebben er een vakantie adres bij voor in de winter bijvoorbeeld. Je kan hier in de buurt namelijk goed skieën Ja dat kan ik mij heel goed voorstellen dat zij dat heel fijn vinden om bij jullie langs te komen en te verblijven, heerlijk!
Spreek je inmiddels Zweeds?
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:16:

[...]

Het is gelukkig niet zo ver vliegen en ik ga elk jaar met kerst naar Nederland. En mijn familie vindt het geweldig dat ik hier zit. Zij hebben er een vakantie adres bij voor in de winter bijvoorbeeld. Je kan hier in de buurt namelijk goed skieën Dan heb je teminste echt winter ik hoop dat we dit jaar een pak sneeuw krijgen.
quote:kyralon schreef op 15 september 2016 @ 22:37:

Spreek je inmiddels Zweeds?Ja. Na drie jaar mag dat ook wel. Het gaat echt snel hoor. Na een half jaar kon ik al een aardig woordje Zweeds praten en verstaan kon ik helemaal.
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:38:

[...]

Dan heb je teminste echt winter ik hoop dat we dit jaar een pak sneeuw krijgen.Hier gaat het vast wel sneeuwen. Vorige winter was het - 28 met een flinke pak sneeuw. Dat was echt leuk
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 22:20:

[...]

Vind je? Ik mis ook weleens wissels of kom er pas maanden later achter. Ik vind het niet suf hoor.Ik mis wissels ook altijd
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:39:

[...]

Hier gaat het vast wel sneeuwen. Vorige winter was het - 28 met een flinke pak sneeuw. Dat was echt leuk Heerlijk! Ik hou van de winter
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:38:

[...]

Dan heb je teminste echt winter ik hoop dat we dit jaar een pak sneeuw krijgen.Omdat je het op wintersport zo leuk vond .
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 22:41:

[...]

Omdat je het op wintersport zo leuk vond .Ik ga volgend jaar februari weer op wintersport naar Zwitserland
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 22:41:

[...]

Omdat je het op wintersport zo leuk vond . Het is hier geen wintersport hoor, maar gewoon door de sneeuw naar werk lopen en boodschappen doen enz
We hebben hier wel vierdubbele ramen tegen de kou. Is ook wel nodig hoor
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 22:20:

[...]

Vind je? Ik mis ook weleens wissels of kom er pas maanden later achter. Ik vind het niet suf hoor.

Hij viel mij toen wel op.

Ik haal er nu ook weer een paar door elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven