Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2016 @ 20:13:

[...]

Heb vriend even laten lopen voor mijn telefoon en alsnog alarm geslagen Slim! De mijne zit in bad. Sneu om hem dan daarvoor naar beneden te laten komen.
Life is short. Eat dessert first.
Oeps sorry.

Gelukkig werkt de app service
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2016 @ 20:24:

[afbeelding]Ja je hebt mooi een ban voorkomen hier, stom ook natuurlijk van mij.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2016 @ 20:24:

[img]http://www.sherv.net/cm/emoticons/jobs/ ... oticon.gif[/img]Wat een leuke! Mijn pa was brandweerman, die zou hem leuk vinden.
quote:Goede-Fee schreef op 25 september 2016 @ 20:01:

[...]

Volgens mij viel dat wel mee. En vind het ook liggen een waarom en wie het doet. Inkie is een lieverd.Oh das aardig
Haha die fouten maken wat betreft nicknames is ook echt iets voor mij
Wat flauw dat dat masturbatie topic van Rick weggehaald is al.

Ik zat hem net te schrijven dat wij, van viva, elke avond een masturbaasieuurtje hebben. Dat we dan allemaal virtueel tesamen komen en elkaar dan achteraf vertellen hoe het was enzo.

Maarja. Toen was ie al weg.
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 25 september 2016 @ 19:50:

Leo, ik hoop dat die opmerking van Blondie je niet teveel raakt, is echt niet nodig, die vrouw leeft nog in 1850 ofzo. Save, beetje hard, maar ik begrijp wel waarom je dat schreef. Blondie heeft een schrijfstijl die heel intolerant overkomt, maar misschien bedoelt ze het minder streng dan ze schrijft?Was niet eens zo hard bedoeld, ik snapte alleen niet wat het ene met het andere te maken had. Heb ondertussen ook al wat haatmail mogen ontvangen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Dat vind ik dan weer wat overdreven zeg haatmail.
quote:SaveAngie schreef op 25 september 2016 @ 20:44:

[...]

Was niet eens zo hard bedoeld, ik snapte alleen niet wat het ene met het andere te maken had. Heb ondertussen ook al wat haatmail mogen ontvangen.

Tip: geen printscreen op het mod topic plaatsen

Mailen mag wel maar moet een keer of 3 omdat de mail vaak niet aankomt daar.
Tja, dat gemixte kindjes (mijn kindjes) toch maar doel tot discriminatie zijn daar hebben we het verder maar niet over...
Al was je opmerking niet erg tactvol, het feit dat hij overleden is doet natuurlijk niks af aan de manier hoe hij erin stond...
Jij hebt prachtige mixen Ange. Niks aantrekken van mensen die te dom om te poepen zijn.
quote:BridgetteDubois schreef op 25 september 2016 @ 20:53:

Al was je opmerking niet erg tactvol, het feit dat hij overleden is doet natuurlijk niks af aan de manier hoe hij erin stond...

Juist dat.

Het was voor mij te persoonlijk. Degene die vaker met mij schrijven weten dat ik nooit op de man speel.

[...]

Was niet eens zo hard bedoeld, ik snapte alleen niet wat het ene met het andere te maken had. Heb ondertussen ook al wat haatmail mogen ontvangen.Echt? Wat onzettend laag om dan haatmails te versturen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2016 @ 20:55:

Jij hebt prachtige mixen Ange. Niks aantrekken van mensen die te dom om te poepen zijn.Dank je Puss
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2016 @ 20:50:

[...]

Tip: geen printscreen op het mod topic plaatsen

Mailen mag wel maar moet een keer of 3 omdat de mail vaak niet aankomt daar.

Goede tip. En vooral niet te vaak vragen of ze nog naar die mail hebben gekeken in het modtopic. Is ook een ban waard weet ik uit eigen ervaring.

Knettergekke forummers zitten erbij.
quote:ZombieQueen schreef op 25 september 2016 @ 20:56:

[...]

Echt? Wat onzettend laag om dan haatmails te versturen.Dat was ze niet zelf hoor.
quote:SaveAngie schreef op 25 september 2016 @ 20:58:

[...]

Dat was ze niet zelf hoor.Oh dat had ik door hoor.
quote:SaveAngie schreef op 25 september 2016 @ 20:55:

[...]

Juist dat.

Het was voor mij te persoonlijk. Degene die vaker met mij schrijven weten dat ik nooit op de man speel.Voor mij is het niet persoonlijk en toch viel ik er ook over. En ik denk iedereen.
Die andere engerd uit dat topic?. Die van beneden de rivieren?
quote:Goede-Fee schreef op 25 september 2016 @ 21:00:

Die andere engerd uit dat topic?. Die van beneden de rivieren?Nee, nog een andere.

[...]

Was niet eens zo hard bedoeld, ik snapte alleen niet wat het ene met het andere te maken had. Heb ondertussen ook al wat haatmail mogen ontvangen.Jakkie Save, wat naar. Als mensen iets willen zeggen, zeg het dan gewoon open en bloot. Haatmail via pb vind ik zo laf.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2016 @ 20:55:

Jij hebt prachtige mixen Ange. Niks aantrekken van mensen die te dom om te poepen zijn.En dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven