Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Reuze gezellig line dancen met kerst

Mooie boom
Flappie

Tot slot nog een mooie

Ja ben ook uitgegoogled nu
quote:Star schreef op 20 december 2008 @ 21:46:

Ja dag later, normaal gesproken wel. Post doet er nu ietsie pietsie langer over Heb net op Wehkamp ook kerstig jurkje (of 6 ) besteld en ik heb ze dinsdagavond binnen. Selektvracht levert hier Wehkamp. Is dat niet overal zo?
Mijn nieuwe neefje is leuk. En klein. Weegt 2100 gram, ligt in couveuse. Dus niet snuiven.

Eierstokken hielden zich ook koest. Enige wat ik kon denken is: lief, maar zou nu niet weten wat ik er mee moet. Ben er nog niet uit of dat nu positief of negatief is.

Moeder de vrouw was er iets minder goed aan toe helaas. Hele zware, lange bevalling die eindigde in keizersnede (nadat ze de gynaecoloog had bevolen 'ruk dat kind er nu uit'. Omdat ze steeds meer 'wegviel' en bloeddruk torenhoog was werd het een spoedkeizersnede.

De roze wolk was vanmiddag ver te zoeken. Bloeddruk nog steeds veel te hoog en zo. (Al meent ze zelf donderdag gewoon bij ons aan tafel te zitten voor kersttoestanden.)

Naam moet ik zelf ook aan wennen. Weet het niet zo goed wt ik er van vindt. Oma en opa vonden 'm 'apart'.

Leuke kerstplaatjes weer. Theetantes weten zelfs van Kerstmis een walgelijk ranzig iets te maken.
Holy shit! Zie dat ik een geweldige plakattack heb gemkist gisteravond! Gauw teruglezenkijken...
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 20 december 2008 @ 21:46:

Ik hoopte al dat jullie de kaart zouden waarderen Eow Ik heb ook zo'n geweldige kaart gekregen! Dank Vish! Vooral Tony is er heeeeeeel blij mee!
Loretta is De Mol. Punt.
Geweldige plakkerij! Heb nar rotnacht nu toch weer glimlach op mijn gezicht. Vooral het zelfgebreide vest emt kerststalletje voor Eow vinnik prachtig. Hoop dat ze dat zelf ook vindt. Ik ga straks even leuke kerstcadeautjes voor jullie googlen, oké? Het wordt hier steeds gezelliger met Kerst. Zo knus!

Luna, wat een kleintje zeg! Ik had niet zo in de gaten dat hij ook te vroeg geboren was, of is hij dysmatuur? Nu maar hopen dat schoonzus snel opknapt!

Eierstokken dus nog in ruststand. Niks mis mee, toch? Wat niet is kan nog komen en als het niet komt, dan zal het wel goed zijn zoals het nu is, denk ik...
Loretta is De Mol. Punt.
Plakattack was weer even therapeutisch weldadig .

Inderdaad een kleintje zeg Luun!

Is dat ongezond dan, geen klapperende eierstokken? Ik heb ze nooit gehad en zal ze ook nooit krijgen denk ik

Ik heb Fuckansie!! Vooral veel opruimen, soppen en dweilen maar begin vandaag al goed dus hoop nog wat tijd over voor leuke dingen. Auto moet ook nog APK komende week.

Had net vriendin op de koffie, is ze weg staan er ineens 2 cadeautjes onder de boom, so cute!!

Nemo zit in bad ik zal hem ook even soppen en dweilen.
Ah, Luun, wat een ukkie. Wat jammer dat het met moeders nog niet zo goed gaat en dat ukkie in de couveuse ligt. Hopen dat het snel beter wordt en dat ze iig voor oud en nieuw thuis zijn (Juna was ook zo groot, 30 gram zwaarder, en die heeft 14 dagen in het ziekenhuis gelegen).

Wat een mooie openingspost en wat een prachttruien voor Eowman en mij We zullen ze met alle liefde onderkotsen Zo lelijk dat het weer mooi is.

Lief van vriendinnetje Vish

Ik moet nog 2 dagen werken en dan fuckansie, maar Juno nog steeds ziek, dus zit erin dat ik morgen vrij moet nemen en dan woensdag werken.

Eowman heeft morgen sollicitatiegesprek! Dus allemaal duimen aub!

Juno dus nog niet lekker hier. Véél snot, koorts en heel hangerig.

Nu even puinruimen in keuken, want bende vanwege bakaanval.

Zal eens kijken of ik plaatje van jurk kan vinden.
Peas on earth!
Wij moeten nog drie dagen werken , maar ben woensdagmiddag al thuis en dan telefonisch bereikbaar. Dus hoop dat ik wel kan puinruimen dan thuis.
Peas on earth!
Jurkje
Ik doet dees met de krismus

Nog niet bijgelezenkeken verders, laturrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven