Het theehuis
zondag 21 december 2008 om 15:47
Een vriendin van mij kreeg met 36 weken en een beetje een jongetje van 2500 gram. Ik vond het eigenlijk best schokkend om te zien hoe klein dat was. Geen enkel vetje en vel over been. Terwijl dat dan toch weer 500 gram méér is! Verschil met mijn eigen jongens was gewoon zo groot (4130 en 3830), had nog nooit zo'n klein kindje gezien.
Loretta is De Mol. Punt.

zondag 21 december 2008 om 16:38
Prachtig schort
2500 gram is enórm Is meer dan 2x zo groot als Juno
Ze kunnen hier wedstrijdje doen wie de hoogste koorts heeft. Juna is ook begonnen met ziek zijn
Ik wil ook een kerstavatar!
En ik ga nu geheel tegen mijn principes in naar de supermarkt. Nog nooit gedaan op zondag, maar moet paracetamol halen voor de kindekes, dus goede reden en zal vast niet branden in de krochten van de hel
2500 gram is enórm Is meer dan 2x zo groot als Juno
Ze kunnen hier wedstrijdje doen wie de hoogste koorts heeft. Juna is ook begonnen met ziek zijn

Ik wil ook een kerstavatar!
En ik ga nu geheel tegen mijn principes in naar de supermarkt. Nog nooit gedaan op zondag, maar moet paracetamol halen voor de kindekes, dus goede reden en zal vast niet branden in de krochten van de hel
zondag 21 december 2008 om 17:08
Leuk cadeau, Vish! Echt met zorg uitgekozen. Zie die berg met pakjes eens groeien onder de boom. Zó knus!
Eow, volgens mij vindt God die 24-uurseconomie helemaal niet zo erg, hoor. Hij is zelf toch ook 24/7 bereikbaar? Succes met supermarktinkopen doen. Vrede op Aarde, maar niet bij de super. Vechten om de laatste gourmetschotel en steeds weer een kar op je hakken krijgen....
2500 gram is inderdaad enórm, vergeleken bij Juno.... Relativeert weer alles, natuurlijk.
Sneu dat de kindekes zulke hoge koorts hebben, Eow. Krijg je het er benauwd van, of hou je het hoofd koel?
Eow, volgens mij vindt God die 24-uurseconomie helemaal niet zo erg, hoor. Hij is zelf toch ook 24/7 bereikbaar? Succes met supermarktinkopen doen. Vrede op Aarde, maar niet bij de super. Vechten om de laatste gourmetschotel en steeds weer een kar op je hakken krijgen....
2500 gram is inderdaad enórm, vergeleken bij Juno.... Relativeert weer alles, natuurlijk.
Sneu dat de kindekes zulke hoge koorts hebben, Eow. Krijg je het er benauwd van, of hou je het hoofd koel?
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 21 december 2008 om 17:26
Ohhh jullie zijn al begonnen met kadootjes geven uitpakken . Dank voor 't kneuterige schort. Zoals jullie weten, ben ik dól op kneuterig .
Ik heb eindelijk m'n kledingkast maar eens opgeruimd. Score:
- berg kleding die ik al 100 jaar in de kast heb maar nooit aan heb (maar niet wegdoe want 'misschien komt het oooooit nog eens van pas)
- zoekgeraakte leuke kleding
. Nu een grote tas voor de kringloop/armekindertjesinroemenie
Bah Eow, niet leuk, kindekes met hoge koorts
Allemaal theehuismeisjes met slechte nacht dus?
Ik sliep op zich redelijk, jammer alleen dat Xan last van maag had en mij daardoor ook wakker hield
Vanwege maag gaat geplande brie-pecannotentaart niet door, want Xan gaat voor de cupasoep-met-broodje, en moet dus voor straf patatjes voor mij halen
Ik heb eindelijk m'n kledingkast maar eens opgeruimd. Score:
- berg kleding die ik al 100 jaar in de kast heb maar nooit aan heb (maar niet wegdoe want 'misschien komt het oooooit nog eens van pas)
- zoekgeraakte leuke kleding
. Nu een grote tas voor de kringloop/armekindertjesinroemenie
Bah Eow, niet leuk, kindekes met hoge koorts
Allemaal theehuismeisjes met slechte nacht dus?
Ik sliep op zich redelijk, jammer alleen dat Xan last van maag had en mij daardoor ook wakker hield
Vanwege maag gaat geplande brie-pecannotentaart niet door, want Xan gaat voor de cupasoep-met-broodje, en moet dus voor straf patatjes voor mij halen
Peas on earth!