Het theehuis
zondag 21 december 2008 om 15:20
zondag 21 december 2008 om 15:33
Volgens mij heb ik nu iedereen gehad, toch? Ik heb de bonnetjes nog, hoor, mocht je het écht, écht, écht spuuglelijk vinden. Alleen het bonnetje van Vish heb ik weggegooid ergens, maar kan ik even niet vinden. Nu nog even eentje voor mezelf zoeken, voel me opeens een beetje naakt, als enige zonder schortje!
Deze, staat leuk bij mijn nieuwe servies:
Deze, staat leuk bij mijn nieuwe servies:
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 21 december 2008 om 15:40
zondag 21 december 2008 om 15:43
[quote]Vishnu schreef op 21 december 2008 @ 12:35:
Inderdaad een kleintje zeg Luun!
Is dat ongezond dan, geen klapperende eierstokken? Ik heb ze nooit gehad en zal ze ook nooit krijgen denk ik
[quote]
Is dramatisch, Vish. Hart klopt toch ook?
Schoonzus was 37,5 week zwanger, dus niet echt verwacht zo klein. Zal wel met boeddruk te maken hebben.
(Tweeling kwam met 38 weken en was 2400 en 2700 gram. Heb nu gezien hoeveel 300 gram maakt bij zo'n klein mensje. Of ik ben vergeten hoe klein die van mij waren. Kan ook.)
Inderdaad een kleintje zeg Luun!
Is dat ongezond dan, geen klapperende eierstokken? Ik heb ze nooit gehad en zal ze ook nooit krijgen denk ik
[quote]
Is dramatisch, Vish. Hart klopt toch ook?
Schoonzus was 37,5 week zwanger, dus niet echt verwacht zo klein. Zal wel met boeddruk te maken hebben.
(Tweeling kwam met 38 weken en was 2400 en 2700 gram. Heb nu gezien hoeveel 300 gram maakt bij zo'n klein mensje. Of ik ben vergeten hoe klein die van mij waren. Kan ook.)