Waar moet ik beginnen?

21-05-2016 11:34 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klusjes in huis blijven weken dan wel maanden liggen. Het huis is goor ik heb al 5 weken niet gestofzuigd. De etensresten, vuile was haren van de kat etc. liggen gewoon op de grond. Op de wasmachine liggen stoppeltjes, in de magnetron etensresten, op de vriezer broodkruimels . Het aanrecht is vies en plakkerig.

Waar moet ik beginnen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
quote:Logan1212 schreef op 02 oktober 2016 @ 10:33:

Ik heb andere prioriteiten schoonmaken is niet mijn ding.Dan doe je het niet. Maar vraag en klaag dan ook niet.
Wat vies zeg.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Vieze was oprapen en in de wasmachine doen dan kan die vast draaien terwijl jij de afwas doet.

Na de afwas,het aanrecht soppen,stofzuigen,dweilen etc..

Succes.

O en als je nou gewoon je pannen en borden meteen afspoelt na gebruik dan koekt het ook niet zo aan.!
Wat zijn dan je prioriteiten?

Als het je onvoldoende lukt met zelfzorg, huishouden en andere zaken bestaat daarvoor Thuisbegeiding.

Ga naar de huisarts of het wijkteam van je gemeente.
Als je je huis zo verloochent, zorg je dan wel goed voor je eigen hygiëne? In mijn optiek kan dat namelijk heel moeilijk samen gaan...
quote:Frizz schreef op 02 oktober 2016 @ 10:51:

Wat zijn dan je prioriteiten?

Als het je onvoldoende lukt met zelfzorg, huishouden en andere zaken bestaat daarvoor Thuisbegeiding.

Ga naar de huisarts of het wijkteam van je gemeente.En dit ook..
quote:Logan1212 schreef op 02 oktober 2016 @ 10:33:

Ik heb andere prioriteiten schoonmaken is niet mijn ding.Van een vervuilde leefomgeving kan je behoorlijk ziek worden. Om dat te voorkomen zal je toch echt aan de poets moeten. En schaam je je niet voor je vieze huis als er iemand bij je langskomt?
Van heel veel mensen is schoonmaken niet hun ding. Ik zou ook liever hebben dat mijn huis zichzelf op miraculeuze wijze schoonhield, maar helaas moet ik het gewoon zelf doen.

Plan gewoon niks het komende weekend en maak in 2 dagen tijd je hele huis schoon. En neem een schoonmaakster, je werkt fulltime, dus dat kun je waarschijnlijk wel betalen.
En niet elke dag je tanden poetsen is net zo ranzig als schimmel op je aanrecht. Arme collega's...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven