Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Wel goed dat je zelfinzicht hebt en het ook toegeeft.

Kijk, zo'n opmerking is gewoon niet leuk als je net gevoelens voor iemand gaat krijgen, maar misschien bedoelde hij het niet verkeerd en kwam het er gewoon lomp uit.

En dat je even wat afstand neemt lijkt me niet verkeerd. Gewoon weer even orde op zaken stellen voor jezelf.

Ik persoonlijk zou dat niet tegen hem zeggen. Ik zou het dan anders brengen, het woord afknappen vind ik gelijk zo beladen. Dan denkt hij misschien ook 'ja sorry, het was misschien lomp maar ik was gewoon moe'.

En je weet ook niet waarom hij zei dat het rustig aan wilde doen, misschien is hij wel erg onzeker op dit gebied en is het een vorm van zelfbescherming.

Maar kan me heel goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van 'dan blijf maar lekker thuis, je hoeft het niet op mij af te reageren'.

Maar aan de andere kant kun je ook denken 'hij was moe, zat niet lekker in zijn vel maar hij wilde me toch graag zien'.

Laat het even zijn gangetje gaan en denk er rustig en rationeel over na. Als ik ergens emotioneel over ben dan ben ik echt een queen in dramatiseren, dus nu wacht ik altijd met acties/ uitspraken totdat ik weer nuchter denken.
Dank je keuken, het klopt helemaal wat je zegt.

Dit was de 1e x dat het even wat minder leuk was omdat hij even een mindere dag had.

Dat hebben we allemaal wel eens, om daar meteen boos en beledigd om te worden, dat is denk ik niet heel erg handig .

Wel naar dat ik er toch zo onzeker van wordt, maar ja dat is mijn probleem, niet dat van hem.
You're welcome

Ik snap je gevoel echt maar al te goed. Ik zou ook al helemaal in de stress schieten door onzekerheid en gaan lopen denken etc. En ik kan in 'the heat of the moment' als ik echt overloop dingen zeggen waar ik achteraf spijt van krijg. Dus vandaar dat ik wijselijk mijn mond hou en het even laten bezinken.

En iedereen heeft zo zijn kuren. Niemand is 100% perfect! En geef het over een tijdje of wanneer het ter sprake komt gewoon aan dat je van zulke dingen onzeker wordt. Hoeft niet beladen te zijn, hou het luchtig.

Tis gewoon lastig. Ik ben nog altijd op zoek naar de handleiding 'hoe krijg je een perfecte man/date/relatie', maar ik vrees dat die niet bestaat.
En als je even wat afstand wil, nou prima toch! En vergeet de leuke dates niet die je met hem hebt gehad. Als emoties de overhand nemen dan worden de postieve kanten helaas soms vergeten.
Ja pcies.

Ik ben inmiddels erg blij dat ik gister niet geapt had.

Ben er wel achter waar ik mee zit.

Hij had een bepaalde opmerking gemaakt (over niet te hard van stapel lopen e.d.) waar ik over was gaan twijfelen

en conclusies getrokken heb. (en daar werd ik onzeker van, niet direct van zijn opmerking )
Soms maken we rare conclusies na aanleiding van een simpele opmerking. Doet iedereen denk ik wel eens. Is ook niks mee mee, daar ben je mens voor. Moet uiteraard niet je leven gaan bepalen, maar dat is met alles zo.

Ik heb de hele middag gewacht op de pakketjesmeneer. Heb een hekel aan wachten maar hij is toch gekomen
joejoo heb weer een hoop gemist .. mannen hoofdpijn zijn ze gewoon even met rust laten Alice ookal is het moeilijk ik ken het (loslaten dan)

ik moet ook ff zeuren morgen is me laatste vakantie dag wil absoluut hniet niet niet naar me werk vrijdag, wordt nu al chagerijnig als ik er aan denk.
Kan ik me voorstellen Nijn. Wat is vrijdag een rare dag om weer te beginnen na de vakantie?
Thnx girls.

Was echt niks de hand hoor.. had weer eens te snel conclusies getrokken.

Ik had tot 17 u gewerkt, de kortste weg naar huis is langs zijn toko.

Ik had geen zin om om te lopen dus met knikkende knieeen langs hem, stiekem hopend dat hij binnen bezig was .

Mooi niet, hij stond buiten te praten met iemand, ziet mij lopen, kijkt me lachend aan en zegt me gedag, ik doe hetzelfde.

Dames, ik had dit totaal niet verwacht, ik kan het niet meer ontkennen, geen idee of wanneer en hoe ik hem dat zeggen moet, maar ik ben verliefd
Joh Alice.. dat hadden we nog niet in de gaten haha spat zowat van het scherm af!

Lekker toch dat gevoel lekker dromen over hem en zwijmelen

Alleen jezelf niet gek gaan maken met rare conclusies
en wie had dat niet in de gaten/zat vet in ontkenning?

Juist, ik zelf...

Weet nog ff niet wat ik ermee moet...
Ja baas nee baas goed baas
Hahaha gewoon lekker genieten ervan!!
nee dat hadden we idd niet door

ik dacht eigenlijk dat ik pas volgende week weer moest beginne, maar nee *zucht* ik ben geen fan van me baan en dat is nog zwak uitgedrukt
wann is de bruiloft
Zeg schiet je gauw op....

Ben waarschijnlijk de komende tijd eerst in gevecht met mezelf of ik het hem ga vertellen ipv te wachten tot 2065 of hij het gaat zeggen...
Trek in ieder geval een leuk jurkje aan wanneer je dat doet. Dat kan nooit kwaad, tomboy
im kidding darling
quote:Amand schreef op 21 september 2016 @ 23:22:

Trek in ieder geval een leuk jurkje aan wanneer je dat doet. Dat kan nooit kwaad, tomboy

Tijdens het gevecht met mezelf ? Zal vast helpen...

Nee das idd misschien best wel een goed idee.... thnx Amand.

Ik laat hem voorlopig even met rust, denk dat het nu even te snel is.

Als hij weer initiatief neemt en het voelt goed.....

Op dit moment voel ik me best wel rustig, ik heb natuurlijk niks te verliezen.

Maamden afwachten/niks zeggen/afwachten tot hij het ooit zegt was ik eerst van plan maar dat schiet niet op. Ik ben geen 12 meer.
Jurkje is een goed plan! Goede tip van ons nieuw lid

En nee.. met maanden wachten of wachten tot hij erover begint heb je niks aan. Hij denkt misschien hetzelfde.

Zoals je zelf al zegt, je hebt niets te verliezen.
jurkjes zijn altijd een goed plan

ben het met keuken eens
Nijn
Meeehhh... ik heb zo geen zin in dit gedoe

*kruipt voorlopig ff in haar coconnetje, zonder jurkje*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven