Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zondag 25 september 2016 om 11:45
hahah je had sowsio al gewonnen lag er pas om 01.00 in
ik wordt gestoord van me kat vannacht ontpopte hij zich tot een soort terror cat, werd wakker omdat meneer besloot om boven op me gezicht tegaan zitten, schrok me dood en vervolgens 4 uur later ging steeds kopjes geven in me gezicht en me toen in me pols happen. denk dat ik hem maar voortaan ga opsluiten in de keuken
ik wordt gestoord van me kat vannacht ontpopte hij zich tot een soort terror cat, werd wakker omdat meneer besloot om boven op me gezicht tegaan zitten, schrok me dood en vervolgens 4 uur later ging steeds kopjes geven in me gezicht en me toen in me pols happen. denk dat ik hem maar voortaan ga opsluiten in de keuken
zondag 25 september 2016 om 14:08
Nou die van mij spoort echt niet, niet meer te redden, nog niet door Sigmund Freud.
Van de week tijdens etenstijd: sla had ik gemaakt, er lag op het aanrecht een biefstukje naast. (Katten zijn zoals jullie weten vleeseters)
Wat jat die psycho: blaadjes sla, die biefstuk heeft ze links laten liggen .
(Ze lust uiteraard wel vlees, ze is meer een vuilnisbak...)
Maffe kat ook...
Van de week tijdens etenstijd: sla had ik gemaakt, er lag op het aanrecht een biefstukje naast. (Katten zijn zoals jullie weten vleeseters)
Wat jat die psycho: blaadjes sla, die biefstuk heeft ze links laten liggen .
(Ze lust uiteraard wel vlees, ze is meer een vuilnisbak...)
Maffe kat ook...
dinsdag 27 september 2016 om 10:02
dinsdag 27 september 2016 om 10:13
Aaahhh nee... katten zijn maf maar zoooo leuk...
Dormouse: die tijd breekt voor mij ook aan/is al aangebroken.
Best ook leuk, een nieuw huis helemaal naar jouw zin maken maar ook ik zal blij zijn als het voorbij is...
(En daar verheug ik me erg op, leuk huis in een superleuke buurt!! En weer een bad, jeeeuuhhh )
Dormouse: die tijd breekt voor mij ook aan/is al aangebroken.
Best ook leuk, een nieuw huis helemaal naar jouw zin maken maar ook ik zal blij zijn als het voorbij is...
(En daar verheug ik me erg op, leuk huis in een superleuke buurt!! En weer een bad, jeeeuuhhh )