zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

ringel, doe je wel rustig aan zeg!!! tsjonge loop jezelf niet voorbij he!! Tjee dat was wel ff schrikken met je schoonmoeder, wat heeft ze? Sterkte meid!!

Nog wel een weekendje weg geweest dus, wel een beetje mooi weer gehad, zodat je lekker naar buiten kon uitwaaien aan zee......Denk aan jezelf he!! {moet je horen wie het zegt, ha ha}

Gister avond belde mijn schoonmoeder, mijn mannetje zijn oma daar de zus van { we zeggen altijd tante tegen der} is met spoed opgenomen in het ziekenhuis, ze houd vreselijk veel vocht vast en haar nieren werkten niet meer goed.... Zo zielig, ze moest gisteren door de scan, heb verder nog niet gehoord of er wat uit is gekomen!! Haar man is 5 jaar geleden op nieuwjaarsdag overleden {pokkedag!!!} Voor haar is deze tijd altijd al erg moeilijk en nu ligt ze ook nog in het ziekenhuis! Ik moet vrijdag naar de gynaecoloog als ze er dan nog ligt ga ik ff bij der langs, het is zo'n lief mens.. net een oma voor ons hoor!! Ze verheugt zich ook helemaal op de komst van de kleine..

Nog niks van mijn moeder gehoord, maar ga der vanuit dat mijn pa haar strakies kan ophalen, kan ik vanmiddag ff naar der toe!!

Verder gaat alles zijn gangetje hiero, zussie is naar India heerlijk aan het rondreizen en vakantie vieren {in de zon!!!!!!!} en ik geniet van de laatste weekies zwanger zijn!!

Liefs Koe
Mijn moeder mag niet naar huis vandaag!! Het was nog niet goed... ik ben toch maar ffies met mijn pa mee geweest naar haar toe!! paar kussens mee in de auto en toen ging het redelijk goed!! nu weer lekker thuis! mam kreeg nog een hartfilmpje vanavond en ze gingen nog een echo doen dusse ff afwachten! ze voelt zich wel heel goed gelukkig en baalde ook enorm dat ze niet mee mocht naar huis, ze zei al vannacht niet gaan bevallen he...... nee mam komt goed!! ik wacht tot na de feestdagen!! lijkt me beter.....

groetjes Koe
Koe, niet te druk maken, je bent lekker even bij haar geweest, ze voelt zich wel goed en dus zal ze morgen wel mee naar huis mogen.

Sterkte ook met je (soort) oma. Wat een ellende kan er toch zijn op deze wereld soms.

Las ook net hier op het forum dat een andere vrouw haar kindje is verloren in de baarmoeder bij 26 weken zwangerschap ongeveer, wat oneerlijk. En een vrouw van mijn zwangerschapsgym van Jayden is haar man verloren. Ben je 25 jaar en heb je 2 kinderen 1 van net 3 en 1 van bijna 2 en dan ben je weduwe, brrrr wat vreselijk allemaal.

Nog geen nieuws op ons ander toppic, alleen gisteren een sms via een ander dat ze met 1,5 cm opgenomen was in het ziekenhuis, maar dat is al meer dan 28 uur geleden, we beginnen ons zorgen te maken.

Groetjes Ukkie
Hai meiden,

@ Xaar: hoe was je dag? Hoe voelt het nu om getrouwd te zijn? Heb je er van genoten? Hoe zag je eruit? En je man (hihi)? Laat je ons een foto zien?

@ Koe: hoe is het met je moeder? Is het allemaal goed gegaan? Hoe gaat het nu ze weer thuis is?

@ Uk: al iets gehoord van je andere topic? Spannend dat soort dagen!

@ KK: balen dat je weer ongesteld bent geworden. Hoe ben je eronder? Trek je het nog een beetje?

@ Ringel: hoe is het met je schoonmoeder? Lekker joh zo een weekend weg om uit te waaien. Was zeker genieten?! Maar kom je nog wel een beetje aan je rust toe?

@ Coop: hoe is het jou? Hoe zit je in je cyclus? hihi.. wat een gekke vraag eigenlijk.. hihi.. nou ja wat ik bedoel: wel moment van de cyclus zit je? Hoe gaat het met je eisprong bepalen ed.. Oh en onze kerstboom staat ook al. Heel gezellig vind ik dat idd!

@ Lola: hoe is het met jou?

Iedereen gehad? Volgens mij wel.

Met mij gaat het nog steeds niet optimaal. Lig nog ziek in bed en heb het daar wel een beetje mee gehad... Zit deze week ook nog in de vruchtbare tijd enzo, dus gister sex gehad, maar was echt zo een 'moetje' blegh... hebben nu eigenlijk afgesproken dat toch echt niet meer te doen.

Verder heb ik nu duidelijk te veel tijd om na te denken en te piekeren enzo... met als gevolg dat ik weer eens een vette 'ik-wil-zwanger-worden'- dip heb.

gister wel ff met een vriendin over kunnen hebben. Zij kwam langs met man en kindje. Zij snapt het gevoel heel goed, ook al duurde het bij haar maar een paar maanden. Is wel fijn om met iemand te praten die niet gelijk met gekke tips als 'ga lekker op vakantie dat lukt het vast' enzo komt.

Ach en als ik weer gezond ben, sta ik er vast ook weer veel positiever in...

Zo nu maar eens even wat te eten maken voor mezelf. Zonder nieuwe energie gaat ik ook niet beter worden...

Oh, ondanks dat ik vandaag niet op onze gezellig kerst-lunch kan zijn, krijg ik toch mijn kerstpakket vandaag. Een collega komt hem langsbrengen. En ik weet al wat ik krijg: een cadeaukaart van de bijenkorf van 75,- en 3 flessen wijn. Super he!
Mama is gelukkig onderweg naar huis!! Ben ik blij van! We gaan vanaaf ff bij haar langs...

Ukkie, wat een ellende zeg tsjonge je zal het maar mee maken dat je achterblijft met je kids, moet er niet aan denken dat ik mijn mannetje kwijt raak zeg, bij't idee alleen al!!

Tjee wat duurt dat lang zeg, geen makkelijke bevalling, of zal het niet goed zijn???

Aapje, beterschap meid!!Tjee mooi kerstpakket, ben benieuwd wat wij krijgen, nooit echt bijzonder!

Morgen weer controle bij gynaecoloog, maaruh volgens mij gaat alles super...voel me in ieder geval erg goed!!

Fijne avond meiden
Ukkie, heb ff gespiekt op je andere topic!! Gelukkig is het allemaal goed gegaan na een zware bevalling! maar kunnen ze nu genieten van hun zoontje!!
@koe, schoonma had ongeveer hetzelfde als jouw "oma" veel vocht vast houden en falende nier en lever functies...heeft allemaal zo z'n oorzaken....we weten nog steeds niet helemaal wat precies. Ook had ze een verwaarloosde ontsteking in haar maag....maar ze is gisteren weer thuis gekomen en aangezien schoonpa deze week nog thuis is en volgende week weer aan het werk, zal het allemaal wel weer wat meevallen.

@ukkie, he get wat een nare verhalen....je bedoelt ws het maart 2009 topic. verschrikkelijk he. Kan en wil me er helemaal niks bij voorstellen. Hoop voor haar het aller aller beste, maar het breekt je hart.

verder alles oke hier. Lief heeft last van stress die uit z'n lijf moet. Liep al 4 dagen met schele hoofdpijn. Ws dat alles toch te veel is geweest, want het is er abosluut het type niet voor. gelukkig gaat het wat beter.

Heb vandag het huis kerstproof gemaakt....kerstboom staat, helemaal in de gloria. Zelfs knal rode gordijnen opgehangen...geeft zo'n warm en behaaglijk gevoel...hmmmmm lekker. meisje helemaal trots op de door haar in de boom gehangen ballen. Meisje deze gehangen, deze mama gehangen...papa niet gehangen.....

ga casanova op tv kijken. Lief kruipt achter de pc (zijn zelfverzonnen therapie tegne stress uitingen:-))
Hey allemaal,

Inderdaad het kindje is geboren, wederom een zware bevalling en geeindigd in keizersnede, maar hij is er, we zijn allemaal enorm opgelucht in elk geval.

Goede therapie van je kereltje Ringel,

Fijn koe, dat je moeder weer naar huis mag en ik neem morgen je kerstpakket mee en ook nog een ander presentje. Erg leuk hoor!!

Groetjes Ukkie
@ Ukkie: ach wat lees en onthoud ik toch weer ontzettend selectief. Sorry voor het ego bericht enzo.

Maar ik las idd ook op je andere topic mee over de bevalling. Wat een hoop zorgen enzo. Wel heel fijn dat ondanks de zware bevalling het kereltje nu eindelijk geboren is.

En het verhaal van het verlies van het kindje... echt vreselijk. En vooral omdat zij ook al zo een enorme schrik had bij de 20-weken echo. brrr... moet er niet aan denken. Wat een verdriet!

Verder is het mijn grootste angst om mijn kerel kwijt te raken. Daar heb ik ook wel af en toe paniekerige gedachten over. Dus ook dat lijkt mij zo verschrikkelijk!!!

Verder de positieve dingen: wat fijn dat je schoonmoeder weer naar huis mocht, Ringel.

Nou ik ga verder bank hangen en zo weer mijn bed in. Morgen wil ik me beter voelen, morgenavond feest. Mijn man wordt zondag 31 jaar (oud he...). Lijkt me niet tof als ik morgen nog ziek ben!
Ringel, Fijn zeg dat ze weer thuis is.."oma" is ook gisteren weer thuis gekomen! nog wel erg moe en ligt nog veel in bed, maar ze is allang blij dat ze thuis is..

Moeders voelt zich goed!! Heeft al weer flink wat praatjes ha ha!! tja van wie zal ik dat toch hebben he????!!!

Strakies naar de gynaecoloog... maaruh denk dat alles super is!

Vannacht super slecht geslapen, was om half 4 nog wakker, vreselijk... toen ben ik gelukkig nog ff in slaap gevallen tot de wekker van mijn mannetje {5.45uur} toen ie weg was nog weer een uurtje geslapen en klaar wakker...... nou ja zal er wel bij horen ofzo.. heb gelukkig niet zoveel te doen vandaag! kan mooi rustig aan doen!

Ukkie, jah hoorde al via msn{mijn vervanging} dat we een douglas bon gekregen hadden van de coordinator, altijd leuk natuurlijk!! Volgende week jarig?? pfffff 31 jaar alweer { ha ha grapje!!}

Ik ga ff poetsen, oh tjee nesteldrang volgens mij.. heb ook steeds de wasmanden zo goed als leeg!! word soms beetje gek van mezelf, steeds aan het opruimen enzo...

Groetjes Koe
Ah koe wat fijn dat ´oma´ gister weer naar huis toe mocht. Red ze het een beetje thuis? Wel jammer dat je er vandaag dan niet langs kunt. Maar thuis is natuurlijk altijd beter!

Ligt je moeder in hetzelfde ziekenhuis als je gyn. is? Weten jullie al meer over hoe het verder gaat met je moeder? Wat naar allemaal zo tegelijker tijd!

Hoe gaat het verder met jou? Je hebt geen last meer van nare aanvallen he. Dat is echt heel fijn!

Was alles ok bij de gyn?

(een hoop vragen, maar heb het gevoel dat ik echt te ego was de laatste weken. Heb nauwelijks interesse getoont in jullie allemaal... Dus vanaf nu extra veel interesse! En niet gespeeld, maar omdat ik het ook echt wil weten!)
gatverdarrie wat een negatieve ervaringen en gedoe enzo!!

heel veel sterkte en succes iedereen!!!
Aapje, "oma" wont dichtbij dussse ga van het weekend wel ff bij der langs... Mijn moeder is gister alweer thuis gekomen... gaat goed met haar!!

Met mij gaat het super goed op moment, alleen steeds meer last van de isias maaruh verder toppie!! Lief dat je belangstelling toont!!

Bij de gynaecoloog was het super goed, hij vond dak een heel mooi buikje had!! Hij zegt daar zit een mooie mollige baby in, hij gokt zo'n 8 a 9 pond {bij 40 wk} dusse een beste ha ha!! maar goed was wel beetje te verwachten mijn vader was bij de geboorte ook zwaar en mij zusje ook... en bij beide is er niks van overgebleven dusse ga me der helemaal geen zorgen over maken!! 't is toch wel een mooie meid!!! en hoop kerngezond....

Mijn bloeddruk was goed 123/73 en was in 2 week maar liefst 3 kg{?????!!!!} gegroeid...

Moet 29 dec weer heen voor controle......

Fijn weekend dames........Op naar de feestdagen!!
ha de 1e januari baby is ook al geboren!

hier verder alles oke, Casanova bleek toch een prut film te zijn Vind Heath Ledger erg jammie om naar te kijken (jammer dat hij niet meer onder ons is) maar dit is echt echt echt een prut film Ben bijtijds naar bed gegaan en heb de hele nacht wakker gelegen. Heb in de slapeloze uurtjes maar bedacht om donkerbruine kasten, die we in de woonkamer hebben staan, parelmoer groen te verven (na de bevalling) en meteen de eettafel ook maar te doen. (sja je bedenkt wat om in slaap te komen) Lief en ik slapen ook al een tijdje om en om op de zolder (staat ons oude bed) Lief gaat er heen wanneer ik vind dat hij te vel en te hard snurkt en ik ga er heen wanneer ik een nacht heb als afgelopen nacht, woelen en draaien en doen, dan kan Lief iig nog een goede nacht maken.

Dat laatste heeft wel effect gehad want hij is weer beter! hoeraaaaaa. Dus gaan we vanavond wel ons avondje uit doen! Oppas zullen zo wel komen en wij gaan vanavond naar de Oosterpoort naar Eva de Roovere....we zouden eerst ook uit eten, maar we vinden het toch leuker om samen te eten met zijn broertje en schoonzusje (de oppas van vanavond)
meiden ik zal heel gauw meer schrijven en op jullie reageren.

Hier is alles ok. Heel druk geweest. Bruiloft was fantastisch!!!

Met buikie ook alles ok. Wel errrrrg groot aan het worden (en ben pas 24wkn....) zit al zon 4 a 5 vingers boven mn navel.

Anyhow. To be continued.

Fijne avond allemaal
hoorde net van een collega uit een andere shop dat ze 7 weken zwanger is van haar 5de (!! ze is 27 jr) kind, maar ze vertelde net dat ze die weg laat halen

grr ... het is zo oneerlijk.

xaar fijn dat je een mooie bruiloft hebt gehad!! foto's???
KK, wat is de wereld dan oneerlijk he, vreselijk toch!! 27 jaar en dan al zwanger van de 5de, dan spoor je ook niet helemaal geloof ik{sorry dat ik dat zeg hoor maar zo denk ik erover}

Xaartje, foto's????? ben wel heel benieuwd!

meiden, fijn weekend!!

Groetjes Koe {37 wk}
koe helemaal mee eens hoor, volgens mij heeft zij nog nooit van anticonceptie gehoord ofzo.

ik heb al gezegd dat ze dan maar het kind aan mij mag geven, als zij die niet wil (grapje, maar eigenlijk helemaal niet leuk)

ik mis trouwens wat buik foto's???
Knappekloon, wat kan de wereld hard en oneerlijk zijn he? En het gemak waarmee die mensen zeggen dat ze het weg laten halen, geen grijntje gevoel! Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik kan er inderdaad ook niet zo goed tegen. En ik kan me voorstellen dat jij er helemaal niet tegen kan. Je wilt zo graag zwanger worden en doet zo je best en een ander is dan plots zwanger van de 5de en laat het weghalen. Bizar!!

Vannacht een redelijk goede nacht gehad. Slechts 1 voeding gegeven om 4.00 uur en daarna sliep ze ook verder zonder morren. Om kwart over 7 de volgende voeding en daarna wilde ze niet meer slapen, maar heeft ze heerlijk een half uurtje in haar bed liggen kletsen. Ik lekker in mijn eigen bed liggen doezelen en om kwart voor 8 haar bij me in bed genomen en om 8 uur riep jayden ook. Zo heerlijk een kwartiertje met zijn 3en geknuffeld(man aan het werk, niet zielig hoor is net 2 weken vrij geweest)

Vanmorgen wezen shoppen naar de markt, supermarkt en kledingwinkels bezocht. Aanstaande woensdag wordt ik 31(oei ik ga nu echt de 30 in!!) en daarna 2 dagen kerst, maar mijn mannetje heeft alle boodschappen al gedaan. 1e kerstdag gaan we naar een kindermatinee in een van der valk hotel en daar eten we dan met mijn ouders, broer/schoonzus, 2 kindertjes, mijn opa en oma, mijn zusje/zwager en wij met zijn vieren. Gezellig zal het zijn en zeker omdat het een kindermatinee is en de kinderen dus lekker bezig gehouden worden!

Ik ga de vaatwasser even uitpakken en een wasje ophangen. Dan lekker knuffelen met de kindertjes en over een uurtje is mijn mannetje ook alweer thuis.

Groetjes Ukkie
Ach wat is het idd soms toch ontzettend oneerlijk! Zat vrouwen waar het zoveel minder makkelijk gaat en die het zo graag willen... grrr.. kan me voorstellen dat dat nogal rauw op je dak komt!

@ Xaar: wat leuk dat jullie bruiloft fijn was! Laat je ons foto's zien? Ben heel benieuwd hoe je eruit zag enzo!

@ Uk: klinkt als een heerlijke nacht en ochtend! Echt genieten zo van je 2 kanjers!

Ik duik mijn bed in. Gister feest voor de verjaardag van mijn man (morgen alweer 31, dus eigenlijk precies net zo oud als jij Ukkie) en het was erg laat met teveel bier. Heerlijk, maar nu toch echt gebroken.

Oh gister trouwens een dikke streep op de ovulatietest en daarvoor net sex gehad. Dus we hebben weer goede hoop. En vandaag ook allemaal gekke 'tekens'. Vanochtend viel een tampon op straat die al sinds weken in mijn jaszak zat en rolde echt ver weg en daarna lag er een haar in de vorm van een hartje in de douche... hihi.. klinkt heel zweverig en stom, maar ik geloof wel een beetje in dat soort dingen. Had opeens heel sterk het gevoel dat het allemaal goed gaat komen en als dat deze maand niet is, dan misschien wel de volgende. Dus lekker veel rust in mijn lijf op dit moment... (nu nog vasthouden..)
Aapje, het komt zeker goed hoor!!
31 is helemaal niet oud hoor! (zei zij met al een beginnend rimpelend gezicht)

nou aapje, dat klinkt allemaal erg veel belovend (stom he dat je tampons op de meest idiote plekken bewaart) Heel stom heb ik vlak voor ik voor de 2e keer zwanger werd, bij de op=op nog een jaarvoorraad van die krengen gehaald en die blijk ik dus voorlopig niet nodig te hebben. ze staan nu ook overal door huis...en kom ze los ook overal nog tegen hahahahahaha.

@kk idd behoorlijk cru asl je dat zo hoort. pfffft 27 en zwanger van de 5e en die laat ze dan "zomaar" weg halen....kan me voorstellen dat je dan zegt/ denkt dat ze het kindje dan maar aan jou moet geven. pffffft.

hier verder alles ok. Heb officieel verlof en ben daar al uitgebreid van aahet genieten. Nu de werkstress achter de rug is ben ik veel beter in staat om te ontspannen en dat heeft goede gevolgen voor buik. Heb niet zo veel last meer van harde buiken, maar moet nog wel rustig aan doen.

Besefte me net dat ik over 6 weken (en 1 dag) uitgerekend ben. Jeutje Koe jij nog eerder! meeeen en we hebben het kamertje nog niet eens klaar.
geweldige foto ukkie!!!!

hihi sorry hoor kon het niet laten

pfff je zal vandaag maar moeten werken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven