Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de nwe Linda. binnen dus ga zo ook naar de mand.
Drek staat in de Linda. en is grappig
Hoi!

Hoe is het met iedereen? En met de 'januaribeebjes' en hun broertjes en zusjes?

En met de zwangere mama's?

Lees wel regelmatig mee hoor, blijf op de hoogte van jullie.

Iedereen al in de kerststemming?

Kokos fijn dat het zo goed gaat met Tim! Lekker dat hij doorslaapt! Jammer he, die opmerkingen die impliceren dat een thuisblijfmama de hele dag koffiedrinkt en soapies kijkt.

Enka alweer richting de 25 weken! Wat gaat dat snel! En hoe bevalt het getrouwde leven? Lekkere fantasie heeft je kereltje, ist nog steeds zo'n klimaapje?

Mal voor jou een dikke knuffel meid, denk vaak aan je/jullie

Beterschap voor jou en je manneke!

Suze voor jou ook een knuffel! Hoop ook op goed nieuws voor jou en je vriendinnetje!

Amalia begrijp ik het goed? Gaan jullie een ander baasje voor de hond zoeken? Moeilijk!

CG is je meisje alweer wat beter?

Oh het is alweer later dan ik dacht! Wil beetje op tijd naar mandje toe. Ik ben sinds 2 weken weer aan het werk! 20 uur per week doe ik de administratie/boekhouding van een klein bedrijf hier in mijn woonplaats. Bevalt super, echt lekker om weer te werken! Wel wennen om s'ochtends 2 dametjes in de kleertjes en mezelf klaar te maken maar het went.

Verder ben ik bezig dingen te regelen, vandaar ook dat ik nu werk. Sta al bijna 4 maanden ingeschreven en hoop dat het niet lang meer duurt. Erg moeilijk en verdrietig en kan het vaak nog niet bevatten. Had gehoopt op een wonder maar dat gaat dus niet geschieden. Ik kan het niet alleen, ik ben moe van het hopen en vechten. Ik zie er als een berg tegenop maar soms zie er ook naar uit. Vreemde situatie en ik hoop van harte dat jullie er nooit in terecht komen.

Met de meisjes gaat het super! Shanna slaapt nu ALTIJD bij mij en het kan me niet schelen wat men erover zegt. Als ze 16 is doet ze het vast niet meer. Toch????????? Enniwee, ik vind het heerlijk en Shanna ook.

Helena groeit als kool en is zooooooooo lief! Echt ik heb er geen kind aan. Ze zijn ook gek op elkaar en Shanna is echt haar grote zus. Ze zegt vaak 'Helena Shanna's kleine zussie'. En Shanna is mama's grote meid. De peuterspeelzaal vindt ze helemaal leuk en ze komt nu telkens met knutselwerkjes thuis. Ze heeft ook echt een topjuffie.

Oja en ik heb zelf een autootje gekocht! Blikkie heet ie! Tis een rood Altootje uit het jaar nul maar het is echt superhandig! Man werkt nu van 12 tot 12 dus die heeft de auto steeds mee. Kan ik toch lekker flierefluiten en mezelf redden.

Hm ik blijf maar doortikken... Ben ik nu ook stiekem een Tjaxx?

Ik ga naar mn meissie toe.

Welterusten allemaal!

ben al weer 2 uur wakker want Jonathan wil niet meer slapen. Ik om half 2 eruit om drinken te geven en een zetpil etc en naast Jonathan gaan liggen, ben ik net uit zijn kamer gegaan omdat ik zo moe ben omdat hij maar niet wil slapen. Gaat vent ook nog eens tekeer tegen me dat hij niet slapen kan, terwijl ik zwaar mijn best doe om hem te ontlasten in de nacht.

Ik durf nu ook niet meer te gaan slapen want als ik nu in slaap val en er gebeurt wat met Jonathan dan ben ik niet alert genoeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Shit Mal... Hoe is het nu? Heb je toch nog ergens wat slaap kunnen pakken? Thuiszorg er vandaag? En anders iemand bellen die bij je komt zodat je even kunt slapen? Dus dat je er wel bent voor Jonathan?
Mal, :hug:! Ik hoop dat je nu wel slaapt? Tja, mijn man kan er ook niet zo best tegen als hij 's nachts uit zijn slaap gerukt wordt, maar dat maakt het niet leuker als je zelf ook moe bent en je best doet om kind weer slapend te krijgen. Zelf al weer wat opgeknapt?

Noosje, ik begrijp dat man en jij uit elkaar gaan? Naar hoor. En lekker toch samen slapen, als Shanna en jij er goed bij doen. Ik vind het ook nooit erg als Max 's nachts wakker wordt en lekker bij ons wil liggen.

Amalia, jij ook een . Ik heb gelukkig nooit een miskraam gehad, maar in het begin vroeg ik me weleens af hoe dat dan ging. Of je het dan uit de wc moest vissen, of doortrekken, dat leek me ook weer raar. Nou ja, ik ben blij dat ik het nooit mee heb hoeven maken.

Suus, nog ergens een fotootje van je badkamer kunnen vinden?
Bridge, zie ik je zondagochtend nog bij Roos?
Mal, hoe is de rest van de nacht gegaan lieverd?

Tjaxx, ik was haar haast vergeten Noos

Goed dat je nu voor jezelf en je dochters hebt gekozen. Weet man er al vanaf trouwens? Sterkte de komende tijd iig!
Goeiemorgen,

Zo het is weer gezellig op de psyche pijler. Jeetje lekker hoor op de vroege morgen. ( ehh niet echt vroeg meer nu)

Ik ga maar even jullie gezellige verhalen lezen, misschien word ik daar wat blijer van.
Nou de rest van de nacht was ook ruk. Ik heb opgezeten tot 5 uur, toen viel Jonathan in slaap. Die was steeds aan het keten vannacht, niet huilen hoor, want dan laat ik hem niet alleen. Dus toen ben ik weer naast hem gaan liggen en toen werd hij weer wakker van een hoestbui, en heb ik hem bij mij gelegd en toen hebben we van 6 tot 9 geslapen. Pfff, brak! Lag net wel een briefje van M met sorry. Ik snap het ook niet hoor, ik doe het verschonen etc alleen terwijl ik zelf ziekig ben, ik ga naast Jonathan liggen zodat hij door kan gaan slapen, doet hij de babyfoon niet uit. Tja, dan kan ik er ook niks aan doen dat hij wakker ligt.

Ik verwacht nu wel een bos bloemen op zijn minst van hem

Nu is de thuiszorg er gelukkig, die doet Jonathan in badje. Maar hij is niet zo blij dat ze er is (extra eenkennig als hij ziek is).
Star, heb je al een nieuwe rug gehaald in het ziekenhuis?

Gister was ik in de hema( sorry Jinny ) en daar stond zo'n batterijenbak, waar je lege batterijen in moet doen. Vraag Tobias wat dat is, dus ik zeg, daar moeten batterijen in. Zegt hij, ja anders doet ie het niet. Hihi..

Suze wat verdrietig voor je vriendin. En 12 weken is best ver voor een miskraam, toch?

Haha die Lianne met haar kusjes. Schattig Hoe is het met Tim? Alles goed?

Compu gaat het alweer wat beter met Compumeis?

Mal wat vervelend dat jullie weer ziek zijn Balen hoor. Ik hoop dat Jonathan snel opknapt.

Haha Amalia, die reclame is echt irritant. Hier ook nog een vent die hem leuk vindt. Hij kreeg van de week een smsje van zn broertje. Fons heeft een poliep op zn l*l. Nu kan hij nie n**ken nie...

Duhhh..
Mal, ik kan begrijpen dat je boos bent. Jij doet zo je best, terwijl je zelf ook niet fit bent.

Tss.. dat wordt dan een grote bos bloemen én een mooi kerststuk ( ofzo )
Noosje, leuk weer wat van je te horen.

Niet leuk dat jullie uit elkaar gaan, maar zo te horen een goede beslissing.

En gefeliciteerd met je Blikkie. Leuk

Enka fijn dat het weer beter gaat met je bekken! Hoe is het met ? Nog steeds leuk?
Noos, wat verdrietig dat jullie toch uit elkaar gaan. Blijf je wel in U wonen of ga je elders zoeken. Sterkte meid! Maar je komt er vast beter uit.

Klinkt heerlijk die meiden van jou!

Mal, wat naar!! Arme Jonathan en arme jij. Tja vent boos.. ach de wegen van een man zijn niet te volgen af en toe. Een briefje met Sorry zou hier al een mijlpaal zijn Zou ik meer koesteren dan bloemen. Weet je wat: kopieer dat briefje en hang het overal op in huis en onder zijn kussen enzo haha. zodat hij het overal ziet als hij in huis is!

Nou, hier een heel stuk in het bos gelopen met de hond en Berend. Zondag gaat hij al weg Ben verdrietig maar het voelt ook wel heel goed. Het is echt een leuk stel en precies wat voor Bomba. Hij gaat daar echt zo gelukkig worden. Ze stonden te juichen toen ik belde dat hij zou komen. Dat is toch heel fijn? En hij gaat eerst op proef een maand of 2 mnd. We hebben dus een escape.

Goed, ik ga de was vouwen, ligt me al 3 dagen aan te kijken. En ik ruik een poepbroek geloof ik....
Mamax, dank voor je knuffel. Maar het is zo lang geleden. Ik heb nu 2 prachtige kinderen. Ik kan er nu wel normaal over praten en het heeft echt een plek.

Lief kan er nog wel heel verdrietig over worden, vooral om de pijn die ik had en dat hij er toen niet altijd was (wat ik hem nooit kwalijk heb genomen).

Ik heb het afgesloten hoor gelukkig. Maar ik wens het idd niemand toe! Blij dat jij het nooit heb mee hoeven maken!
Mal, CG heeft ook keelontsteking.

Heeft J. ook zo'n pijn of gelukkig niet?

Sterkte met de vermoeidheid!
Hey Malletje, gefeliciteerd meid! Je gaat samen met Livre en Feliciaatje aan kop voor de titel forummer van de maand!

Cg, beterschap meisje!
Amalia, blij dat je het een plek hebt kunnen geven. Toch lijkt me dat ook de zwangerschappen van Laurens en Berend en een eventuele derde in het begin extra spannend zijn.
quote:mamax schreef op 18 december 2008 @ 14:06:

Hey Malletje, gefeliciteerd meid! Je gaat samen met Livre en Feliciaatje aan kop voor de titel forummer van de maand!

Oja! Kunnen wij stemmen ergens? Leuk zeg!
quote:compu schreef op 18 december 2008 @ 13:50:

Mal, CG heeft ook keelontsteking.

Heeft J. ook zo'n pijn of gelukkig niet?

Sterkte met de vermoeidheid!Arme CG-tje! Jonathan heeft een heel naar hoestje en wil niet zo graag eten. Dus ik denk wel dat het pijn doet. Knuf voor je meisje
quote:mamax schreef op 18 december 2008 @ 14:06:

Hey Malletje, gefeliciteerd meid! Je gaat samen met Livre en Feliciaatje aan kop voor de titel forummer van de maand!Waahaa, dat meen je niet zeg!
Moeten ze wel mijn naam goed schrijven he! Het is geen Maleficient natuurlijk.
Doen ze collectief verkeerd
Enka, wat fijn dat die bekkenfysio je zo heeft geholpen zeg! Helemaal super.

Kokos, wat vervelend dat die rechtszaak zoveel tijd en energie kost. Ik hoop dat je ouders het winnen!

Noosje, fijn om je weer te lezen. Ik hoop dat je snel je eigen leventje weer op kan pakken. Lijkt me heel moeilijk om zo samen te moeten leven terwijl je weet dat het over is. Fijn dat je meisjes zo'n steun zijn in deze moeilijke tijd en dat je een eigen blikkie hebt! Hoe is het met je paard eigenlijk, heb je die nog wel kunnen houden?

Star, hoe gaat het nu op je werk. Lukt het al beter om de deur dicht te doen als je naar huis gaat?

Suus, echt naar voor je vriendin. 12 weken, dan denk je al dat je save zit, qua 1e trimester.

Amalia, fijn dat die andere mensen zo leuk zijn met Bomba. Hebben zij ook kinderen?
Ik zei gisteren nog tegen Juud dat er een vloek ligt over ons etentje want we hebben al 3 woensdagen afgesproken en afgebeld! Maar ja, is alleen maar goed voor Juudman want ik heb een heel calorierijk maaltje in mijn hoofd zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven