Het theehuis
zaterdag 20 december 2008 om 08:23
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2008 @ 00:20:
Ik ga er mooi niet op kijken, op dat topic.
Die Eva heeft dat jurkje volgens mij niet goed over haar kont getrokken. In die miliseconde dat ik dat zie (als ik een pagina ververs) zit het heel raar gekreukt over haar kont.
.
dat klopt, volgens mij is op de stoel gesprongen en hebben ze de foto genomen???
Ga nu Bob de Bouwer vermoorden
Ik ga er mooi niet op kijken, op dat topic.
Die Eva heeft dat jurkje volgens mij niet goed over haar kont getrokken. In die miliseconde dat ik dat zie (als ik een pagina ververs) zit het heel raar gekreukt over haar kont.
.
dat klopt, volgens mij is op de stoel gesprongen en hebben ze de foto genomen???
Ga nu Bob de Bouwer vermoorden
zaterdag 20 december 2008 om 08:29
Zo Dier... iets van vroeg en vogel.
En ook al heel goed wakker want moordneigingen. Ik was me net hetelfde aan het bedenken maar dan over Diego.
Magnum is nu Hondje Waf aan het spelen met Raketje. Goede vader dat ie daar zit.
Ben en Jerry liggen nog te snurken.
Nog geen babynieuws van schoonzusje.
Koffie anyone?
En ook al heel goed wakker want moordneigingen. Ik was me net hetelfde aan het bedenken maar dan over Diego.
Magnum is nu Hondje Waf aan het spelen met Raketje. Goede vader dat ie daar zit.
Ben en Jerry liggen nog te snurken.
Nog geen babynieuws van schoonzusje.
Koffie anyone?
zaterdag 20 december 2008 om 11:35
quote:Inad schreef op 19 december 2008 @ 22:00:
Haai,
Ik ben bijlezende maar bedacht me nu pas dat ik donderdag steeds tegen Kess wilde zeggen dat slagroom kloppen met een staafmixer heel erg goed werkt. Ik doe t altijd zo
Damn! Komt ze nu mee! Heb net kilo Jonagold gekocht om dan toch maar applecruble te maken ipv chocomousse. Zou dat samen trouwens een lekkere combi zijn?
Even verder bijlezen. Volgens mij hebben we veel gasten gehad, gezellig!
Haai,
Ik ben bijlezende maar bedacht me nu pas dat ik donderdag steeds tegen Kess wilde zeggen dat slagroom kloppen met een staafmixer heel erg goed werkt. Ik doe t altijd zo
Damn! Komt ze nu mee! Heb net kilo Jonagold gekocht om dan toch maar applecruble te maken ipv chocomousse. Zou dat samen trouwens een lekkere combi zijn?
Even verder bijlezen. Volgens mij hebben we veel gasten gehad, gezellig!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 20 december 2008 om 11:37
quote:Eowynn_ schreef op 19 december 2008 @ 21:45:
Moet nog even bijlezen, maar ook nog notulen uitwerken, hopen dat ziek kindje niet wakker wordt (Juno), recepten zoeken voor kerst, internetbankieren (sorry Kess Komt eraan ) en kerstkaarten schrijven.
.* scheurt aanmaning aan adres Eow door, legt de rest van het stapeltje klaar om te versturen *
Moet nog even bijlezen, maar ook nog notulen uitwerken, hopen dat ziek kindje niet wakker wordt (Juno), recepten zoeken voor kerst, internetbankieren (sorry Kess Komt eraan ) en kerstkaarten schrijven.
.* scheurt aanmaning aan adres Eow door, legt de rest van het stapeltje klaar om te versturen *
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 20 december 2008 om 11:42
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2008 @ 23:55:
Ik ben inmiddels overstag gegaan voor de waterijsjes. Vervelende is dat ik heel hard níet probeer te denken aan die twee eenzame ijsjes die nog over zijn in mijn vriezer.
Hoor je ze al zingen in de vriezer?
"Wij liggen hier heel alleen kerstfeest te viehieren"
(denk er jordaans accent bij)
Ik ben inmiddels overstag gegaan voor de waterijsjes. Vervelende is dat ik heel hard níet probeer te denken aan die twee eenzame ijsjes die nog over zijn in mijn vriezer.
Hoor je ze al zingen in de vriezer?
"Wij liggen hier heel alleen kerstfeest te viehieren"
(denk er jordaans accent bij)
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 20 december 2008 om 11:43
zaterdag 20 december 2008 om 11:51
quote:Laluna schreef op 20 december 2008 @ 11:42:
Ik ben tante!
Een uur geleden is Vinn geboren (met keizersnede).
Ik ga zometeen baby kijken, maar eerst mijn eierstokken zeer streng toespreken.
Gefeliciteerd Luun! Alles goed gegaan? En weer een jochie erbij! Daar hebben jullie wel patent op in de familie, he? Nog even en je kunt het LuunFamilyElftal gaan trainen!
Sterkte met in bedwang houden van eierstokken. Die dingen luisteren zo verrekte slecht!
Ik ben tante!
Een uur geleden is Vinn geboren (met keizersnede).
Ik ga zometeen baby kijken, maar eerst mijn eierstokken zeer streng toespreken.
Gefeliciteerd Luun! Alles goed gegaan? En weer een jochie erbij! Daar hebben jullie wel patent op in de familie, he? Nog even en je kunt het LuunFamilyElftal gaan trainen!
Sterkte met in bedwang houden van eierstokken. Die dingen luisteren zo verrekte slecht!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 20 december 2008 om 11:52
zaterdag 20 december 2008 om 13:45