zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor jou dus ook spannend! Nog eventjes en we zijn er allemaal helemaal klaar voor !
Zo dames wel spannend bijna stoppen met de pil!

Hier al een aantal dagen ziek. Buikgriep. Gelukkig weer aan de betere hand. Maandag namelijk starten met nieuwe baan.

Ik vraag me dan toch af voor de dames die al kinderen hebben. Stel je bent echt een keer goed ziek hoe doe je dat dan met je kinderen? Natuurlijk moet je gewoon door gaan maar ik had van de week echt een dag dat ik dacht jeetje hoe had ik dat moeten doen. Schakel je dan bijvoorbeeld ouders of schoonouders in om te helpen? Natuurlijk heb ik wel een vriend. Maar die was dan aan het werk geweest.
Ik ben het afgelopen jaar een aantal weken zo ziek geweest dat ik letterlijk mijn bed niet uit kon komen. Toch ga je voor je kindje echt door. Je sleept jezelf er gewoon doorheen, hoe moe of beroerd je ook bent.

Ik had ook mensen kunnen bellen, maar ik blijf eigenwijs tot aan m`n dood vrees is.

quote:kaartje1 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:06:

Zo dames wel spannend bijna stoppen met de pil!

Hier al een aantal dagen ziek. Buikgriep. Gelukkig weer aan de betere hand. Maandag namelijk starten met nieuwe baan.

Ik vraag me dan toch af voor de dames die al kinderen hebben. Stel je bent echt een keer goed ziek hoe doe je dat dan met je kinderen? Natuurlijk moet je gewoon door gaan maar ik had van de week echt een dag dat ik dacht jeetje hoe had ik dat moeten doen. Schakel je dan bijvoorbeeld ouders of schoonouders in om te helpen? Natuurlijk heb ik wel een vriend. Maar die was dan aan het werk geweest.
Wow wat spannend dat er een aantal (bijna) gestopt zijn met de pil! Weer een stukje dichterbij! Allemaal wel eerst nog met condooms of ook al iemand echt beginnen?

Ik heb komende week mijn stopweek en daarna nog 1 pilstrip. En daarna geen ac meer gebruiken dus echt beginnen! Over een weekje dus ook starten met foliumzuur. Spannend weer hoor...

En ik ben het afgelopen jaar 1 week echt heel ziek geweest. En dan ook zo heftig dat ik niet voor zoon kon zorgen (zo slap dat ik 'm niet kon tillen en steeds bijna flauwviel). Dus was qua veiligheid gewoon niet verantwoord en hebben die week daarom hulp ingeschakeld van opa's en oma's. Ik vond het vreselijk dat ik niet eens voor m kon zorgen en hem dus ook niet in m'n buurt kon hebben ivm besmettingsgevaar.

Wanneer ik nu voel dat er een virusje aan zit te komen dan ga ik een aantal dagen extreem vroeg naar bed met een dosis paracetemol. Meestal kan ik het dan voor zijn. Ik merk dat ik dus beter naar mn lichaam luister en het echt probeer te voorkomen. En inderdaad, ook al voel je je niet fit... je bikkelt gewoon door op het gebied van zorgen voor je kind! Ziek zijn is eigenlijk gewoon geen optie haha.
Oh ik sta daar vrij relaxed in. Als het wat langer duurt voordat het raak is ook goed.
Ri88 hier eerst nog 3 maanden condooms en gezonder leven en foliumzuur etc.

Ik ben van plan 4 dagen te blijven werken. Dat betekent dat als ik ziek zou zijn man kind gewoon naar kdv kan brengen. Op mijn thuisdag zou ik dan vragen of mijn moeder in kan springen als het echt niet gaat.
Hallo dames,

Morgen starten met mijn nieuwe baan. Ik heb er zin in. Maar ik ben nu ook wel een beetje zenuwachtig!:).
Is ook spannend kaartje maar komt vast goed!
Vast wel. Ik hoop dat ik morgen kan schrijven dat ik een leuke dag heb gehad.
jaa super spannend kaartje! Maar inderdaad gaat vast helemaal goedkomen. Heel veel succes en plezier morgen

Ik ga ook nog ongeveer (minimaal) zoals het er nu uit ziet dan.. tot het einde vab dit jaar condooms gebruiken.
Hoop dat je het naar je zin hebt kaartje! Er word aan je gedacht!
Kaartje veel succes vandaag en geniet er van!

@lala en matroesjka, zijn jullie pillen nu op?
@koekiemonster

JAAAA.. haha gister avond de laatste. Als het goed is nu nog 5 dagen wachten dan laatste neppe menstruatie. Ik ben zooo excited! haha.. kan echt niet wachten
Jij al begonnen aan je laatste strip?
Hoe was je eerste dagje kaartje ?

Oehhh en spannend dames zo zonder de pil!! Nu wordt t echt echt :-)
ben zo benieuwd hoe je het gehad hebt kaartje!

Ik vind het zeker spannend suus! Eerste echte stap.. komt allemaal zo dichtbij. Eindelijk het gevoel er dan echt naar toe te leven! voelt heel fijn.

nu mijn vraag. Ik ga mijn eerste cyclus afwachten, als ik dit wil bijhouden, moet ik dit dan doen vanaf de eerste dat dat ik ongesteld word, ook ondanks dat dit nog door de pil is ? Ik heb een app op mijn telefoon gezet om het in bij te houden dat leek mij wel handig. Iemand verder misschien nog een idee of een tip!
@lalameme, ik zou de Maya app gebruiken, heb meerdere apps gebruikt en vind deze het fijnst. Je kunt dan ook symptomen bijhouden om bijvoorbeeld je eisprong op te sporen. Die voel ik heel duidelijk door krampen in mijn vruchtbare dagen. Hij geeft een melding wanneer je vruchtbaar bent, vind ik ook handig al merk ik het zelf ook wel aan mijn libido. En idd bijhouden vanaf de start van je eerste menstruatie. Al is die idd niet echt maar het geeft wel een beeld. Waarschijnlijk zie je dat je cyclussuur verandert in de loop van de maanden. Succes! Leuk om daarmee te starten, is echt een beginpunt.

Spannend kaartje! Ben benieuwd hoe het was!

Pfff ben enorm verkouden en de kleine meid nu ook. Daarnaast zit ze de hele dag te kauwen, lijkt net of ze kauwgom in haar mond heeft. Zullen wel kiezen doorkomen denk ik. Vannacht vreselijk slecht geslapen, ging maanden goed maar ze wordt nu compleet overstuur wakker en is niet te troosten. Erg vermoeiend. Verder zijn babies super leuk hoor! Mijn dochter is vorige week een dreumes geworden, super leuk hoeveel ze nu leert. Weet niet of ik dat hier al gepost had, schrijf mee in meerdere topics.
Bedankt voor de tip vlammetje. Heb heb erop gezet ga vanavond eventjes uitvogelen hoe het precies werkt! Ben zo benieuwd! lijkt me inderdaad heel fijn als je het zo goed kan voelen! Jij heel veel sterkte met de verkoudheid!! Lekker uitzieken saampjes.. zo zielig om die kleintjes ziekjes te zien! En die tandjes schijnen idd flink zeer te doen. Dat weet ik nog wel van mijn broertje en zusje! hopen dat het snel weer wat beter gaat en ze snel weer lekker doorslaapt! Wel super leuk. Een nieuwe levensfase in! Spannend hoor. Had je hier volgens mij nog niet gepost nee! gefeliciteerd nog
@allemaal leuk dat jullie aan mij gedacht hebben

Gisteren was ik erg moe dus geen berichtje geschreven. Sorry!

Maar afgelopen 2 dagen waren erg leuk!! Wel lange dagen zeg. Van 9 uur. Maar dat kan verschillen.

Ik werk als verpleegkundige. Leuke clienten ontmoet.
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad kaartje! Eerste dagen zijn naar mijn mening altijd erg zwaar door alle indrukken die je opdoet en alles wat je moet leren, allemaal nieuwe mensen om je heen! Leuke clienten maakt het werk altijd nog een stuk leuker & na 2 van die lange dagen snap ik helemaal dat je moe bent haha. Lekker genieten van je nieuwe baan!
@lalameme Ja ik ga er zeker van genieten. En wanneer ik een beetje gewent ben, ben ik vast ook wat minder moe.
@kaartje wat leuk! In welke sector werk je als vpk?
@kaartje, fijn dat de eerste dagen goed zijn bevallen!

@vlammetje, gefeliciteerd met je dochtertje!

@lalameme, spannend dat de pillen op zijn!

Hier nog 6 pillen. Ik vind het ook spannend hoe snel mijn cyclus weer op gang komt. Ik geef dus ook nog bv.
Hi Allemaal,

Zo ben een tijdje heel erg druk geweest met mijn werk waardoor ik niet heb kunnen reageren. Straks ga ik mijn schade even inhalen.

Voor nu wil ik jullie laten weten dat ik mijn menstruatie heb gehad. Het is drie weken na het verwijderen van mijn spiraal gekomen. Gelukkig was mijn menstruatie niet zo zwaar, ik had het erger verwacht.

Al met al viel het wachten voor mijn menstruatie best wel mee. Nu kan ik mijn cyclus gaan bijhouden, ben eens benieuwd.

Tot snel.

Groetjes,

Ashkyla
Ook onwijs spannend voor jou worteltaart! stoppen er best een aantal in de zelfde periode, leuk !:)

Welkom terug ashkyla! Hoop dat je de drukte een beetje achter je hebt kunnen laten en weer wat meer kan gaan ontspannend. Wat fijn dat je je eerste menstruatie zo snel al hebt gehad en dat het ook nog meeviel! Nu op naar de volgende. Wanneer gingen jullie ook al weer echt beginnen ? spannend!!

Als het goed is word ik morgen "ongesteld" en vanaf aankomende zondag ben ik officieel gestopt met mijn pil en is mijn stopweek om! Ik heb er zin in! De tijd kruipt haha.. ik wil gewoon mijn eerste cyclus gehad hebben, dan is de eerste spanning al weer minder denk ik (hoop ik) door jullie heb ik zin gekregen om de kamer te gaan schilderen! Misschien een deze dagen kleurstaafjes halen. Dan kunnen we weer een stapje in de goede richting doen!

Hoe gaat het verder met iedereen? matroesjka, jij hebt nu ook je laatste pil wel gehad ondertussen denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven