Geld & Recht alle pijlers

Verhuisbedrijf

20-09-2016 17:29 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een idee hoe duur het is om een verhuisbedrijf in te huren?

Het gaat om het versjouwen en vervoeren van grote meubel stukken.

Ik heb al een aantal offertes aangevraagd maar daar gaan weer een paar dagen overheen voor ik antwoord heb.

Geen geduld...

Alvast bedankt voor het meedenken!
aan het typen......
quote:Fraulein_Maria schreef op 20 september 2016 @ 18:03:

Duidelijk!

Dan op zoek gaan naar een Sjaak-aan-haak met z'n bestelbus?

Of een ploegje studenten die voor 11 kratjes pils het klusje willen klaren?

Niet zo profi als een verhuisbedrijf, maar stukken goedkoper.Weinig studenten die voor een kratje bier van een tientje, zich een halve dag een breuk gaan sjouwen aan andermans meubels
quote:gizzmo-returns schreef op 20 september 2016 @ 17:59:

[...]

Een paar honderd euro lijkt me erg weinig voor een hele verhuizing?Wij waren een paar maanden geleden € 750,- kwijt voor een complete verhuizing binnen de stad, waarbij we zelf alles hadden ingepakt. Demontage en montage van meubels, lift, verhuiswagen, dozen en 3 verhuizers was inbegrepen. Blij dat we dit hebben laten doen.
Love is the meaning of life
Wij waren geloof ik rond de 600,- kwijt voor de complete inboedel. Verhuizing binnen het dorp.
Voor een appartement met van ongeveer 80m2, 2 slaapkamers. Verhuizing binnen een straal van 500 meter waren wij 1000 euro kwijt voor alles inclusief het inpakken van de dozen en 800 euro als we zelf alles zouden inpakken.
Ik heb ook meerdere goede ervaringen met de meubeltaxi ( wel 1x kwam de chauffeur te laat, maar dat werd gecompenseerd). Verder zijn ze goed, scherp geprijsd en zit er in het bedrag ook een chauffeur die tevens sjouwfeur is.
ik was 1000 euri kwijt voor verhuizing 53 vierkante meter op driehoog (tillift nodig)naar 12 kilometer verderop.Zelf in- en uitgepakt
Ik was 40 euro kwijt voor een verhuizing. Binnen 2 uurtjes gedaan.

Nu ga ik weer verhuizen en het kost 20 euro per uur. En hij helpt met het in en uitladen en zet alles thuis af.
quote:Frikandellekuh schreef op 20 september 2016 @ 17:54:

[...]

hahaha miscommunicatie!

Er zijn meubels gekocht via marktplaats. Deze moeten dus opgehaald worden en weer afgeleverd worden. Het zijn dus maar een aantal itemsNogmaals: meubeltaxi!! Die kan je eventueel ook delen met anderen voor marktplaatsaankopen (als er bv twee klanten een kast en een bank uit Groningen willen laten ophalen).
quote:Veeanne1 schreef op 20 september 2016 @ 20:38:

Ik was 40 euro kwijt voor een verhuizing. Binnen 2 uurtjes gedaan.

Nu ga ik weer verhuizen en het kost 20 euro per uur. En hij helpt met het in en uitladen en zet alles thuis af.Wat goedkoop!Waar? Wie?
quote:miedo schreef op 20 september 2016 @ 22:00:

[...]

Wat goedkoop!Waar? Wie?Dat wil ik ook wel weten ja!
aan het typen......
quote:granny71 schreef op 20 september 2016 @ 17:38:

Ik was €1800,- kwijt.

Ene dag werkelijk alles inpakken, huis leeghalen incl meubels uit elkaar schroeven indien nodig.

In het nieuwe huis (8 hoog, kleine lift) werd alles door een buitenlift naar boven gebracht.

Bedden en andere meubels in elkaar en op hun plek gezet.

Heel veel geld maar het was de enige niet traumatische verhuizing in mijn leven.Klinkt goed en voor zoveel werk eigenlijk niet duur.
quote:Frikandellekuh schreef op 21 september 2016 @ 00:28:

[...]

Dat wil ik ook wel weten ja!Lijkt me gewoon een bekende of een beunhaas. En weinig inboedel van Veeanne
Meubeltaxi ook maar een aanvraag verstuurd.

Lijkt inderdaad wat goedkoper.
aan het typen......
In Utrecht zit MijnStudent, die doen volgens mij ook verhuizingen. Zitten misschien ook in Rotterdam of zijn bereid ook naar Rotterdam te komen?
quote:miedo schreef op 20 september 2016 @ 22:00:

[...]

Wat goedkoop!Waar? Wie?In amsterdam! Ik ga niet iemand zijn prive gegevens erop zetten. Dus bij interesse een pb. Ik heb hiervoor ook andere "verhuis" bedrijven gebruikt via mp. Ook ongeveer hetzelfde tarief tussen de 20-35 euro per uur.
495 voor een grote spullen verhuizing binnen dezelfde woonplaats. Ze kwamen met 4 man, 2 kleine vrachtwagens en een lift.

Van 3 laags naar 4 laags woning, inboedel van een heel gezin.

Begonnen om 9 uur, waren rond 14 uur klaar, incl lunchpauze.. In de tussentijd hebben mijn man en vader met 2 auto's de dozen etc gedaan en ik de mannen gecoördineerd (hou daar wel rekening mee, of je moet een super duidelijk overzicht maken van wat waar moet komen te staan, ik kon echt niks doen want werd elke keer gevraagd wat waar moest).

Beste 495 ooit uitgegeven. Reed 's avonds door de oude straat, even verderop waren ze ook aan het verhuizen en stonden ze elkaar nog uit te vloeken terwijl een kast totaal niet paste in de gehuurde boedelbak.
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven