Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 26 september 2016 @ 10:39:

[...]

Wellicht niet duidelijk aangegeven hier, maar we zijn aan het achterhalen wat er misgaat, en komen er op terug!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumHeel fijn, dankjewel.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Marana_ schreef op 26 september 2016 @ 10:51:

Nee, mijn screenshot bewijst toch juist dat het wel over de content heen gaat?Ja hoor, bij mij ook.
Overigens gaat het ook over de andere advertentie heen, lekker lullig voor die adverteerder
Hier overlapt de advertentie ook de tekst. Daarnaast scrollt hij schoksgewijs naar boven met flitsen tot gevolg, en bovendien is hij niet weg te klikken. Als je op het kruisje drukt, krijg je het Viva forummenu.

Ik miet er niet aan denken dat de advertenties op het forum voortaan allemaal zo worden weergegeven. Het forum wordt er hartstikke onleesbaar van, en de gebruikers volkomen kierewiet.
Echt, ik kom hier al heel lang (onder een andere naam) maar nu jagen jullie me weg met die achterlijke advertentie! Hij blokt stukken tekst, draadjes zijn niet meer te volgen en wegklikken op het kruisje werkt niet.
De Tele2 advertentie gaat hier dus ook wel over de tekst heen waardoor ik sommige reacties niet of maar gedeeltelijk kan lezen. Dit is al langere tijd zo, in het begin neem je het voor lief maar het blijft zo zelfs na dus meerdere klachten. Erg jammer
schermvullende banner van tele2 maakt reacties onleesbaar
noteert: noooit meer zaken doen met tele2
De tele2 scroll to continue reclame gaat hier ook over postings heen. Het klopt inderdaar zodra je gaat scrollen dat de advertentie dan verderschuift. Alleen die reclame staat gewoon verkeerd geplaatst.

Ik heb het trouwens ook met de Bosch wasmachine scroll to continue reclame. Die hele scroll reclame werkt gewoon kut.
quote:Genoeggedronken schreef op 27 september 2016 @ 00:09:

Echt, ik kom hier al heel lang (onder een andere naam) maar nu jagen jullie me weg met die achterlijke advertentie! Hij blokt stukken tekst, draadjes zijn niet meer te volgen en wegklikken op het kruisje werkt niet.Het kruisje is voor het hoofdmenu van het forum. Die heeft helemaal niks met de reclame te maken. Maar omdat het kruisje wit is zie je die eigenlijk alleen wanneer er een banner op de achtergrond staat.
quote:ModeratorViva schreef op 26 september 2016 @ 10:39:

[...]

Wellicht niet duidelijk aangegeven hier, maar we zijn aan het achterhalen wat er misgaat, en komen er op terug!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk ontvang sinds een paar weken ook geen notificaties meer van berichten waarbij ik voorheen een probleem had.
Niet om vervelend/lastig te zijn, maar zou iemand nogmaals een printscreen en daarbij de url die je krijgt als je op de advertentie klikt, willen mailen naar forum@viva.nl? De technische dienst kan het probleem zo helaas niet achterhalen.

Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:Luina schreef op 27 september 2016 @ 13:34:

[...]

Ik ontvang sinds een paar weken ook geen notificaties meer van berichten waarbij ik voorheen een probleem had.

Heb je een exacte datum? Sinds wanneer werkt deze functie niet meer?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Nee, geen exacte datum, ik denk dat het zo rond 19/9 was.

p.s. en ik krijg hier dus ook geen melding van, dus vandaar dat ik niet snel reageer...
Kan een mod misschien een keer helderheid verschaffen waarom wij screenshots moeten plakken en op dingen moeten klikken voor de URL?

Of heeft Tele2 5 verschillende banners op het forum?

Het is toch de verantwoordelijkheid van de TD om dingen op te lossen? Ik vind het apart dat dit kennelijk valt of staat met screenshots.
Ik vraag me ook af wat die url toevoegt. Ben vanavond de add niet tegengekomen.
quote:ModeratorViva schreef op 27 september 2016 @ 18:48:

Niet om vervelend/lastig te zijn, maar zou iemand nogmaals een printscreen en daarbij de url die je krijgt als je op de advertentie klikt, willen mailen naar forum@viva.nl? De technische dienst kan het probleem zo helaas niet achterhalen.

Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumdan moet de td even googelen op forum.viva.nl
quote:ModeratorViva schreef op 27 september 2016 @ 18:49:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk heb dit probleem al eerder aangekaart dus ik meld maar even dat ik sinds 14 september geen notificaties van Viva meer ontvang. Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd en als ik in mijn account kijk, dan zijn de notificaties nog steeds van kracht.

En jaaaa hoor, de vanzelfspelende advertentie is er weer. Waarom al die agressieve advertenties op het forum? Die scroll to continue werkt voor geen meter en de advertentie filmpjes ook niet. Ben ik straks weer al mijn data kwijt door een paar stomme advertenties.

Ik snap best goed dat jullie de inkomsten vanuit advertenties nodig hebben, maar het kan toch ook anders? Kom asjeblieft een keer met een goed werkend forum.
quote:ModeratorViva schreef op 27 september 2016 @ 18:49:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBij mij was de laatste notificatie van 13 september jl.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:ModeratorViva schreef op 27 september 2016 @ 18:48:

Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumAls ik printscreen wil maken dan gaat mijn tablet uit, ik moet namelijknde aan/uit knop en volumeknop gebruiken. En met een beetje pech is mijn tablet uitgegaan, dan moet ik weer opstarten en ben ik dan weer op forum, dan is het probleem weg. Of het staat er nog, dan denk ik, laat maar er word toch niks aan gedaan.
Ik kwam ook hier voor de Schiermonnikoog reclame. Op pc staat deze voor je reactievenster.
De schierreclame loopt hier door de posts

( ipad/safari)

Je bent zelf een theepot
Ennnnn nog een uit zichzelf afspelende advertentie. Nog 2 en ik heb kwartet...

quote:SuzanneSuus schreef op 30 september 2016 @ 14:41:

De schierreclame loopt hier door de posts

( ipad/safari)

[IMG]http://i63.tinypic.com/30a95zs.jpg[/IMG]+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven