Napraattopic 67
donderdag 15 september 2016 om 13:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 28 september 2016 om 11:04
woensdag 28 september 2016 om 12:21
quote:OmeHenk schreef op 28 september 2016 @ 09:21:
[...]
Ach, die Els
Els en Karin vind ik twee van de leukste typetjes.
Juffrouw Jannie van de bedrijfskantine is ook geinig.
[...]
Ach, die Els
Juffrouw Jannie van de bedrijfskantine is ook geinig.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 28 september 2016 om 12:53
woensdag 28 september 2016 om 12:55
quote:Barbaa schreef op 28 september 2016 @ 11:04:
Stoort mij ook steeds meer dat iemand die er zelf zo overduidelijk niets van snapt, de noodzaak voelt om anderen op die toon de les te moeten lezen.
Het bla bla-gehalte wordt met de dag hoger lijkt wel. Beetje slap ouwehoeren is heel leuk, maar gaat bij haar echt te ver vind ik.
Was jij dat van die fles wijn?
Het wordt inderdaad steeds gekker.
Stoort mij ook steeds meer dat iemand die er zelf zo overduidelijk niets van snapt, de noodzaak voelt om anderen op die toon de les te moeten lezen.
Het bla bla-gehalte wordt met de dag hoger lijkt wel. Beetje slap ouwehoeren is heel leuk, maar gaat bij haar echt te ver vind ik.
Was jij dat van die fles wijn?
Het wordt inderdaad steeds gekker.
woensdag 28 september 2016 om 13:31
quote:OmeHenk schreef op 28 september 2016 @ 12:53:
[...]
Ik heb het gevraagd, maar vermoed dat ik onder de negeer staat.
Blij dat ze een eigen topic weer heeft, ze nam weer een ander topic over.
Negeert ze je vraag ja? Dan zit je misschien dichter bij de waarheid dan ze zou willen
Een eigen topic vind ik wel positief
Bloedirritant als bepaalde mensen een heel topic overnemen
Daar kan ik me serieus groen aan ergeren
[...]
Ik heb het gevraagd, maar vermoed dat ik onder de negeer staat.
Blij dat ze een eigen topic weer heeft, ze nam weer een ander topic over.
Negeert ze je vraag ja? Dan zit je misschien dichter bij de waarheid dan ze zou willen
Een eigen topic vind ik wel positief
Bloedirritant als bepaalde mensen een heel topic overnemen
Daar kan ik me serieus groen aan ergeren
woensdag 28 september 2016 om 14:58
quote:simbalabimba schreef op 28 september 2016 @ 12:21:
[...]
Juffrouw Jannie van de bedrijfskantine is ook geinig. Deze ook.
https://youtu.be/BqNpwXH1ZjM
https://youtu.be/q46BQnmrejY
[...]
Juffrouw Jannie van de bedrijfskantine is ook geinig. Deze ook.
https://youtu.be/BqNpwXH1ZjM
https://youtu.be/q46BQnmrejY
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 september 2016 om 16:17
MODERATORVIVA SCHREEF OP 28 SEPTEMBER 2016 @ 15:58:
Beste forummers,
Wat betreft het quoten, kopiëren en linken hier een toelichting van ons (op veler verzoek). Zowel quoten als kopiëren is toegestaan. Het is i.v.m. auteursrechten natuurlijk wel zo netjes als je even de bron noemt en/of een linkje erbij plaatst. Is je quote of kopie van een stuk tekst bijvoorbeeld meer dan 1 alinea lang, dan raden we jullie aan om sowieso te linken (dan heb je ook meteen de bron erbij!). Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Net geven de Mods deze verklaring over het wel/niet quoten of teksten plaatsen. Ik snap het verschil niet met wat Yasmijn deed en voor gewaarschuwd werd, of begrijp ik er nou weer niks van? "Wel zo netjes" is wat anders dan "Moet!" toch? Heb het wel gevraagd, maar dat zal wel gegumd gaan worden schat ik zo.
Beste forummers,
Wat betreft het quoten, kopiëren en linken hier een toelichting van ons (op veler verzoek). Zowel quoten als kopiëren is toegestaan. Het is i.v.m. auteursrechten natuurlijk wel zo netjes als je even de bron noemt en/of een linkje erbij plaatst. Is je quote of kopie van een stuk tekst bijvoorbeeld meer dan 1 alinea lang, dan raden we jullie aan om sowieso te linken (dan heb je ook meteen de bron erbij!). Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Net geven de Mods deze verklaring over het wel/niet quoten of teksten plaatsen. Ik snap het verschil niet met wat Yasmijn deed en voor gewaarschuwd werd, of begrijp ik er nou weer niks van? "Wel zo netjes" is wat anders dan "Moet!" toch? Heb het wel gevraagd, maar dat zal wel gegumd gaan worden schat ik zo.
woensdag 28 september 2016 om 16:19
quote:Grobbekuiken schreef op 28 september 2016 @ 16:17:
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Net geven de Mods deze verklaring over het wel/niet quoten of teksten plaatsen. Ik snap het verschil niet met wat Yasmijn deed en voor gewaarschuwd werd, of begrijp ik er nou weer niks van? "Wel zo netjes" is wat anders dan "Moet!" toch? Heb het wel gevraagd, maar dat zal wel gegumd gaan worden schat ik zo.Eens! Is op verschillende manieren te interpreteren (ik lees het ook als 'hoeft dus niet per se'). Zo blijf je afhankelijk van willekeur....
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Net geven de Mods deze verklaring over het wel/niet quoten of teksten plaatsen. Ik snap het verschil niet met wat Yasmijn deed en voor gewaarschuwd werd, of begrijp ik er nou weer niks van? "Wel zo netjes" is wat anders dan "Moet!" toch? Heb het wel gevraagd, maar dat zal wel gegumd gaan worden schat ik zo.Eens! Is op verschillende manieren te interpreteren (ik lees het ook als 'hoeft dus niet per se'). Zo blijf je afhankelijk van willekeur....
woensdag 28 september 2016 om 16:20
woensdag 28 september 2016 om 16:20
quote:Oudblond schreef op 28 september 2016 @ 16:20:
Kuikentje, dat doe je keurig! Met bronvermelding. En Yas deed precies wat ze schrijven. Ik hoop dat ze dan ook zo fair zijn om haar ban uit haar geschiedenis te gummen. Maar ik vrees dat de gum hiervoor 'stuk' is.
Hahahaha! En dat deed ik er niet eens om, maar nu je het zegt.....
Maar idd. dat zou wel zo eerlijk zijn, anders spreken ze zichzelf behoorlijk tegen.
Edit: ja hoor, gegumd:
[...]
ModeratorViva wijzigde dit bericht op 28-09-2016 16:17 met 99%: Op verzoek van de auteur is toen het bericht verwijderd. Deze vraag was reeds beantwoord. Mvg Moderator Viva forum
Kuikentje, dat doe je keurig! Met bronvermelding. En Yas deed precies wat ze schrijven. Ik hoop dat ze dan ook zo fair zijn om haar ban uit haar geschiedenis te gummen. Maar ik vrees dat de gum hiervoor 'stuk' is.
Hahahaha! En dat deed ik er niet eens om, maar nu je het zegt.....
Maar idd. dat zou wel zo eerlijk zijn, anders spreken ze zichzelf behoorlijk tegen.
Edit: ja hoor, gegumd:
[...]
ModeratorViva wijzigde dit bericht op 28-09-2016 16:17 met 99%: Op verzoek van de auteur is toen het bericht verwijderd. Deze vraag was reeds beantwoord. Mvg Moderator Viva forum