Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik ga hem even opzoeken, wait a moment please....
Loretta is De Mol. Punt.
Haringbonbons

Loretta is De Mol. Punt.
Haakje eraan en ze kunnen zo de boom in, mocht het inderdaad niet zo smakelijk zijn!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb besloten niets te doen met kerst dus dat wordt 1e kerstdag bij m`n moeder en de rest van de dagen friet

Ciao bella`s
http://www.ah.nl/recepten...shtype=brood%2Fsandwiches

Dit is ook lekker simpel en van te voren al klaar te maken voor de borrel...

* past boodschappenlijste weer aan *
Loretta is De Mol. Punt.
Hmm... vind het er vies uitzien.

Zelfs voor in de boom

Frietjes zijn lekker! Als je naar de Mac gaat, krijg je een kerstbal (zag ik net op de reclame).
Peas on earth!
Ik heb afgelopen dinsdag al bij BurgerKing gelunched. Ik hoef dus even niet meer!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb geen inspiratie voor kerst. Mijn hoofd is vol met alllle 4 gangen mét bergen bijgerechten voor mijn kerstdiner met m'n kookclbje morgen. Daarna pieker ik wel even verder over kerstreceptjes.
Peas on earth!
Wat ga je allemaal maken?
Loretta is De Mol. Punt.
Groepje bestaat in totaal uit zes personen, en iedere keer koken we met z'n tweeën/drieën.

Morgen:

- amuse (courgetterolletjes)

- voorgerecht (heldere champignonnensoep)

- hoofdgerecht (rollade, groenten, salade, etc)

- nagerecht (die gebakken bananen)

Heb receptjes geprint, dus morgenmiddag met z'nt weeen de boodschapjes doen, voorbereiden en dan komt de rest rond 18.00 uur\.
Peas on earth!
Peas on earth!
Hmmm hij hoorde te bewegen, want dan issie nóg erger
Peas on earth!
Ik zie helegaar niks
Ook geen kerstman en twee rendieren?
Peas on earth!
Ik mocht van mezelf tot 10.00 uur internetten....
Peas on earth!
Mislukt

Maar nu móet ik wel, want nog 1001 dingen te doen.... grmpffzuchtsteunkreunmopperzeur
Peas on earth!
Euh... nieuwe meisje gezien hiernaast?
Peas on earth!
Djies, wilde het net gaan schrijven.
Pfff... stomme foto. Ik snap niet dat áls ze dan een iets minder graatmager model nemen, dat ze haar dan zó aankleden dat ze er alsnog Te Dik uitziet (want mouwen knellen haar armen af), terwijl ze er in andere kleding hartstikke leuk uit zou zien. Het is het weer niet. Helemaal niet zelfs.

En NU ga ik iets doen, want dan hoef ik ook niet tegen deze foto aan te kijken. Dank Viva
Peas on earth!
Snap ook niet dat een fotograaf en een stylist (zo stel ik het me dan voor) echt gedacht hebben: "Ja, deze foto is het! Perfect!" Maarrrrr.... de pumps zijn geweldig! Ik wil ze! En de stoel ook, trouwens.

Hup Erwt, aan de slag. Jij krijgt eters! Menu ziet er trouwens erg lekker uit. Veel plezier alvast!

Haai Star!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa, die schoenen zijn gaaf! En stoel is leuk. Ik had zo'n bank (driepersoons) en dan in rood velours. Echt geweldig!

En ja, boven is alles aan kant, was opgeruimd, nieuwe was opgehangen, afwasmachine ingeruimd, nu hier even poetsen.
Peas on earth!
Whoehahaha die meid hiernaast
Erwt al druk met boodschapjes doen? Ik was net ineens helemaal geinspireerd en besloot om toch maar met de kerst te gaan gourmetten voor onze ouders. Maar vergeten dat Sjafs ouders niet willen gourmetten en dat we ze wel moeten bedanken voor het vele wat ze voor ons hebben gedaan lately en dat er dus "echt" eten moet komen. En aangezien ik weiger om zonder oven maar met kind aan m`n been voor 6 volwassenen te gaan koken met kerst wordt dat dan catering ofzo. Katsjing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven