Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 30 september 2016 om 22:48
vrijdag 30 september 2016 om 22:50
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 22:47:
[...]
Ik ook pff heb echt geen zin meer om in de club tot 04:00 s'nachts te dansen op de dansvloer
Ik ga niet meer dansen, maar haal wel af en tie een nacht door en dan ben ik echt heel brak
En Coock kom op! Op jouw leeftijd pakte ik nog meerdere dagen en nachten op rij. Dansend.
[...]
Ik ook pff heb echt geen zin meer om in de club tot 04:00 s'nachts te dansen op de dansvloer
Ik ga niet meer dansen, maar haal wel af en tie een nacht door en dan ben ik echt heel brak
En Coock kom op! Op jouw leeftijd pakte ik nog meerdere dagen en nachten op rij. Dansend.
vrijdag 30 september 2016 om 22:53
vrijdag 30 september 2016 om 22:53
quote:Phaedra_ schreef op 30 september 2016 @ 22:50:
[...]
En Coock kom op! Op jouw leeftijd pakte ik nog meerdere dagen en nachten op rij. Dansend.Phae, ik heb het vanaf mijn 16de gedaan de koek is echt op in club air paradiso, jimmy whoo in Amsterdam danste ik alles bij elkaar nu laat ik het over aan de 20ers. Uitgaan heb ik heel lang gedaan nu vind ik het too much. Ik neem genoegen met een terasje en de bios of uiteten.
[...]
En Coock kom op! Op jouw leeftijd pakte ik nog meerdere dagen en nachten op rij. Dansend.Phae, ik heb het vanaf mijn 16de gedaan de koek is echt op in club air paradiso, jimmy whoo in Amsterdam danste ik alles bij elkaar nu laat ik het over aan de 20ers. Uitgaan heb ik heel lang gedaan nu vind ik het too much. Ik neem genoegen met een terasje en de bios of uiteten.
vrijdag 30 september 2016 om 22:57
vrijdag 30 september 2016 om 22:59
Vroeger ging ik op stap en om 04:00 gingen we naar huis omdat dan de ruzie's begonnen en het was not done om als lady zijnde tot 06:00 in de club te hangen. We gingen dan eten en om 06:00 waren we bij de vriendin thuis die een eigen huis had, even bij kletsen wat er die avond allemaal gebeurd was. En om 08:00 moest ik op mijn werk zijn brak en al. Toen werkte ik op schiphol als horeca medewerkster. God wat was ik brak en kapot.